CUKI: ono to je hodně individuální. Tam kde jsem bydlel dřív většina směřovala do jednoho města za prací, část jezdila vlakem, část vesměs hromadně, většinou okolo 4 lidech v autě. Tam potřeba auta nebyla taková. Ale třeba zde je hromadná doprava míň využitelná protože každý jezdí do jiné firmičky do jiné vesnice a prosíťovat to tak aby se dalo jezdit hromadnou dopravou nejde. Tedy dostal bych se, ale místo 30 minut v autě bych strávil 2-3 hodiny na cestách.
S tou cenou hromadné dopravy máš pravdu. Trochu mi to připomíná trasty co dělali ocelářské firmy aby udrželi cenu vysoko. Tehdy se i potrubý na vodu někdy dělali ze dřeva, protože to bylo levnější, i přes to, že vydrželo v zemi jen deset let. Když cenu srazili začalo se používat mnohem víc a místo aby jim zisky klesly tak jim velmi vzrostli. MYslím, že ve větších městech by to mohlo mít podobný výsledek i s cenou hromadné dopravy, ale na těch vesničkách asi nee.