• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    ADAM: To jako existuje operák, kde je v ceně servis podle přání (nebo spíš posedlosti) zákazníka a ne podle servisního plánu?
    ADAM
    ADAM --- ---
    tak dnes jsem si v arteonu nechal preventivně vyměnit olej po 2tis km.

    dal jsem za to 6000. takze on ten operak nakonec nemusi být až taková špatnost... :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROENICK: tak jsem asi mrtvej no.... I když srnku by to mozna umelo zastavit
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    a kdyz tam vleti srnka nebo nejakej curak z protismeru? :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROENICK: když jsou čáry na krajních, tak to fakt jede samo...
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ADAM: to mi ani nerikej :) staci ze kamionaci koukaj za jizdy na filmy, varej polivky apod :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    KOC256: trefit vedle obrubníku se většinou umím, pokud nezdrzuju další auta.

    Na dotyk parkuju s ohledem na stav auta vedle. Je taky pravda, že na volvu po 10ti letech na naraznicich nebylo nic. Asi jiná kvalita než vw...
    ADAM
    ADAM --- ---
    ROENICK: nestává se mi to často, na dálnici jsem zatím moc ne najel. hlavně to je dobrý na okreskach a po městě. Arteon umí držet jízdní pruh, takže jsem schopen vytáhnout laptop a číst emaily nebo se dívat na video.
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    DYNK: ja vim ze to je to co to musi delat, ale jestli to teda kvuli tomu neni k hovnu :) aneb kdyz na cesky dalnici chces drzet bezpecnej odstup ale do nej ti to neustale nekdo posila par metru pred tebe :) uplne miluju, kdyz na dalnici kde se ma jet 130 jede levej pruh 150 (a mezi tim borci 180) a pravej casto jen 90-100...a ted nekde jed 130 :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    ROENICK: A co jinyho by to v takovy situaci melo delat?:)

    Adaptivni tempomat neni moc na pospichani, idealne kdyz pred tebou jede nekdo rozumne a ty jen kopirujes jeho stopu. Do kolon je to super. A na dlouhy trase zase ocenis, ze si muzes obcas dat uplnej oraz od mackani pedalu. Za me je to rozhodne plus.
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KALIBAN: to je jeste krasny, me to zere dalnice tak 9 a to jezdim 130 a ve meste tak 12 :) a koni mam jen 205.. holt starsi auto no :)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ROENICK: cupra zere 8dalnice, nalozena a rozhodne ne 130... ve meste 10,5, kombinovana nevim, protoze jezdim skoro porad ve meste... proti 5/7 u gtd krapet rozdil :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KALIBAN: no prave z tehle duvodu bych to fakt nechtel, anebo to zapinat jen na dalnici a jeste to musi zaviset na tom kdo ti to posle pred auto...

    kolik ta Cupra zere? mesto/dalnice/kombinace?

    KOC256: jako kdyz parkuju do fakt malyho mista tak se proste o auto za mnou opru, ale tak pomalinku ze na zadnym narazniku nic neni :) v Praze se toho deje.. treba predni znacku mam od lidi co fakt nutne musej mit celorocne na aute kouli, i kdyz nikdy v zivote vozejk netahli pekne zdemolovanou :) dokonce mi to psali na STK do protokolu, ale picham to :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KALIBAN: Tomu autonomnímu brzdění se např. u VAG koncernu nadává Front assist a City break a dá se to vypnout normálně v infotaimentu. Třeba škodovky mají ten Front assist už v základu (teda kromě úplný holoty) a bez ACC, u VW je to spojeno exklusivně s ACC (kromě UPu) a stojí to celkem hodně peněz. Mě se za to 10k dávat nechtělo a spokojil jsem se s klasickým tempomatem, kterej stejně skoro nepoužívám.

    Nejčastěji to zasahuje při objíždění odbočujícího auta nebo cyklisty. Když systém usoudí, že jsi moc blízko, tak začne brzdit a tím to podle mě situaci spíš zhorší, jelikož řidič (neřešme teď spícího řidiče) se spíš lehce co to kua je. To, že ten systém neumí reagovat na stojící objekty, ztrácí cíl za obzorem nebo to prostě někdy náhodně vzdá, je další negativum. Imho to má jen dvě pozitiva: stop&go s automatem a zmírnění následků kolize když někdo spí a auto před ním se náhle zastaví.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAM:
    nárazník je k tomu, aby se jím naráželo. obzvláště u auta bez senzorů

    Sorry ale toto je spíše argumentace blondýny. Mám velké auto bez senzorů a nepamatuji, kdy jsem se při parkování/vyjíždění do někoho opřel. A někdy to je opravdu na centimetry. A taky bych chtěl vedle tebe parkovat, když k tomu přistupuješ takto...

    Stejně tak kola nemam omlacene a to ani po cca 5ti letech v soucasnem autě...

    Zkus popřemýšlet o přenastavení zrcátek, když se neumíš trefit kolem k obrubníku...
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ROENICK: jako neni to tak strasny, nadlouhy cesty je to strasne prijemny, zasadni problem tyhle veci, to proc se to ted dava uplne do vseho (pofacelift gtd ho ma v zakladu) je ochrana chodcu ve meste a automaticky brzdeni. Zaroven problem je ze to auto obcas ma pocit ze je potreba brzdit, kdyz neni. Treba predjizdis kamion potom co se pripojujes na dalnici a dojedes k nemu blizko.. v tu chvili auto jde do plnejch brzd. Coz je fakt mnamka i za predpokladu, ze ti to nikdo neposle do kufru.


    ADAM: me teda hrozne. Proti suberbu misto vevnitr nic moc, proti cemukoliv normalnimu v pohode, pofacelift uz adaptivni tempomat ma, senzory samozrejme koupit jdou (sly i u ty akce ale bylo to drazsi) a osobne jsem z nej zvenku uplne hotovej, ale to je ciste o preferencich... v praci chodim kolem cervenyho kombika a fakt se mi libi .... proti moji hnusomodry cupre lahoda :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ADAM: nekdo mi rikal ze je adaptivni tempomat k hovnu, kdyz ti co chvili na dalnici nekdo posle auto hned pred tebe a zacne ti to brzdit, jina zkusenost? :)
    ADAM
    ADAM --- ---
    me se to GTD moc extra nelibilo.

    spotreba super, ale vzadu malo mista. kufr zbytecne moc velkej. zvenku vizuelne nic moc.
    nema AEB, nema adaptivni tempomat, nema parkovaci senzory


    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    ADAM: tvl zboril jsi mi svet.. ja mam v hlave nevim proc 193... coz je rozhodne vlastne 200! :)

    kazdopadne po ctvrt roce s 300konma musim poznamenat, ze tech 184 mi naprosto stacilo na 98% casu ktery jsem v tom aute stravil a ta dvojnasobna spotreba (a cena) mi za ty 2% stoji jen nekdy.... trosku s tim bojuju, ale musim rict ze GTD bylo cena/vykon nejlepsi auto ktery jsem mel s naskokem nekolika svetelnejch let...
    ADAM
    ADAM --- ---
    KALIBAN: da se rict, ze ta cena je celkem ok (i kdyz to je 184koni a jeste diesel)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam