TaKže asi takhle. Ten Dodd the Slayer určitě něco s náhodnými encountery dělá, protože na součtu úrovní 8 potkávám běžně potvory 3-9 level. Ten vysokej většinou jako jednu potvoru. Zároveň v něm je osazeno o něco víc míst, kde se potkávají ručně vložené potvory a prý tam mají být ještě přidané dungeony. Též ve městě je o trochu víc věcí, co dělat a ve hře se má vyskytovat spousta jiných itemů (zatím jsem ale nenarazil na žádný nový, pouze nové obrázky těch starých). V zásadě mi to po osmi hodinách hraní přijde jako vyšperkovanější vanilla Wizardry s narušením / odstraněním scalling.
---
Reforged hned od začátku dává nepokrytě najevo, že je hodně věcí jinak. Nezačíná se v Monastery ale v jiném dungeonu, Monastery je kus vedle a zamčená. V rámci tohoto začátku hráč dostane další nový quest. Arnika není zamčená, ale nedá se do ní dostat a stráž se za to stydí (!! :) a je potřeba hledat způsob se dostat dovnitř! Nebudu spoilovat. Před Arnikou jsou střelnice, kde se dá cvičit, ale nejdřív se stane *** Chodí zde různé jiné charaktery, staré charaktery jsou přemístěné a mnohdy plní jinou funkci. V inventáři se mi od začátku hry nachází snad o třetinu jiných předmětů než ve vanilla Wiz 8. Pokud hra bude pokračovat tímhle způsobem i dál (zatím jsem prošel také těch cca 8 hodin) jedná se tedy o dost rozsáhlý overhaul. A nutno říct, že mě od začátku bavil víc než původní Wizardry a to je co říct. Bohužel scalling se koná.