OLTSKUL: Par hezkych veci pridavaji.
Ale doted fungovalo to, ze pokud jsem chtel vyrabet vic, potreboval jsem vyrobit tovarnu paralelne, nebo vyrobit nove typy tovaren na lepsi vyrobky, nebo poustet upgrady, na ktere byly potreba nove typy tovaren na lepsi lahvicky. Pokud nestacily pasy, slo to resit vlakama.
A ted tam pribudou insertery na stacky a odstrani filter insertery s tim, ze kazdej inserter bude mit filtr. Tim budeme mit vic typu inserteru, ktere nikdy nebudeme pouzivat. A tim se snizi nutnost chytre vymyslet pasy, protoze prestanou byt takovym bottleneckem. Jo a pribude novej, rychlejsi typ pasu. K tomu pribude kvalita assembleru a kvalita inserteru, takze vlastne uz bude stacit furt stejne velka tovarna, ktere jenom budu vsechno upgradovat. Sbohem vlaky?
Nevyhodu jsem videl v tom, ze tam byl osklivej alt mod (kterej chcu mit zapnutej furt a ted jeste vic, protoze chci videt i kvalitu), neprehledne prepinani mezi mapou a chodici postavickou, nikdy jsem nevedel, jak daleko od postavicky muzu klikat, tezka ovladatelnost auticek a obecne UX hodne vzdalena od intuitivity.
Dalsi vec, co bych vytknul Factoriu je jak kazdej typ veci ma jinou paletu barev v zavislosti na jejich pokrocilosti. S tim se taky nic nedela.
Pribudou mosty na vlaky, ktere zjednodusi planovani vlakove site. Moje tovarna s 200 vlakama nikdy nemela neresitelny problem, ktery by tohle vyzadoval. Kolik z vas mivate tak velke tovarny? Naopak treba chvalim, ze budou existovat skupiny vlaku. Snad pochopim, jak s tim pracovat.
Proste jsem rad, ze to vylepsuji, ale mohli by spis sjednocovat a zjednodusovat hru. Ted mi prijde, ze roste komplexita, coz mi nevadi, ale nemusela by u toho rust komplikovanost.