DRAGON: jestli ses zacatecnik, tak uplne indoor nedoporucuju :) nejdriv bych se naucil litat venku v prostoru, naucil se dobre, co delat v krizovejch situacich a pak pripadne lozil dovnitr :) Neni to vevnitr uplna prca a clovek musi vedet uz celkem dobre co a jak v krizovkach. Navic vevnitr se neda litat moc s GPS a vzhledem k tomu, ze Mavic nema moznost vypnout GPS, tak se to porad prepina mezi GPS a VPS a dela to bordel...
Jak rika FRACTAL radsi investuj do baterek. Ty jsou dulezitejsi.
AD filtry tak nekdy ty neorigo jsou dost nekvalitni a vysledek nemusi byt uplne top. Ja treba na dron nic neorigo nekupuju (filtry max od Polarpro). Jednak to mam jako pracovni nastroj, druhak kdyz jdu do vzduchu tak proste potrebuju mit jistotu, ze jsem udelal max pro to, aby vysledek byl co nejlepsi a pak taky mam teorii, ze pokud chci opici, musim mit na banany :) Do lepsiho auta taky uplne nelejes repkovej benzin od Andreje a nemyjes ho rejzakem ;)
30 minut letu je papirovy udaj respektive v idealnich podminkach, ktery ale venku nikdy mit nebudes. Realnej dolet je kolem 25 minut.
Mezi zkusenejsima dronarema existuje takovy nepsany pravidlo 30%. 30% baterky mas na dolitnuti na misto nataceni, 30% na samotny nataceni, 30% na navrat zpet a 10% zelezna rezeva, kdyby se cokoliv stalo.
Samozrejme zalezi, jestli litas nekde kolem sebe nebo treba nad more nebo tak...
Navic neni uplne dobry baterku drtit do minima. Nedela jim to uplne nejlip (ale nejsem az takovej technik, abych dokazal ric, zda tomu tak opravdu je nebo neni, ale urcite se tu najde nekdo povolanejsi v tomto ohledu :)).
Jestli chces pomoct s naucenim, tak dej vedet a muzeme nekdy nekam zajit a vemem to komplexne vcetne pravidel.
ESY: pujcovny jsou, ale nevim esi se to uplne vyplati... Co bys potreboval natocit? sebe jak to posilas? ;)