• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DAVESADEMIDGEN computer / console games (1995-2005), Win95+ required, 3Dfx supported!
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ono se to plete v pameti po pomalu ctvrtstoleti si vzpomenout kterej klik na ikonu vedl ke kratke cerne obrazovce kde se spoustel dos.. sry sry
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    VON_GILOTINE: heretiku!
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    Tvl ted abych nasel tu origo krabici a cd zda sme meli dos ci win verzi
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    VON_GILOTINE: Carmageddon was originally released for MS-DOS

    Carmageddon - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carmageddon
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    P9ckej jak jako ported to w95, carma byl dycky jen w95 ne?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Zajimavy, Win95 verze Carmageddonu mela dojebanej zvuk

    https://twitter.com/dethrace_labs/status/1659384755471912961?s=20


    The fatal flaw that was somehow never noticed is that the Win95 executable can only play a single instance of a particular sound at any time. This is a problem in a game where crashes, screams and engine sounds happen constantly. Some cars share the same engine sound, and (2/3)

    fight over which car gets to play the sound. This is why sometimes the player car is silent. Why? The audio engine has "descriptors" and "channels". The descriptor describes a sound and can be bound to multiple channels, allowing multiple instances to be played simultaneously.

    The port to DirectSound was done incorrectly, by attaching the DirectSound buffer to the _descriptor_, not the _channel_! All instances of that sound then shared the same buffer, so calls to change pitch/volume/start/stop affected the same single buffer.

    Happily, this behavior is now fixed in dethrace after we traced and followed how the DOS code handles descriptors and channels!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    Tohle mi před rokem uniklo

    https://twitter.com/phoboslab/status/1653707447586922498?s=20


    Wipeout Source Code : Psygnosis : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive
    https://archive.org/details/wipeout-source-code
    https://www.thegamer.com/wipeout-source-code-released/
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TOOMIX:

    https://twitter.com/dethrace_labs/status/1652397694848241664?s=20


    https://twitter.com/dethrace_labs/status/1652397698434334720?s=20
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    TRAGED: to byl, ale to by znamenalo dalsi dvoukacku. Takhle ses dostal dal 😁
    LAZARIUS
    LAZARIUS --- ---
    KULA: Strife, System Shock
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KULA: Několik, ale nemůžu si vzpomenout na jméno. Z hlavy dám asi jen Tekwar
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Half - Life 2 with RTX Remix update 2
    https://youtu.be/qwUpuIAAQZE
    KULA
    KULA --- ---
    K HL mě napadá, neměl loading screeny, navazovalo to všechno na sebe bez mlácení pěstí do tlačítka, bez debrefingu na základně apod... Napadá Vás hra z žánru, ve které to bylo podobné ale je starší?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SIRLOON: Pockej, pockej. Silkworm byl pro dva, jeden ovladal Jeep a druhej Helikopteru
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    Moon patrol se skvele hral stylem ze jeden strilel a druhej ridil 😁 a Silk worm 😊
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    L4MA: Se přidám k pánům protože mě baví jak to zřejmě jednu dobu byla častá věc, my jsme takhle s kámošem dohráli Descenta, tam je těch kláves víc a tak to byla i zábava pro oba :).

    ---

    S tím Half Lifem mi to přijde jako typickej případ Seinfeld is unfunny jevu: HL1 byla průkopnická hra, která udělala spoustu věcí poprvé a byla veleúspěšná, takže všechny ty nové věci pak jiní vývojáři masově kopírovali a spoustu těch jednotlivostí udělali líp prostě protože technologický progres a odstup a tak. Přestože skoro nikdy z toho nevzniklo něco podobně koherentního a vyladěného jako Half Life samotný. Takže v dnešní době už moc nevidíme ty inovace ale spíš ty nedostatky.

    Mě HL1 taky úplně nechytnul. Když vyšel, tak jsem ho hrál ještě jako dítě a bavila mě ta tehdy skoro až hororová atmosféra na začátku, kdy člověk nemá pořádné zbraně a proti němu stojí mimozemšťani a zombie-vědci. Když přišly přestřelky s vojáky, tak jsem to nějak nechal být. Black Mesu jsem dohrál ještě v té nekomerční verzi, bez Xenu a pár dalších předělávek, a docela jsem se bavil, ale též nemám potřebu se k tomu vracet. HL2 mě poznamenal víc.

    Naproti tomu ke Quakovi se s různými moderními mody které puristi neuznávají (typu Quake 1.5) vracím doteď :).

    Z věcí které přímo vyšly z Half Lifu vlastně nemám nejradši ty hry samotné, ale sérii Freeman's Mind:

    Freeman's Mind: Episode 1
    https://www.youtube.com/watch?v=5SQhfkpX9bc
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TRAGED: Jj, jako neměj mi to za zlý. Jsem rád, že to vyšlo, ale tehdá jsem čekal víc. Koneckonců si s tím i vím mohli pohrát.
    HL2, to je zase jinej svět :))
    BTW, měl jsem kamaráda, co rád programoval a dělal mapy.
    Jednou v rámci "digitalizace" dostal mapy školy a intru.
    Přejmenovali jsme boty a hle CS 1.3 here we go! :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ( dal bych nějakej HL RT mod :-) )
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    LOVE_DALI: Pokud si čekal HL s modelama z HL2, tak to chápu, že jsi mohl být zklamaný. Nikdy to neměl být remake, ale "jen" port assetu do source enginu. Takže je tam max lepší práce s texturama a světlem a doladění vlastností, které původní engine neumožňoval. Viz zmiňované zábradlí. A je ovšem prima, že na Steamu se Source engine sdílí, takže všechny hry na něm.maji vždy jeho nejnovější verzi.
    LOVE_DALI
    LOVE_DALI --- ---
    TRAGED: Mno, nevím, jestli idealizuju. Když to vyšlo, tak jsem z toho šel do kolen, obzvlášť, když kluci měli 3dfx.
    Spíš, mě potom zklamal source, kterej mi přišel graficky o ničem. Čekal jsem toho víc :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam