• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    Kde hledat nabidky:
    Operativní leasing NaOperak.cz - přehled aut na operák
    https://www.naoperak.cz/
    Operativní leasing | Drivalia Go
    https://www.leaseplango.cz/
    Operativní leasing | BARTH Operák
    https://www.barth-operak.cz/
    https://mobilitaplus.csobleasing.cz
    Driveto.cz | Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/
    úvod - Operativní leasing
    https://www.driveto.cz/ - recyklovany operak
    https://www.mototechnadrive.cz



    SkoFin Driver Set (popis stavu, v jakem se ma auto vratit)
    rozbalit záhlaví
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    DYNK: ja vim ze to je to co to musi delat, ale jestli to teda kvuli tomu neni k hovnu :) aneb kdyz na cesky dalnici chces drzet bezpecnej odstup ale do nej ti to neustale nekdo posila par metru pred tebe :) uplne miluju, kdyz na dalnici kde se ma jet 130 jede levej pruh 150 (a mezi tim borci 180) a pravej casto jen 90-100...a ted nekde jed 130 :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    ROENICK: A co jinyho by to v takovy situaci melo delat?:)

    Adaptivni tempomat neni moc na pospichani, idealne kdyz pred tebou jede nekdo rozumne a ty jen kopirujes jeho stopu. Do kolon je to super. A na dlouhy trase zase ocenis, ze si muzes obcas dat uplnej oraz od mackani pedalu. Za me je to rozhodne plus.
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KALIBAN: to je jeste krasny, me to zere dalnice tak 9 a to jezdim 130 a ve meste tak 12 :) a koni mam jen 205.. holt starsi auto no :)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ROENICK: cupra zere 8dalnice, nalozena a rozhodne ne 130... ve meste 10,5, kombinovana nevim, protoze jezdim skoro porad ve meste... proti 5/7 u gtd krapet rozdil :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KALIBAN: no prave z tehle duvodu bych to fakt nechtel, anebo to zapinat jen na dalnici a jeste to musi zaviset na tom kdo ti to posle pred auto...

    kolik ta Cupra zere? mesto/dalnice/kombinace?

    KOC256: jako kdyz parkuju do fakt malyho mista tak se proste o auto za mnou opru, ale tak pomalinku ze na zadnym narazniku nic neni :) v Praze se toho deje.. treba predni znacku mam od lidi co fakt nutne musej mit celorocne na aute kouli, i kdyz nikdy v zivote vozejk netahli pekne zdemolovanou :) dokonce mi to psali na STK do protokolu, ale picham to :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: Tomu autonomnímu brzdění se např. u VAG koncernu nadává Front assist a City break a dá se to vypnout normálně v infotaimentu. Třeba škodovky mají ten Front assist už v základu (teda kromě úplný holoty) a bez ACC, u VW je to spojeno exklusivně s ACC (kromě UPu) a stojí to celkem hodně peněz. Mě se za to 10k dávat nechtělo a spokojil jsem se s klasickým tempomatem, kterej stejně skoro nepoužívám.

    Nejčastěji to zasahuje při objíždění odbočujícího auta nebo cyklisty. Když systém usoudí, že jsi moc blízko, tak začne brzdit a tím to podle mě situaci spíš zhorší, jelikož řidič (neřešme teď spícího řidiče) se spíš lehce co to kua je. To, že ten systém neumí reagovat na stojící objekty, ztrácí cíl za obzorem nebo to prostě někdy náhodně vzdá, je další negativum. Imho to má jen dvě pozitiva: stop&go s automatem a zmírnění následků kolize když někdo spí a auto před ním se náhle zastaví.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAM:
    nárazník je k tomu, aby se jím naráželo. obzvláště u auta bez senzorů

    Sorry ale toto je spíše argumentace blondýny. Mám velké auto bez senzorů a nepamatuji, kdy jsem se při parkování/vyjíždění do někoho opřel. A někdy to je opravdu na centimetry. A taky bych chtěl vedle tebe parkovat, když k tomu přistupuješ takto...

    Stejně tak kola nemam omlacene a to ani po cca 5ti letech v soucasnem autě...

    Zkus popřemýšlet o přenastavení zrcátek, když se neumíš trefit kolem k obrubníku...
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ROENICK: jako neni to tak strasny, nadlouhy cesty je to strasne prijemny, zasadni problem tyhle veci, to proc se to ted dava uplne do vseho (pofacelift gtd ho ma v zakladu) je ochrana chodcu ve meste a automaticky brzdeni. Zaroven problem je ze to auto obcas ma pocit ze je potreba brzdit, kdyz neni. Treba predjizdis kamion potom co se pripojujes na dalnici a dojedes k nemu blizko.. v tu chvili auto jde do plnejch brzd. Coz je fakt mnamka i za predpokladu, ze ti to nikdo neposle do kufru.


    ADAM: me teda hrozne. Proti suberbu misto vevnitr nic moc, proti cemukoliv normalnimu v pohode, pofacelift uz adaptivni tempomat ma, senzory samozrejme koupit jdou (sly i u ty akce ale bylo to drazsi) a osobne jsem z nej zvenku uplne hotovej, ale to je ciste o preferencich... v praci chodim kolem cervenyho kombika a fakt se mi libi .... proti moji hnusomodry cupre lahoda :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ADAM: nekdo mi rikal ze je adaptivni tempomat k hovnu, kdyz ti co chvili na dalnici nekdo posle auto hned pred tebe a zacne ti to brzdit, jina zkusenost? :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    me se to GTD moc extra nelibilo.

    spotreba super, ale vzadu malo mista. kufr zbytecne moc velkej. zvenku vizuelne nic moc.
    nema AEB, nema adaptivni tempomat, nema parkovaci senzory


    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ADAM: tvl zboril jsi mi svet.. ja mam v hlave nevim proc 193... coz je rozhodne vlastne 200! :)

    kazdopadne po ctvrt roce s 300konma musim poznamenat, ze tech 184 mi naprosto stacilo na 98% casu ktery jsem v tom aute stravil a ta dvojnasobna spotreba (a cena) mi za ty 2% stoji jen nekdy.... trosku s tim bojuju, ale musim rict ze GTD bylo cena/vykon nejlepsi auto ktery jsem mel s naskokem nekolika svetelnejch let...
    ADAM
    ADAM --- ---
    KALIBAN: da se rict, ze ta cena je celkem ok (i kdyz to je 184koni a jeste diesel)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ADAM: me prijde 75k za rok za 200konovy uplne novy auto porad docela terno... vem to takhle :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    takže stačilo poslat jediný email a napsali: 
    Vyúčtované poškození jsme se nicméně rozhodli přehodnotit na akceptovatelné.
    V brzké době Vám bude odeslán dobropis na vyfakturovanou částku.


    imho se na to někdo šel kouknout a uznal, že na těch dveřích prostě NIC není.

    takže za přední a zadní nárazník zaplatím 12943.67
    (+ asi 10tis jsem dal za opravy kol a blatniku)

    co z toho plyne: 
    1. opravdu je dobre dat 600 za prohlidku predem
    2. VSECHNO opravit predem. imho bych to stalo opravit polovinu

    osobně myslím, že nárazník je k tomu, aby se jím naráželo. obzvláště u auta bez senzorů a v praze.
    (na tom zadním nárazníkuto nejspíše někdo udělal mě, když auto stálo zaparkované).
    (přední byl škráblý POUZE ze spodu, kdy to škrtlo o obrubník. imho demence toto řešit).


    13tis za lehce oťukaný nárazník je pro mě stále důvod OL si příště velmi dobře rozmyslet...
    ADAM
    ADAM --- ---
    KOC256: možná je uvidíš. musí mi poslat fotky poškození, jinak jim nic platit nebudu.

    hele, něco jineho je fotka z 10cm a něco jineho na ten naraznik koukat z 1m.

    btw. možná hraje roli i kvalita laku, nebo co já vím.
    např. o zadní nárazník mého volva r.v. 2000 se rozbily 2 auta. ten nárazník po 17ti letech vypadá podobně, možná líp jako u toho golfa... (bohužel min. tyden šlo do šrotu, nemuzu vyfotit).


    ad strany: možná jsem něco popletl. každopádně nárokují L dveře, na kterých není a nikdy nebylo nic

    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAM: Ty dvere bych rad videl. Jinak muj naraznik po sedmi letech je v mnohem lepsim stavu a to jsem s nim i jedne krave udelal z auta banan...

    BTW: nepletes si u auta R a L? Bo jsi psal ze bys pochopil reklamaci L a oni reklamuji R.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROENICK: nesouhlas poslat emailem. platit jim to nebudu.
    v OP maji nasledujici V případě, ţe nedojde ke shodě o stavu a poškození
    vozidla a z toho plynoucího rozpočtu oprav, určí společnost nezávislého
    znalce. Znalec rozhodne, zda poškození vozidla odpovídá průměrnému
    opotřebení v závislosti na jeho stáří a proběhu kilometrů nebo zda sníţení
    ceny odpovídá poškození vozidla. Stanovisko znalce je pro obě strany
    závazné. Náklady na vyhotovení znaleckého posudku nese strana, jejíţ
    stanovisko nebylo správné.
    DYNK
    DYNK --- ---
    ADAM: U operaku na tri roky vidim nevyhodu v tom, ze chteji to auto ve stejnym stavu jako auto rocni. Pritom tech sramu logicky mas sanci nasbirat trikrat vic. Ale je pravda, ze to proste clovek da na opravu po tech necelych trech letech vsechno najednou.
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROENICK: me to prijde taky jako odpovidajici stav narazniku po roce pouzivani... ja jsem s tim autem byl na vytahovani poskozeni (na R dverich). ale tohle resit na narazniku, to me ani ve snu nenapadlo.

    imho by si tukali na celo, kdybych toto chtel vytahnout. (nemluve o tom, ze by to bylo tak za 800kc...)


    kdyz to zhrnu tak:
    klasicky otukane narazniky (s tim, ze predni pouze zespodu) (+ vymyslene poskozeni dveri) za 20tis?

    no jak rikam. ja si koupil 2 novy auta a na OL uz zvysoka kaslu.
    (max by musela byt extra dobra cena a min na 3roky, at ten oser s vracenim resim co nejminkrat...)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ADAM: naraznik 6) mi prijde bezne opotrebeny, asi chtej vratit auto jak z tovarny :) ty jsi s tim jezdil vid? to jsi nemel :)

    navic tahle promacklina jde vytahnout
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ADAM: jo chtej po nich at ti ukazou a vyfotej to poskozeni. Kdyztak podas nakou stiznost a budes to resit s nadrizenejma. Zbytek maj zrejme narok pozadovat
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam