MERTLAS: jinak v tom vetru dole jsem lital zabery zacinajici cca 1:16. Je tam i videt pohyb stromu primo ve videu...
Gmina Miejska Nowa Ruda
https://vimeo.com/320198999
Jinak dalsi extrem byl tady u zaberu na trajekt Corsica ferries. Vzlital jsem primo z lodi (v mezinarodnich vodach po dohode s kapitanem lodi a zjisteni vsech potrebnych rychlosti - rychlost lodi 34km/h, rychlost vetru 17m/s protivitr od pohybu lodi...). Tohle bylo asi moje nejextremnejsi litani v zivote. Krom toho, ze kompas hazel erory vzhledem k zelezny konstrukci lodi, tak to vsechno muselo byt litany ve sport modu vzhledem k rychlostem. Kdyz jsem sel do vzduchu, tak jsem byl smirenej s tim, ze to hold kdyztak spadne do more... Jedinou podminku, kterou mi kapitan dal bylo, abych nenaboural na pridi do anten... tak to jsem rekl, ze se opravdu nestane a ze radsi spadnu do vody...
HIT Road Trip 2018 - Den III.
https://vimeo.com/281135545
W_NOICE78: presne tak. Jinak samozrejme kazdej editacni sw ma svoje :) Me se nejlip dela ve final cutu, ale v produkci jedeme premieru... Davinci je super udajne co se barveni tyce...
SELECTOR_IX: mozna jsem to rekl spatne... Bitrate je stejny, ale prepocet bitrate na pixel je u 2,7k vetsi nez u 4k. Snad to rikam spravne... technicky temhle vecem az tolik nerozumim a mam to od kolegy :)
Pripadne tady nejaky cinty na internetu...
https://phantompilots.com/threads/bitrate-calculations-and-implications-for-best-quality.104942/
a nejaky testy na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=nZ-PMOs8n0k
Za verohodnost ovsem nerucim, pac na forech a youtubech toho lidi namluvi a je to tam samej kecpert :D
DRAGON: tak pokud si video nikdy netocil, tak doporucim nastudovat jak nastavovat hodnoty :) Od fotky se to trochu lisi a je treba to nastavovat jak pise w_noice78. Imho to pro tebe bude celkem jednoduchy se naucit :)
jo to hlaseni o heavy wind tam skace porad i pri malym vetriku... Bohuzel to nejde vypnout a je to to nejotravnejsi varovani ze vsech :D Zvlast, kdyz to jednou odkliknu, tak kua asi vim, ze tam fouka a nechci, aby mi to aplikace pripominala porad znova :D U vetru je jen treba dost premyslet, pokud litas nejak trochu dal. Obvykle na mori to je dulezity. Kdyz jde vitr od more, tak kdyz letis po vetru, tak doletis daleko... ale pak proti vetru to zere o hodne vic baterky a pokud jses sikovnej, tak se uplne nemusis stihnout vratit :D Je treba vzdycky kalkulovat s maximalni rychlosti stroje. Vzdy musi byt vetsi, nez vitr, ktery fouka tak, abys byl schopnej ho prekonat. A pokud to nahore fouka tolik, ze to proste neprebijes, tak sestoupat nad zem, kde ten vitr bude teoreticky slabsi a tedy ho spis prekonas. A zaroven je treba mit na pameti, ze kdyz letis na sport (tedy s nejvetsi rychlosti) tak to zas zere vic baterky, nez na normal.