• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    THERIONProject Chiron
    THERION
    THERION --- ---
    Letošní běh Projektu Chiron sice před týdnem skončil, ale již nyní si můžete červenou fixou zakroužkovat datum nového běhu.
    1.4.2018 (ano, není to sranda, skutečně budeme začínat na Apríla) až 3.6.2018
    Tedy od neděle do neděle, devět nadupaných týdnů plných střelby, sledování lidí, nabourávání se do systémů, únosů, vydírání, ochrany VIPček a spousty dalších činností.
    Opět se budete moci těšit na Casina, bowlingy, alkoholy (nezletilým nenaléváme), oblíbené TOP managery a opět o něco vylepšené herní systémy.
    Více informací Vám v brzké době přineseme, každopádně očekávejte nejpozději na Ježíška konkrétní dárečky z organizátorské dílničky ;)
    THERION
    THERION --- ---
    Tak 3 měsíce hry jsou pryč. V průběhu hry se účasnilo 18 hráčů a k nim bylo v mnoha rolích asi 70 NPC. proběhly 3 velké společenské akce a dva menší turnaje. Zároveň hráči plnili přes 40 herních misí a úkolů.

    Zároveň ale začínáme pracovat na dalším pokračování a došlo k rozšíření organizátorského týmu.
    THERION
    THERION --- ---
    Na stránkách hry je možno najít základní informace o ostrém běhu hry.
    THERION
    THERION --- ---
    V záhlaví došlo k aktualizaci organizátorského týmu a přidána krátká informace o stavu příprav. Tento čtvrtek můžete očekávat masivní aktualizaci herního webu.
    THERION
    THERION --- ---
    Tak je dotestováno a právě byly zahájeny přípravy ostrého běhu hry. Takže možnost zapojení jistě bude.
    ROWEN
    ROWEN --- ---
    To jsem prokaucoval... Tak doufam ze bude další moznost zapojeni
    THERION
    THERION --- ---
    Na stránkách hry je možné najít reálie herního světa a aktuální znění pravidel. Taky došlo k rozšíření organizátorského týmu, zejména v oblasti tvorby herních eventů.
    THERION
    THERION --- ---
    Informace o závěrečném testu můžete najít na stránkách Projektu.
    Budeme rádi, pokud se zúčastníte.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    Stránky hry s pravidly

    pchiron
    http://zverinalukas.wixsite.com/pchiron
    THERION
    THERION --- ---
    Pokud máte zájem nám pomoci s otestováním některých systému a vyzkoušet si role hráčů Projektu Chiron pořádáme 2. test. Základní informace jsou dostupné na webu akce
    pchiron
    http://zverinalukas.wixsite.com/pchiron
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    KAZMA: Vítej vítej:-)
    Pro rozepisování informací pro vaší skupinu se přesouváme do extra diskuse (ať je to hezky pohromadě).
    KAZMA
    KAZMA --- ---
    Tak já se hlásím jako první došlá oběť, zbytek už jed na cestě a dorazí během dneška-zítřka
    THERION
    THERION --- ---
    Hlavní výhoda takto dlouhodobé hry je, že postava se daleko více formuje v důsledku herních interakcí a reakcí na vývoj herního světa. Alespoň je tedy taková představa našeho konceptu.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    EYRIK: Nemusíš mít obavy, že bys dostal postavu, která ti nebude sedět a ke které si nebudeš moct udělat vztah. Pouze se budeme snažit nastavit postavu (a hru koneckonců také) tak, aby do do sebe vše zapadalo a ideálně dál indukovalo zajímavé situace.

    Máš pravdu, že je rozdíl v tom "dávat smysl" a "hodit se," ale já osobně dávám přednost tomu "Hodí se".
    Ve hře by třeba dávalo smysl, když by sis vytvořil postavu účetního. Pro někoho může být zajímavé řešit účetní "hádanky" či se zabývat administrativními otázkami, a zcela jistě to zapadne do světa (i u nás budou určitě účetní), ale pokud hra není zaměřena na korporátní finance a švindly v daňovém přiznání, činnost této postavy bude trošku drhnout. Zkrátka tam pro ní není dostatek herní náplně. Z toho důvodu si třeba myslím, že taková postava se nehodí.
    Pokud bys ale postavu účetního postavil tak, že účetní už nechce být účetní a chce se od "cifršpiónství" dostat co nejdál, chce zažít nové věci a navíc po něm třeba někdo jde, protože v minulosti šel na ruku špatným lidem, bylo by to něco zcela jiného. Bylo by pochopitelné, když by sis nechal účetního jako vhodné civilní krytí a následně se věnoval herní náplni, která už ale může být o zcela jiných věcech, než je "saldování účtu". Taková postava by se podle mého měřítka hodila a při registraci bychom pouze doladili věci, které by jí více zasadili do herního světa.

    Pozn: tímto se v žádném případě nechci dotknout účetních ani důležitosti jejich práce
    EYRIK
    EYRIK --- ---
    S4MUEL: Ale to zas neříkám, někdy to může být i k lepšímu, že si vyzvedneš prefabrikát. Já na druhou stranu jsem ten typ hráče, který si ke svým postavám a alter egům tvoří vcelku silný vztah a de facto jim dávám život. Takže si pak dovedeš představit, jak nadšenej bych z toho byl ve chvíli, kdy prostě vyšperkuju ten charakter, ale organizaci se víc hodí, abych hrál něco o 180 stupňů jinýho.

    Na spolupráci v téhle fázi nevidím nic závadného. Naopak jsem to zastával s tím, že neni v zájmu nikoho, aby ta postava nedávala smysl v rámci univerza. Ale už je podstatnej rozdíl mezi "dávat smysl" a "hodit se". A jak tohle filtrovat už spíš záleží na tom, jakému osazenstvu chceš tuhle hru nabídnout.
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    CYAN: Velice zjednodušeně ano. Aukce je taková ta veřejná soutěž. V ní může figurovat každý. V závislosti na tom, jak se ti bude dařit, jakou si získáš pověst atd. ti může být nabídnuta nějaká další smlouva.
    Cíl je dvojí 1) chceme hráče motivovat k hraní a vstupování do hry v co největší míře. Tam si hráči osahají hru zvyknou si na prostředí a stanou se těmi "profíky". A až profíkům se následně zadávají kontrakty přesně podle toho, jací jsou, co umí a jak se předvedli.
    2) Mise budou lehce propojovány. Ať už to bude tím, že si získáte známého nebo nepřítele, nebo tak, že se dostanete k informacím, ke kterým ostatní ne. My následně budeme moct připravovat akce právě podle toho, kdo s kým kamarádí, komu kdo jde po krku a kdo se v daném prostředí nejlépe orientuje. Pokud bych to měl říct ve zkratce, přímo zadané mise budou osobnějšího rázu a budou dimenzované na nějakou osobu/-y, za nějakým účelem.

    Vydražené a zadávané mise a kampaně nebudou ale jedinými druhy, ale zatím nechci prozrazovat příliš.
    S4MUEL
    S4MUEL --- ---
    EYRIK: tedy... mně třeba velmi vyhovuje, když je org do tvorby postavy zainteresován - a to klidně i do té míry, že mi řekne "nechceš si zahrát to a to?"

    protože v takovém případě si pak říkám, že daná role má své konkrétní místo v příběhu, bude mít v daném světě smysl a navíc org může přijít s něčím zajímavým, co by mne třeba samotného vůbec nenapadlo.

    naopak co se vstupů organizace do tvorby postav týče, tak za mne jen houšť a větší kapky.

    ostatně velká část larpů už dnes stojí na de facto kompletně připravených a provázaných rolích, do kterých hráč vnáší svou invenci max. vlastní hrou - a taky to funguje (to jen k tomu, že hry nehrajeme, aby...)
    CYAN
    CYAN --- ---
    Jenom jestli jsem to pochopila - krom aukce budou i úkoly zadané konkrétnímu hráči, podle toho, jak se prokázal doteď?
    DANAKETH
    DANAKETH --- ---
    EYRIK: Automatické generování? Můžeš to prosím trošku rozvést? Neumím si to představit.
    Když vezmeš v potaz, že bude potřeba zajistit prostory, nějaká NPC, rekvizity atd. Osobně si myslím, že je potřeba mít věci připraveny a až následně je vyhlásit. Možná ale máš nějaký nápad, který nevidím.

    Neměj strach, nikterak se s tím tajit nebudeme:-) zatím to je tak trošku v plenkách, takže to bude postupně přibývat.
    EYRIK
    EYRIK --- ---
    DANAKETH:

    3.2) Tak dlouhodobým řešením by mohlo být automatické generování kontraktů s tím, že organizace by dostala ping ve chvíli, kdy by se začalo na kontrakt přihazovat. Ale to už je technická vyšší dívčí.

    Až zas bude něco nového, co nebude spadat pod NDA, tak to sem hoďte, rád vám to ofeedbackuju.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam