• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk respektive jeho firmy SpaceX (Falcon / Heavy / Dragon / Starship), Tesla, Starlink, Neuralink, Boring, xAI
    PER2
    PER2 --- ---
    Tesla cancels solar projects en masse, scales back solar division
    https://electrek.co/2022/11/10/tesla-cancels-solar-projects-scales-back-division/
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    doufejme, že dneska 10+ Raptorů :)

    Potential Static Fire of SpaceX Super Heavy Booster 7
    https://youtu.be/VjEjt1XLs8E
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    KAERO: ...jo, pre nakladaky tu uz je standard MCS (prud do 3000A a napeti do 1250V)

    KAERO
    KAERO --- ---
    KAERO: aha, ok, zahada vyresena.
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    CRAZY_IVAN: KAERO: "Tesla has successfully operated the North American Charging Standard above
    900A continuously with a non-liquid cooled vehicle inlet."
    KAERO
    KAERO --- ---
    CRAZY_IVAN: to je divne. Primo v tom odkaze vidim 1 MW, ale to jsem cetl zrychlene a rovnou kliknul na odkaz Download, a tam koukal do pdfek specifikaci, kde je jasne psane 500 V DC pri 400 A DC (= 200 kW)
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: to je samozřejmě možný, ale asi bych v tomhle případě čekal na další informace
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    CRAZY_IVAN: no, ja dpis verim tomu, ze lidi udelaj pro clickbait cokoli :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    AVATAR: nebo maj blbě nastavený časy na kamerách
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    Hele to vam nepride divny, ze jsou tam zabery v rozmezi 12 minut? Kdovi jestli to neni sestrihana honicka s cajtama, nebo tak neco...
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    KAERO: a četls něco na tom odkaze?

    "up to 1 MW DC"
    ... a pak v odkaze na specifikace...
    6.1 Voltage Rating The North American Charging Standard exists in both a 500V rated configuration and a 1,000V rated configuration. The 1,000V version is mechanically backwards compatible (i.e. 500V inlets can mate with 1,000V connectors and 500V connectors can mate with 1,000V inlets). (2022-11-03 update)
    PES
    PES --- ---
    KAERO: no ty výkony na kabelu jsou příšerné...
    ...ale co kdyby se nakonec nákladní nabíjely skrze více kabelů (jedním pomaleji anebo více kabely paralelně bateriové sekce zaráz - to je jen otázka vnitřního uspořádání a elektroniky). Pak by mohly kabely již zůstat stejné s osobáky ;-)
    KAERO
    KAERO --- ---
    CYBERHIPPY: mozna trosku s krizkem po funuse? Ok, porad maji vetsinu nabijecek v USA, ale mozna kdyby to otevreli 15 let zpatky tak by dnes nebylo 5 dalsich standardu. Jinak 500 V a 200 kW uz je mozna celkem malo, kdyz jsou plany na 1 MW konektory. Osobni auta asi v pohode, ale nakladaky budou potrebovat vetsi napeti a vykony.
    SUMAC
    SUMAC --- ---
    TOXICMAN: pro tvoje info koudy ma v ignoru nas
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    SITH: KOUDY dával, 4 posty pod tebou, to že ho máš v ignoru nás ostatní moc nezajímá
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    SITH: Protoze me mas v ignore ty noumo :D
    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    MRAKY: určitě jim to teď sith půjde na twitter postnout, protože neni hater, ale objektivní člověk!:)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam