• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOXICMANElon Musk
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    SATAI: Nechápu, proč lidi ten ‘lék’ porád kupuji, když je v příbaláku jasně napsáno, že to ještě není hotové.
    SATAI
    SATAI --- ---
    W_NOICE78: asi začnu prodávat "Lék na rakovinu", možná to časem začne fungovat. Nezapomeň přečíst příbalový leták.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    JIMIQ: to jméno už vymysleli, jen ten obsah k němu asi ještě pořád hledají.
    PER2
    PER2 --- ---
    KOUDY: "Tesla pouziva uz od roku 2016 nazev FSD"

    to je stary nazev, ted uz se to diky pravnikum a falesne reklame jmenuje:

    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    W_NOICE78: tomu by slo vymyslet nejake vystizne chytlave jmeno… treba full self drive nebo plne autonomni jizda :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    E2E4: kdyby FSD už dnes zvládalo všechny těžké situace, tak tu nemáme Level 2 supervised, ale hotový Level 5.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    W_NOICE78: jenže aby to bylo plné autonomni, musí to zvládat všechny situace, ne jen ty lehké.. a zvládat těžké situace je ehm o dost těžší než zvládat lehké..
    SATAI
    SATAI --- ---
    DZODZO: a taky chyba těch lidí, co se tě pokoušejí vytáhnout. A spolujezdců. A vůbec - že jsou ve sklepě za dveřmi s nápisem Neotvírat - Pozor Leopard! snad musí být zřejmé každému, ne?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KASPAREK: ano, ze nevies kde su mechanicke tahla na otvaranie dveri v aute, byt je to popisane v navode na pouzivanie auta je tvoja chyba :)
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: presne tak. Stejne jsko u kazdyho jinyho auta na svete ses jako ridic zodpovednej za to co v nem zapnes.
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: no ja to chapu porad stejne, jenom to do ted vypadalo, ze ostatni si myslej, ze ty to chapes jinak a nakonec se ukaze, ze to tady videj v podstate vsichni stejne. Ze FSD neni FSD, ale asi jednou bude, ted to vetsinou funguje nejlip na trhu, ale kdyz to zrovna nezafunguje, tak nestihnes zahodit svuj rozjedenej burgr, vemes svodidla, nedostanes se ven, protoze mas elektricky kliky, skoncis well done, mel sis precist T&Cs, tvoje chyba.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    KASPAREK: uz to zacinas chapat. Supr
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: tak vic verim tesle nez dojmologii redaktora. To je jak kdyby redakce napsala ze by bylo rozhodne fajn kdyby facebook zverejnil kolik charguje za reklamu velkejm firmam a ze by to prece bylo pro vsechny super to vedet a facebooku by to vubec neuskodilo :)
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    KOUDY: A nebo je to tak, ze Tesla proste zase jednou keca o FSD. Ale tak kdyz ty znas jejich interni data a vis, ze to tak neni, tak s tim se samozrejme hadat nasi dojmologii neda, ze :-)
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: a to s tim ma spolecnyho co? Kvuli vsem temhle lidem tady mame tunu zakonu a vyhlasek, ktera hlida blby lidi pred poskozovanim sebe a okoli. Kdyby vsichni vedeli, jak FSD pouzivat, tak nepotrebujem narizeni o pouzivani mobilu pri rizeni, rozdelavani ohnu v lese, maximalni povoleny mnozstvi prevazenyho benzinu v kanystrech, maximalni rychlost na silnicich ............
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: jasne dojmologie redakce se samozrejme od internich dat soukrome firmy ktera ma v autonomnim rizeni naskok pred konkurenci muze znacne lisit ze.
    KASPAREK: a pak tu mame srazeny duchodce protoze klucina cumi do mobilu no.
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    KOUDY: no jestli to neni tim, ze uz to FSD prestali pouzivat pouzivat tesla fanboys ajtaci techno kluci, ktery vedeli presne to co pises, ze FSD je takovej slib/znacka do budoucna, ale ted to zacinaj pouzivat bezny masy, co susej kocicky v mikrovlnkach a nectou manualy.
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    KOUDY: Ja to cetl. A souhlasim s nazorem co tam je na konci (ten jsi cetl, ze? ze???) od redakce:

    Let’s be real. If the information is disclosed, the only real change is that the public would gain a better understanding of crashes involving Tesla Autopilot and Full Self-Driving. That’s it.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    DOKIS: tyvole cti ty clanky. Je to kvuli konkurenci.

    In a new filing, Tesla argued that it “would suffer financial and economic harm if the requested information is disclosed.”
    Tesla claims that competitors could use the data to assess Tesla’s progress with ADAS systems:
    DOKIS
    DOKIS --- ---
    Tesla admits it would 'suffer financial harm' if its self-driving crash data becomes public | Electrek
    https://electrek.co/2025/06/05/tesla-admits-suffer-financial-harm-if-self-driving-crash-data-becomes-public/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam