• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARDYAž moc alternativní medicína - já konkrétně hodně koncentrovaně přednáším.
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    CORNELA: já kdysi absolvovala čistě z prdele sezení Emotional Freedom Therapy. Kosočtvercovina na entou. A z pracovních důvodů jsem utrpěla workshop s numerologem, ditto. Ale srandovní na tom je, že oba tmáři žvástali takové ty obecné věci způsobem, že jsem si musela hodně připomínat, jak tyhle psychologické triky fungujou, abych se nenechala unést. On každý rád slyší, že je laskavý a pilný člověk, když se začne plkat o komplikovaném vztahu s rodiči, tak si do toho promítne něco úplně každej, protože kdo se s mamou nebo tatou nikdy nepohádal, je prostě divnej....

    A to tmáře studuju několik let a jsem dost otrlá a vím, jak tyhle triky fungujou. Oni si možná sami ti tmáři myslí, že to funguje a dělají to v nejlepší víře....
    GENTIANA
    GENTIANA --- ---
    ZUZKAOU: nojo, jenomže nějak standardizovat léčitelství, to je jako studovat rusalky a hejkaly.
    ZUZKAOU: já teda nejsem právník, ale prvoozovat lékařství bez příslušného vzdělání je podle mě taky nelegální. A kdyby se po tom šlo, tak se to nedá okecat poradenstvím v oblasti životního stylu.

    DOKKTOR: noooo, máti občas vzpomíná, jak někdy v šedesátejch umíral její děda na rakovinu hrtanu. Řev od bolesti, hnis, smrad a podobné radosti inklůdyd. Pěkně doma v rodné chalupě, protože tak to před padesáti lety chodilo. Babičce našli karcinom předloni, zmenšili jí ho chemoterapií, aby nemuseli moc řezat - a tu chemoterapii snášela relativně dobře. Pak jí uřízli, co z toho nádoru zbylo, týden si pobyla ve špitále, to bylo těsně před vánocema, a v březnu už vesele přerývala zahrádku a prořezávala stromy. žádné bolesti, hnisy, hnusy, pouze snesitelná únava, nevolnost a občas vyrážka.