OTAKAR: dronari se deli na ty, kteri uz spadli a na ty, ktere to teprv ceka... takze je mi to lito, ale vitej :) (dokud to jsou jen skody na samotnem stroji a ne nic vaznejsiho, tak je to pohoda).
S DJI Care ti uplne neporadim, nebot jsem to nikdy nemel (a jsem si jistej, ze az to budu potrebovat, ale nebudu to mit, tak si budu rvat vlasy, jakej jsem hnup, ze jsem to neporidil), ale ze zkusenosti a tim, jak DJI servis funguje, bych si tipl, ze nic neopravujou, ale daj ti vzdycky novej kus nebo kus odpovidajici neposkozenemu stavu. V realu to vypada tak, ze tam posles svuj znicenej stroj, oni ho zkontrolujou a diagnostikuou a pokud ho chces "opravit" tak ti nazpatek poslou stroj s jinym seriovym cislem, tedy bud novej stroj nebo refurbished vypadajici jako novej. Rozhodne necekej, ze to opravujou a poslou ti zpatky tvuj seriak (coz byl pro nas s leteckejma pracema vazanejma na seriovy cislo stroje do nedavny doby dost pruser a zbytecny papirovani vuci UCL pri prenosu LP na novy seriovy cislo po servisu vcetne zidavejch dotazu, coze se stalo s tim predchozim strojem, protoze samozrejme byla povinnost hlasit vsechny nehody :D coz v realu delalo minimum subjektu), protoze na to nemaj imho kapacity... zjednodusene tvuj srot hodej na hromadu, z ktery prubezne berou pouzitelny dily, z kterejch skladaj funkcni stroje a ty nasledne posilaj (je to velmi zjednodusene, nebrat me uplne za slovo :) ).
Ale rikam.... nikdy jsem Care nemel a nevyuzil a tedy jsem nestudoval podminky. Jen vim, ze aby ti to uznali, tak musis trosky (a ted nevim esi tam neni podminka se seriovy cislem, aby byli shcopni identifikovat, ze opravdu care mas na ten stroj, ale to si fakt nejsem jistej a ruku do ohne za to nedam) fyzicky poslat. Tedy pokud bys stroj utopil a nenasel, tak mas smulu...
Kazdopadne good luck s druhym pokusem :)