• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ONA_MAKARONAŠťastný rodič, šťastné dítě.
    Tato diskuze se zaobírá zejména tzv. Nevýchovou a učením Naomi Aldort. Jakou výchovu doma upřednostňujete a proč? Praktikujete ve své rodině tyto "alternativní" směry výchovy? Opravdu fungují? Otázky, rady a pomoc ohledně (ne)výchovy vítány.
    rozbalit záhlaví
    TORUVIEL
    TORUVIEL --- ---
    ONA_MAKARONA: Jelikož studuju dálkově, tak tu je celkem obvyklé, že každý semestr se objeví nějaká těhotná spolužačka a pak si třeba o rok odloží studium, ale zase pak naskočí. Přeju hodně sil při zvládání tolika "úkolů" :-)
    Ohledně kojení, to je na tobě, výživově to není problém, pokud budeš jíst dostatečně (o dost zvýšit příjem kJ) a vyváženě (což může být problém v 1.trimestru při nevolnostech...), neměl by být problém.
    ONA_MAKARONA
    ONA_MAKARONA --- ---
    Děkuji všem, radost se snad dostaví... taky ještě dělám školu, v květnu mám bakalářské státnice a v září jsem chtěla na magistra, což ted asi nepůjde.. Ale je to tak jak to je a já se s tím statečně poperu, ostatně na to nejsem sama:-)
    TORUVIEL
    TORUVIEL --- ---
    MARKYSHA: S tím pudem sebezáchovy je to fakt. Všímám si, že starší děti mají často problém udělat to, co batole provede bez problému. I proto je dobrý rozvíjet co nejvíc ty dovednosti, než nastane to období, kdy se bojí...bude mít pak aspoň solidní základnu nějakých pohybových dovedností (bude prostě vědět, že už to umí) a třeba to zmírní následný strach.
    ONA_MAKARONA: Gratuluju a přeju pohodové těhotenství. A věř, že na druhé koleji nebude, naopak, naučí se být více tolerantní, pomáhající a tak :-) Ale chápu ten šok, taky jsem si zažila svůj malý šok, jsem ráda, že nepřišel zatím další šok, musím nejdřív dokončit školu :-D
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---