• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DIABOLUSPunčochy a podvazkové pásy
    Kde a jak nakoupit podvazkové pásy, girdly a punčochové zboží všecho druhu. Zkušenosti, recenze, typy.
    rozbalit záhlaví
    ALONSIA
    ALONSIA --- ---
    NEVENA: Já mám pás Cleopatra Rhodos se 6-ti podvazky http://www.mojepuncochy.cz/Cleopatra-Rhodos-6-ti-podvazkovy-pas-d14.htm a nemůžu si ho vynachválit. Mám ho už skoro 4 roky, drží, je pořád hezkej a je hladkej bez krajek a za celou dobu nošení jsem nikdy neměla žádnou nehodu se sponama (a musím přiznat, že jsem byla úplný začátečník). Bohužel stojí těch osm stovek, ale je to investice. Já to řeším stejně jako píše CHANNAH: pod široké sukně není třeba nic, i když já ráda nosím bavlněné spodničky pod všechno a pod užší či těnčí sukně mám kombiné po babičce. A funguje to dobře:)
    CHANNAH
    CHANNAH --- ---
    NEVENA: já mám dobrou zkušenost s těmihle pásy: http://www.kissmedeadly.co.uk/archive/vandoren - a vůbec s pásy KMD. Ale levnější to stejně nebude, dobrý pás, který něco udrží, taky něco stojí, no... A o dost levnější asi budou spíš k vzteku. Jinak s tím proznačováním - přesně jak píšeš, kombiné pod přiléhavější sukně, pod áčkovými to vidět nebude vůbec :)
    NEVENA
    NEVENA --- ---
    Potřebuji poradit... nikdy jsem nenosila podvazky, ale ze samodržek mám věčně vyrážky. Už dlouho uvažuji o podvazkovém pásu, ale potřebovala bych to nejdříve vyzkoušet, jestli mně nebude vadit v pohybu (horší než punčochové kalhoty to asi nebude?) a nakolik bude viditelný pod oblečením. Většinou nosím áčkové sukně s větší gramáží nebo s podšívkou.
    Pod ty tenčí by snad stačilo kombiné?
    Zatím se mi nechce dávat osm stovek za pás na míru, aby mně pak zbytečně neležel doma.
    Punčochy už se mi doma za tu dobu nasbíraly, jen ten pás chybí. Jaký poradíte?
    CHANNAH
    CHANNAH --- ---