Mně přijde, že lidi se strašně soustředí na to, že McCree je 1 vs 1 opravdu silnej... Jenže odpálení jednoho protivníka kolo fakt nevyhraje. Je vynikající na eliminaci harass charakterů, případně tanků, ale mám pocit, že většina raguje proto, že je dá v souboji, který je ale pro úspěch v kole většinou podružný... A High Noon mám mezi slabšíma ultimátkama, dá se mu strašně dobře vyhnout a McCree je při ní strašně zranitelnej.
Obecně mi přijde, že jsou ty postavy fakt dobře vyvážený a to i když třeba remcám na Mei, tak to není tak hrozný. Jen, podobně jako McCree vytváří hrozně nepříjemnej pocit tím, že vám sebere z rukou na chvilku ovládání.
btw - u Hanza (i když má fakt velký hitboxy) se moc neřiďte Play of a Game, protože Blizz už se nechal slyšet, že to není úplně přesně záznam toho, jak se to odehrálo...;)