PER2: hele, je to nèkde mezi. Původní plán byl přejít na metan u Falconu 9, možná lehce zvětšenýho. Asi tam neseděly čísla. Metan asi ten rapid reuse usnadňuje. I 9 dnů by bylo krásných, ale s metanovými motory a bez dalších pracovních látek si něco jako rychlou inspekci během 24h představit umím (vhodná oka na stejnou dráhu se otevírají jednou za den). Tankování na LEO byl koncept z počátků kosmonautiky a je to jeden z těch konceptů budoucnosti, které se neujaly, stejně jako (mimo Wuperthal ;-) nemáme všude závěsný monoraily, nemáme létající auta, jaderná auta a tak různě.
Reuse horního stupně je strašně složitej problém. SpaceX na to jdou skoro, ale ne úplně dobře. Podle mě jsou blízko, ale spoléhat třeba s posádkou na palubě na to zachycení věží je trochu šílený. Ale nevím, no.
Podle mě plocha toho štítu s přihlédnutím k tomu, že nádrže budou nejen cestou dolů, ale i cestou nahoru skoro prázdný, je šílená. Prostě to zaao dobře a pak se udělal krok mimo.