• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    4PTODnes jsem viděl veterána a pořídil foto
    rozbalit záhlaví
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    KORKMAZ: Ještě dodám, že před-facelift. :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    NEBIQUE: VW type 3, takovej dědeček pasáta
    NEBIQUE
    NEBIQUE --- ---
    CADDY: opel kapitän je vláda. Koukal jsem na něj jak puk. Nakopl to a dost to projel, jo včera jsem měl hezký den.
    CADDY
    CADDY --- ---
    NEBIQUE: ten Kapitan je bozi! Nez jsme si to srovnal v hlave od utkvele myslenky, co ze to je za ameriku, premyslel jsem, jaktoze to neznam na prvni dobrou :)
    ARAON
    ARAON --- ---
    Zase u nás před obchoďákem.

    ARAON
    ARAON --- ---
    Tohle jsem tuhle potkal. Já vím. Nic zvláštního. Ale stejně mě to trochu překvapilo, protože tohle je v Dunedinu na Novém Zélandu.

    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    PREDSEDA: tak to si pro něj za chvíli přijede GEKON =D
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    CADDY: No už tam prý takhle parkuje asi 3 týdny.
    CADDY
    CADDY --- ---
    PREDSEDA: no doprdele, aby se jen tak někde válel '57 Cadillac... čí je, nevím... miluji ten detail zadních dveří se sloupkem...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    PREDSEDA: Nevím proč se to nezobrazuje, samotný link mi jde, takže: http://image.predseda.com/amerika_zavodi.jpg

    Caddy doplní co je to za auto a komu patří.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    BLAAZEN
    BLAAZEN --- ---
    BLAAZEN
    BLAAZEN --- ---
    PATRICIUS
    PATRICIUS --- ---
    :-)
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    Na jedné nedaleké louce... má polorozebraný motor


    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Snad nebude vadit, když to sem dám. Jsou to všechno veteráni a parkuje tam i jeden můj.
    Hithit - Podpoř vznik automuzea Svět Škodovek
    https://www.hithit.com/cs/project/8790/podpor-vznik-automuzea-svet-skodovek/contributors

    Kdyžtak smažte.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    PREDSEDA: Ten bych moc chtěl!

    A to jako fakt!
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    PREDSEDA: ne, byla to tuším 1970 nebo 1971. Něco jako tohle (viz video níže), kastle kromě vnějších plechů stejná s tím Oldsem z inzerce.

    1971 Pontiac LeMans T-37 - video walk around - OldCars.Site
    https://www.oldcars.site/pontiac/1971-pontiac-lemans-t-37/
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Pontiac LeMans asi nemyslíš Opel Kadett, co? :)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TEAPACK: Jinak nejblíž tomuhle, s čím jsem něco pořádně najel, byl Pontiac Le Mans (stejná platforma, v podstatě koncernový dvojče, akorát motor je 350 Pontiac místo 350 Olds) a taky to umělo při normálním zacházení jezdit do 15, jestli se dobře pamatuju.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    TEAPACK: Nic sériovýho nemělo čtyři dvojitý karbecy, pár polozávodních motorů mělo dvě čtyřkomory, pár mělo tři dvoukomory, jinak byl standard jedna čtyřkomora u silnějších motorů. Něco, co mělo 240 koní, mělo nejspíš jednu dvoukomoru.

    Nevím, co jsi zkoušel za V8 4.4, ale nemá to moc žádnej efekt na to, co žere nějakej úplně jinej motor.

    Z mojí osobní zkušenosti, auta co jsem vlastnil nebo jsem s nima najezdil dost abych měl odhad:
    1988 Chevy Caprice, dokud byl sériovej a emisně utlumenej, tak 11-12 klidná jízda mimo město, po městě tak 15-18, pokud se nejezdilo úplně jak magor, po předělání na staromódní karbec, dvojitý vejfuky, ostrou vačku apod. dálka za 13-15, po městě tak 25, ale to jsem jezdil jak magor a furt gumoval.

    1968 Ford Galaxie, sériovej, 390 ci (6,4 litru) big block, 2bbl karbec. Co si pamatuju, tak nějakejch 15 mimo město, třeba 20 po městě, ale nebyl v úplně fresh stavu.

    1969 Ford Torino GT, +- sériovej 302 ci small block, cca jako ta Galaxie.

    1967 Dodge Coronet 318 ci, taky +- sériovej, dvoukomora, opět plus mínus jako Galaxie a Torino, ale s tím jsem najezdil fakt maličko.

    1966 Opel Diplomat, Chevy 238ci small block, mírně zhotroděná, čtyřkomora od Edelbrocku, opět někde mezi 13-15 klidnou jízdou, po městě pořád vesměs do 20 i když jsem dělal bordel.

    Tolik moje auta.

    Cizí, co jsem s nima něco málo najezdil:

    1971 Plymouth Fury Convertible, 383 big block, spotřeba řádově jako ta moje Galaxie, tuším že to umělo dálky za 15-16 litrů.

    1968 Dodge Charger, dokud byl sériovej 318/2bbl, tak jsme s tím dokázali dojet z Pardubic do Ostravy s průměrem asi 14 litrů, když se do něj dala ostře zhotroděná 440 big block s monstrózním 4bbl karbecem, ostrou vačkou a tunou dalších věcí, 500+ koní. To jediný žralo 20+ i mimo město.

    Plus pár dalších, se kterejma jsem najel aspoň několik set kilometrů, aby se dala odhadnout spotřeba. Odhadem testovanej vzorek americkejch V8 z období 1960-1990 můžu mít tak 20 kusů, plus tak dvakrát tolik dalších, který se pohybovaly v mým blízkým okolí.

    Obecně i u předemisních aut umí smallblocky jezdit běžně v rozptylu 11-14 na sto, big blocky tak 14-18, ve městě odpovídajícím způsobem víc. Poemisní auta jsou úspornější, třeba Capricy s Oldsmobile 307 (benzín, ne nafta) umí jezdit kolem deseti.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam