FRANTANEN: No hele za těch asi 10 hodin, co jsem strávil čtenim textů o tom, jak nastříkat auto jsem se dozvěděl, že to je jedno z nejrozporuplnějších odvětví, kde se lidi nejvíc hádaj a každej má pravdu.. :))
- jeden stříká bez tužidla, jinej s
- další stříká jenom při teplotách nad 25°C, jinej řiká, že nejlepší teplota je 15°
- franta brousí jedině pod vodou, protože to dělá už 20 let, ale pak najdeš 5ti stránkovej elaborát o tom, že je to blbost
Konkrétně na broušení plniče se ale lidi celkem shodujou, že nejdřív na sucho třeba 400-600 a pak pod vodou 1000-2000, průměrná dýlka broušení jedný kapoty jsem taky zjistil, že je cca 2 dny.. :)) Já brousil celej náklaďák tak 3 dny.
btw, furt na tom makam a furt je to hroznej voser, uplet jsem na sebe hroznou píčovinu musim říct, stačí jedno místo přeject o trochu pomalejc a hned tam ta barva udělá tmavší odstín, musim taky přesně počítat množství vs plochu na kterou stříkám, jinak to má jinej odstín.. Taky se mi nepodařilo se zbavit mastnoty, která jde nejspíš z kompresoru i když tam mam v cestě 3 různý separátory... Lakýra, co mi řikal, že tyhle barvy se běžně pistolí nestříkaj měl holt pravdu no, bude to hnusný a batikovaný, ale co, techno.. :))
Na czarotekku už to snad bude svítit i když možná ještě bez vrchního laku.