WERT: kdyz uz jsi na slovickareni, pak ani to slavne Letape nebylo na plne uzavreny trati, jak jsi psal nize, viz. copy paste z pravidel: "Závody se jedou za omezeného silničního provozu, i přesto je účastník povinen dodržovat pravidla silničního provozu a dbát pokynů pořadatele, příslušníků Policie České republiky a Městské Policie. "
Je samozrejme, ze to musi takhle napsat, stejne jako to dela ten Krusnoton, aby si chranili vlastni zadek, nikdo si nevezme na triko to, ze na jednom z 250 kilometru nevyjede zmateny deda se stodvacitkou ze zahrady na silnici a tam nekoho nesejme. Takhle to je i v Italii, uplne kazdy gran fondo se tam jede oficialne za plneho provozu, i kdyz tam clovek nikdy realne zadny auto nepotka. Stejne jako na Krusnotonu, Krakonosovi nebo Letape, na kazdy krizovatce jsou poradatele, to je naprosty standard techto zavodu at uz zni podminky jakkoliv. Ted jsem akorat popve videl, ze tuhle samozrejmost nekdo marketingove prodaval a chlubil se tim.
Ja ty pravidla naprosto chapu a coby zavodnik jsem s tim vzdycky ok, jen me nastve, kdyz se tim omlouva vyska startovneho, to je krajne nefer vuci spouste ostatnich zavodu, ktere nabizi (minimalne) to stejne za zlomek ceny a organizatori tomu venuji spoustu casu bez naroku na penize, coz je proti tomuhle korporatu velky kontrast. Kdyz jsem cetl posledni tydnu tu lavinu PR clanku a komunikaci ve stylu "prisli jsme Cechy setrast ze stromu a ukazat jim, jak vypada cyklisticky zavod", tak me to uz vylozene sralo, protoze latka je tady historicky nastavena hodne vysoko, mame tradici spousty skvelych silnicnich zavodu v opravdovych kopcich, bez nadechu snobstvi a falesnosti (Tour de France v CR, jasne...)
Ale jak jsem uz psal, je dobre ze tady takova akce je, to ze ja nejsem cilovka nic neznamena a nakonec i to zmakle PR muze pomoc tomu, aby bylo prostredi pro poradani zavodu obecne lepsi a jednou se treba mohly vratit do kalendare lahudky typu Sudet nebo Krale Sumavy.