• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COLDHEREINTERNETOVÉ SEZNAMKY – tipy a triky
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    PALEONTOLOG: Já se tím nebavil, čistě jsem praktikoval amatérskou psychoanalýzu. Kdybych se tím bavil, připadal bych si dost zvrácený.
    FIYAH
    FIYAH --- ---
    FIYAH: na jeji ID myslim. Tak hlavne ze sem nepritahuje individua, co se nechtej seznamovat, jen potrebovaly kazat, kdo co ma a nema komu psat.
    FIYAH
    FIYAH --- ---
    Me by spis jenom trochu zajimalo, jak se ji dostalo zakazu na nyx na vsechny idecka. Jestli to byla nejaka cilena blokace na retezovy pozvanky pramenici od jednoho id?
    KULA
    KULA --- ---
    PALEONTOLOG: na nyxu je xy auditek morálně za hranou. Já nemůžu za to, že ji rodiče nechali rok sedět u zapnutýho počítače.
    FIYAH
    FIYAH --- ---
    PALEONTOLOG: jo zvracenost je mocna carodejka..
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    Tak jestli mate potrebu se bavit na nemocny holce, kluci, doporucuju zkusit sanitaka v nejakym blazinci, mozna i smocite, kdyz se dostanete mezi lezacky
    KULA
    KULA --- ---
    BURKHAR: zrovna dneska ráno jsem si říkal, že ty snídaně už nejsou to, co bejvávalo...
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    A kde je REBORNA? Jsem si chtěl zas amatérsky zapsychoanalyzovat.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    HABRENKA: tak to vede tkrvo
    HABRENKA
    HABRENKA --- ---
    FIYAH: a co teprve vyprávění o soucasnejch :)))
    FIYAH
    FIYAH --- ---
    Ja vypraveni o bejvalych bytostne nesnasim. Posledni ponauceni, ze jak padne hlaska: "A doufam, ze si bejvala najde nejakyho blbce, aby pochopila o jak skvelyho partnera prisla" tak to znamena, ze neco neni ok.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MATT: hodnej kluk :)
    MATT
    MATT --- ---
    PALEONTOLOG: já mam hrozně ukecanou mámu, taxem zvyklej poslouchat :D
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---