• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYLAHDIY pěstební systémy - rady, tipy, zkušenosti
    Vítejte v diskuzi o DIY pěstebních systémech. Ať už přicházíte jako začátečníci nebo zkušení pěstitelé, tady je prostor pro sdílení nápadů, rad a výsledků vaší práce. Sdílejte své úspěchy či neúspěchy, diskutujte o technikách, o rostlinách, nebo se jenom tak přijďte inspirovat. Přeju ať nám to pěkně roste 🌱
    rozbalit záhlaví
    DANNY_OCEAN
    DANNY_OCEAN --- ---
    DOKKTOR: ještě bych měl na tebe dotaz - když to budu mít, tak někde psali že se provádí zálivka - a ta se provádí jak? normálně zalívám květináč jako kdyby tam byla hlína???
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    DANNY_OCEAN: už to studuju. tak pokud budeš na každou zálivku míchat nový roztok, tak asi nemusíš hledat nic speciálního pro hydroponii.
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    DANNY_OCEAN: to asi enom z obrázku uplně nepochopím, jak to funguje. to roste čistě v roztoku? bez vzduchu?
    DANNY_OCEAN
    DANNY_OCEAN --- ---
    přemýšlel jsem o tomhle: http://i.ytimg.com/vi/e3imrVkIUhg/hqdefault.jpg - Kratky method - zasypaný by to bylo keramzitem
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---
    DANNY_OCEAN: zrovna kristalonu bych se obloukem vyhnul. pasivně bez cirkulace znamená knoty do truhlíku? nejaká kapičková závlaha? v čem to bude růst? rockwool, perlit, jenom voda?
    DANNY_OCEAN
    DANNY_OCEAN --- ---
    DOKKTOR: no chci to mít pasivně, bez cirkulace. Vyčetl jsem že snad kristalon by měl stačit, nevím teď kterej přesně ale že je taky na hydro
    DOKKTOR
    DOKKTOR --- ---