• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: presne tak. Stejne jsko u kazdyho jinyho auta na svete ses jako ridic zodpovednej za to co v nem zapnes.
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: no ja to chapu porad stejne, jenom to do ted vypadalo, ze ostatni si myslej, ze ty to chapes jinak a nakonec se ukaze, ze to tady videj v podstate vsichni stejne. Ze FSD neni FSD, ale asi jednou bude, ted to vetsinou funguje nejlip na trhu, ale kdyz to zrovna nezafunguje, tak nestihnes zahodit svuj rozjedenej burgr, vemes svodidla, nedostanes se ven, protoze mas elektricky kliky, skoncis well done, mel sis precist T&Cs, tvoje chyba.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: uz to zacinas chapat. Supr
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: tak vic verim tesle nez dojmologii redaktora. To je jak kdyby redakce napsala ze by bylo rozhodne fajn kdyby facebook zverejnil kolik charguje za reklamu velkejm firmam a ze by to prece bylo pro vsechny super to vedet a facebooku by to vubec neuskodilo :)
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    KOUDY: A nebo je to tak, ze Tesla proste zase jednou keca o FSD. Ale tak kdyz ty znas jejich interni data a vis, ze to tak neni, tak s tim se samozrejme hadat nasi dojmologii neda, ze :-)
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: a to s tim ma spolecnyho co? Kvuli vsem temhle lidem tady mame tunu zakonu a vyhlasek, ktera hlida blby lidi pred poskozovanim sebe a okoli. Kdyby vsichni vedeli, jak FSD pouzivat, tak nepotrebujem narizeni o pouzivani mobilu pri rizeni, rozdelavani ohnu v lese, maximalni povoleny mnozstvi prevazenyho benzinu v kanystrech, maximalni rychlost na silnicich ............
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: jasne dojmologie redakce se samozrejme od internich dat soukrome firmy ktera ma v autonomnim rizeni naskok pred konkurenci muze znacne lisit ze.
    KASPAREK: a pak tu mame srazeny duchodce protoze klucina cumi do mobilu no.
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: no jestli to neni tim, ze uz to FSD prestali pouzivat pouzivat tesla fanboys ajtaci techno kluci, ktery vedeli presne to co pises, ze FSD je takovej slib/znacka do budoucna, ale ted to zacinaj pouzivat bezny masy, co susej kocicky v mikrovlnkach a nectou manualy.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    KOUDY: Ja to cetl. A souhlasim s nazorem co tam je na konci (ten jsi cetl, ze? ze???) od redakce:

    Let’s be real. If the information is disclosed, the only real change is that the public would gain a better understanding of crashes involving Tesla Autopilot and Full Self-Driving. That’s it.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: tyvole cti ty clanky. Je to kvuli konkurenci.

    In a new filing, Tesla argued that it “would suffer financial and economic harm if the requested information is disclosed.”
    Tesla claims that competitors could use the data to assess Tesla’s progress with ADAS systems:
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Tesla admits it would 'suffer financial harm' if its self-driving crash data becomes public | Electrek
    https://electrek.co/2025/06/05/tesla-admits-suffer-financial-harm-if-self-driving-crash-data-becomes-public/
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    E2E4: Absence čísel o úmrtnosti je slabina a Tesla by tím dost posílila důvěru. Na druhou stranu, pořád platí, že v cenové hladině kolem milionu korun žádná jiná automobilka nemá SAE/ADAS na podobné úrovni a takovou rozšířenost. To, že se nejvíc řeší, jak FSD zvládá závažné nehody, je vlastně důkaz, že v těch jednoduchých scénářích už překonává lidi natolik, že to nikoho nepřekvapuje.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    SATAI: Pokud by Tesla při každé překážce předávala řízení na poslední chvíli, statistiky by vypadaly úplně jinak a už by to dávno řešil NHTSA.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Tesla pouziva uz od roku 2016 nazev FSD jako vizi sluzby ktera jednou bude plne autonomni. Ted jame nekde u stupne 3 z 5…a nyxaci v roce 2025 resi ze ta sluzba je nepresna. Tyvole. Muzu se tu bavit s nekym kdo se o teslu a muska zajima dyl nez posledni tri roky?
    E2E4
    E2E4 --- ---
    W_NOICE78: to ale dost záleží na tom, jak hodně dávají lidi pozor když to jede na autopilota, jestli autopilota používají dobří nebo špatní řidiči a hlavně zda ho pouzivaji v situacích kdy obvykle tak jako tak k nehodám nedochází často typu jízda po prázdný dálnici.

    fakt, že nezveřejňují úmrtnost nebudi moc důvěry.

    něco se dá odhadnout na podílu smrtelných nehod na nehodách obecne, ale to může být taky zkreslené, napr když už udělá autopilot nehodu, je častěji smrtelná. to umí jezdit po parkovišti a nikoho netuknout líp než lidi je pěkný, ale není to tak zajímavý jako jak hodně to ve srovnání s lidmi děla autopilot ty závažný nehody..
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Podle me ma Tesla a jejich FSD dva problemy, ktere ale maji ten samy duvod:
    1. zavadejici nazev a marketing, ktere vybolavaji dojem, ze to neni asistent, ale autonomni rizeni
    2. statistiky spolehlivosti, ktere prezentuje Tesla, ale ktere se obvykle pri podrobnejsim zkoumani ukazou... ponekud nepresne.

    Ale duvod obou je stejny: vetsina hodnoty Tesly nestoji na tom, co realne maji ted, ale na slibech toho, co jednou bude. Takze iluzi a hype je treba udrzovat za kazdou cenu.
    SATAI
    SATAI --- ---
    W_NOICE78: takže ještě jednou - jsou to stejné míle jako ostatní míle? A doplním - jak se počítá, když tě Tesla pošle do zdi a pět metrů před ní ti předá řízení?
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    E2E4
    E2E4 --- ---
    TOXICMAN: mateni spotřebitele je ten název.

    nazývat neco plně autonomním řízením co je ve skutečnosti asistent vyžadující aktivní účast řidiče je to mateni.

    bejt v podmínkách že je to plně autonomní a člověk nemusí řídit nebo kontrolovat "autopilota" by nebylo mateni spotřebitele, ale podvod.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam