• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SM3Řidiči z povolání (Zkušenosti, rady, AETR, zaměstnavatelé, .... )
    SM3
    SM3 --- ---
    Vcera mi typek tvrdil (predpokladam) absolutni nesmysl a to ze 2ka v dig. tacho je pouze pro pauzu, tak jsem se usmal a rikam, ze je to blbost, ze kdyby jsme jeli dva, tak prece nebudeme prehazovat karty, ale jen stridat cinnosti mezi kartami. stridal me na dojezd, protoze uz mi to nevychazelo, tak verim ze mi nekdo potvrdite ze prehazovat karty je nesmyslna blbost? :) Navic, kdyz ty cinnosti jdou precvaknout jako na 1ce :)
    SM3
    SM3 --- ---
    V případě zájmu mohu předat kontakt na práci CE + ADR: 1800kč na den, 13 dní v práci, 6 doma mezinárodní doprava letiště. Nic víc o tom nevím.
    SM3
    SM3 --- ---
    Nezapomínejte, náklad je vždy potřeba náležitě zajistit :)
    >
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: nenasels nahodou naky ty ofline mapy do pc?
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    neni zac, trucker truckerovi, vis jak?:)
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Kouknu na to, jinak tu celkovou jízdu apod. jsem v tacho našel, díky za nakopnutí ;)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: mel jsem neco co se jmenovalo Navigator,bylo to celkem dobry,mosty,tonaze...
    SM3
    SM3 --- ---
    Pokud byste měl někdo cestu v pondělí přes Prahu do Drážďan, abysme tam byli na 7 ranní, tak bych se svezl.
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Ještě jsem to ani nečetl :)

    Napadá vás nějaký plánovač trasy na webu, kde bych zadal rozměry vozidla aj. a podle toho by to vypočítalo trasu? V podstatě to co umí navigace, ale do pc? Něco jako google mapy, nepotřebuji aby to navigovalo, jen když si chci doma porovnat trasy kudy můžu projet. Nic bez čeho bych nemohl žít, jen mě to napadlo, abych nemusel případně s navigací běhat na balkon :D
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: dobry a co ta 561 ceho se to konkretne tyka?:)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    corka z trckfora, ale jakoze co to zase je???

    Od 2. března 2015 je účinné nové tachografové nařízení (EU) 165/2014.

    - Ruší se a nahrazuje původní nařízení 3821/85, které definovalo analogový a digitální tachograf.

    - Zavádí se další typ záznamového zařízení tzv. „inteligentní tachograf“, který spolupracuje se satelitním systémem (instalace od března 2019).

    - Mění se nařízení (ES) 561/2006, které stanovuje pracovní režimy řidičů velkých vozidel (nad 3,5 t nebo nad 9 osob).
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Chápu, že by se ten volant rozhodil a byl by nakřivo, jen mi nejde moc do hlavy, že by se opakovaně srovnával :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: vis jak, diry, vymoly, vyjety koleje, to udela s geometrii svoje:)

    urco to najdes, dej ok a hledej sipkama dolu v menu
    SM3
    SM3 --- ---
    COCOBRYCE: Až v tom budu znova sedět, tak to zkusím najít, vím že mi to ukazuje jízdu, řízení, pauzy, ale po přestávce 46m+ se vynuluje doba jízdy a jede od 00:00, při druhém přecvaknutí vidím data na druhého řidiče... budu hledat ;)
    Právě jsem ho chtěl nechat srovnat mechanicky, ale najednou byl rovně a občas se kousek pootočí a pak se srovná, radši věřím teorii se vzduchem, než tomu, že to dělá samovolně :D
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: data o jizde, vykon, rizeni, pauzy si muzes na tachografu namackat a kouknout na to, vidis tam to, co by ti o tom vyjelo na klasickym vytisku, je v kolonce Displej na tacho, procvakas se tam z menu

    volant na krivo mivam, ale srovnaj mi ho vzdycky mechanicky, zajimava teorie s tim vzduchem:)

    elektrice nerozumim, jednou mi takhle v noci ve spanu zustavala svitit cela rampa dalkovkama, chudaci, ti co to v proti koupili:)
    SM3
    SM3 --- ---
    Jinak teda nechápu proč, když už si někdo dal tu práci s dig. tachografy, tak proč to nepočítá celý výkon, resp. jízdu. Myslím tím to, že pokud zastavím po 2h jízdy tak se mi po 46m vynuluje a jedu jakoby nanovo, neni snad tak těžké, aby to počítalo jak výkon, tak celkovou jízdu, aby si člověk nemusel psát a večer počítat minuty na dojetí...

    Dělal vám volant to, že se občas jakoby „posune“, resp. je na křivo? Když jsem zkoušel čím to je, tak se zdá, že pokud ho odklopím a trochu s ním pohnu v poloze kdy je nahoře a vrátím ho zpět, tak je nakřivo, když sešlápnu vzduch a snažím se to srovnat (v poloze nahoře), tak se to většinou povede a je opět rovně. Přišel jsem na to, že mě křivý volant docela vytáčí :D Může to být opravdu jen tím vzduchem? Nejsem zrovna technik, ale měl jsem za to, že to řízení tam je usazeno, tak nějak napevno :)

    Poslední dobou mi z ničeho nic problikly výstražný, někdy to 500km neudělo ani jednou a pak to na 2km zablikalo tak 20x nemělo význam jestli to auto skáče někde přes hrboly, výše otáček, je zaplé rádio apod. do toho jsem poslední 4dny dostával el. rány od madla, tak jsem to dnes odstavil k elektrikářovi a jsem zvědavý jestli přijde na to čím to je, říkal že je to tak 50/50 a kdyžtak diagnostika v MANovi, v pondělí/úterý jedu po půl roce němcovi s koňma, tak jsem zvědavý jak často se bude ozývat, si jdu na chvíli užívat rovných dálnic :)
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    hlavni je efektivita jizdy, ta dela ekonomiku:D
    COCOBRYCE
    COCOBRYCE --- ---
    SM3: jj objizdeni myta, casto postrada logiku:), ja bezne v prumeru jezdim za 31, vsude mozne, se vsim moznym, se vsema vahama 50%/50% lehkej-do 16t/těžkej, cca 15-20% soustky myslim zbytek hajvej:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam