• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    DYNK
    DYNK --- ---
    MR_DAN: Pokud ses schopnej podat věrohodně scénář jak vzniklo více škrábanců při jedné události, tak to dáš pod jednu pojistnou událost. Měl jsem například na jedné PU rozbité zrcátko a škrábanec na stejné straně auta.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    to jsem presne vedel, ze se nekdo chytne diskuse jaky kocarky se nacpou do golfa :D

    pls jeste se pripomenu s tim dotazem ohledne skrabancu - jaky mate zkusenosti? co mam znamy, tak meli stesti na pristup, ze to vsechno zaplacli na jednu spoluucast, ale to jsou ty "stary" operaky a bylo to u jinych znacek aut
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    GREVE: Mě se tam vešel britax motion plus i mutsy urban rider a to jsou giganti mezi variabilníma kočárkama. Jasně, pérák od liberty tam nedá.

    Na blití je super kůže, ale ta stojí u VW nesmysl. Před faceliftem měli maratónci aspoň bočnice a tapce dveří z lakované kůže. Po faceliftu to prohodili a z alcantry jsou středy sedaček a boky plus dveře z černý látky a tam je to vidět celkem dost.
    GREVE
    GREVE --- ---
    KORKMAZ: Kočárek jako skládací golfky tam možná narve, ale kočárek pro mimino s korbou ani náhodou.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    KORKMAZ: jo vsak my mame jeste druhy auto, prakticnost tolik neresim, kocarek jen v kontextu toho poskozeni (oslintani, pobliti, ...) interieru vs. vraceni

    na kradeni aut jsem ani moc nemyslel, precejen huste obydleno, vsude kamery atd. uplne zapominam ze se to jeste porad dela :-)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    ADAM: Stání na ulici je ještě ok v kontextu drobných poškození. Mnohem horší je parkoviště někde u kšeftu.

    Pokud jde o lapky, tak černej golf byl sice vždy solidní tahák, ale dneska už je to pomalu chudej příbuznej v lavinách těch suv.

    Kočárek do golfa hatchback sice narveš většinou v pohodě, ale zabereš si tím skoro celej kufr a nezbude moc místa na jiné nedeformovatelné věci. Vydržel jsem to s ním půl roku než jsem přešel na kombíka, takže bacha na tu fixní dobu.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    ADAM: no garazovy stani min. 1500/mesic, to vyjde asi draz
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    NOISEGATE: no ja pocitam ze to bude tak za 6-6500 prave s ohledem na tu spoluucast a dalsi parametry, pod 6 se s vybavou a motorizaci asi nedostanu
    uvidime u tech skladovych vozu v akci, jestli spravne chapu VWFS, tak by mi meli moct dat operak uplne na jakykoliv auto, ne?
    500/mesic rozdil je docela dost, to uz se pri nejakym ne moc vysokym poctu udalosti prestava vyplacet...

    jak to funguje se skrabancema? ani ja ani zena auta neodirame a nebourame, ale skrabancum z ulice a parkovist se vyhnout moc neda ... da se to pak vsechno spravit na jednu spoluucast, nebo to bude kazdej skrabanec zvlast? nebo jeste uplne jinak?
    ADAM
    ADAM --- ---
    tyjo stani novyho auta v praze na ulici - nevim nevim.

    da se pocitat, ze to bude ruzne otukany a pocital bych s tim, ze par (desitek) tisic pri vraceni vysolis...
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    MR_DAN: za poslednich par mesicu se spoluucast u spousty aut zvedla z 5 na 10%, i u "blbejch" Fabek. Snizit to jde radove za nekolik stovek mesicne. Treba Barth ma vsude 10%, na Drivetu mi nabidli snizeni na 5% u i30 za 500,- / mesic (nevzal jsem). Asi neni moc na co cekat, kamos bral na jare Golfa Variant Highline s 5% za 5200,- bez DPH. To uz je ted bez sance.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    zdravim :-)
    ve ctvrtek jedu do barthu kouknout na tech jejich asi 6 cernejch golfu 1.5 marathon edition co maj skladem...
    bude to muj prvni operak, mate pro me nejaky tipy? :-)
    auto bude stat ty 3 roky v praze na ulici, o vikendech bude jezdit do liberce a zpatky, za rok nebo dva se do nej snad nacpe i nejakej kocarek (ale nebude to rodinny auto)
    co tak procitam historii, tak gap a mensi spoluucast nez 10% bych mel brat jako samozrejmost, co? jeste nejaky dalsi spatny zkusenosti se skofinem jako ty "poskozeny" dvere co jsem tu cetl v historii?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Rozhodne bych to nenazval zmrdem. Úplně stejně může podfouknout tu půjčovnu zákazník, hlavně když platí cash. U krátkodobých výpůjček celkem normální a setkal jsem se s tím napříč jižní Evropou.

    Ale tím bych to asi z mé strany uzavřel, už jsme hodně OT
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    tu tě moc nechápu.

    jhá většionou naberu plnou v okruhu 50km a vím, že to neklesne. Nyní naposledy jsem bral plnou 100m od vrácení (mám doklad) i fotku jak čepuji a i fotku na parkingu. Jasně není to notář, ale už by to neměli tak jednoduché...

    Kdo konkrétně je takový zmrd? přijde mi jako byste řešili půjčovny z jiného světa.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Jako není plná jako plná, zvláště u aut s digitálním palivoměrem nebo já nevim, třeba nádrží s jedním plovákem. Jde spíš o takový drobný benefit pro perzonál, že si může s autem najezdit i několik desítek km a přesto to ukazuje plnou. Když to pak zákazník vrací, tak většinou u toho auta nezná ani objem nádrže a množství k dočerpání taky neukazují všechna auta, takže vezme plnou podle pistole.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    Asi jo. Jen mi prijde ze toto nasmelit lze leda na "blbcich" s prominutim...
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Tak sedačku ti vezmou bez problémů do letadla, ale komu se to chce tahat žejo. Nicméně v mé oblíbené destinaci znám půjčovnu, kde je všechno už v ceně (teda kromě navigace), takže mi při objednání či převzetí nenutí nic extra. Ale to už jsem zaběhnul od daleko od původního tématu...imho vydělávají jak na vstupu (viz Leli a slevy při nákupu ale i při flotilovém servisu), tak na výstupu (extras pro zákazníky, trošku smělo s palivem...)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ: Ano bez pojisteni. Zamerne. Nepujcoval jsem poprve. A ano vim ze mam brat full-to-full. Spise si rikam kolik lidi se nachyta...

    Sedacku je levnejsi si koupit a vyhodit nez pujcovat.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KOC256: Fór je v tom, že u krátkodobých výpůjček (dejme tomu pod týden) mají ty nejlevnější nabídky tzv. pre-paid fuel. Takže oni ti auto přistaví s určitým množstvím paliva za plus mínus tržní cenu a to zaplatíš. Pak vrátíš auto s libovolným množstvím paliva a oni ho prý odsají (dost pochybuju), zbylý benzín proplatí a za ten úkon si účtují desítky euro poplatek. Full-to-full je z jejich pohledu služba navíc.

    Dále pak expresní odbavení, havarijko bez spoluúčasti, lepší asistenčka, krytí poškození pneumatik a skel...de facto je to jako když si doma stavíš podle svýho pojištění vlastního auta. Dále navigace, dětská sedačka atd. A hned máš z auta za desítky korun auto za tisíce.

    Pokud jsi tam měl uvedenou spoluúčast v řádek desítek tisíc korun, tak jsi dost pravděpodobně vzal tu levnou nabídku, lidově řečeno bez pojištění.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KORKMAZ:
    jakože pokud jim nevrátíš full nádrž tak ti napálí banku za to?
    No spoluúčast jsem čuměl, že kdybych boural tak až 50 tisíc (českých korun)...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam