• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DYNKOperativní leasing - sdileni zkusenosti a nabidek
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    KALIBAN: jo ja vim, jen se nevyhnu te potencialni ojebavce pri nakupu a pri prodeji (protoze to neni moje parketa a nikoho na to nemam), potazmo i pri servisu
    proto jsem uvazoval o operaku v prvni rade - platim si sluzbu a vubec o nic se nestaram (platil bych si all-in)
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    MR_DAN: tak jestli pro tebe prichazi v uvahu trilety auto tak to i kdyby nic jinyho, vyjde financne urcite lip nez uplne novy auto ze jo...
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    priznam se bez muceni, nakonec jsme se na to vyprdli, feedback podobnej tomu tady jsem dostal i jinde, nemam chut se nervovat...
    navic ty operaky zdrazujou, asi se mi vyplati si spis vzit trilety auto se 60k po operaku na lizacku a mit aspon klid
    DYNK
    DYNK --- ---
    BOBASH: Je to možný, ale podle DriverSetu nerozlisuji délku operaku. Tam je napsaný kolik jakých poškození uznaji a délku operaku ani kilometrovy průběh tam nikdo neřeší. Takže záleží na přebíracim technikovi a na tom, jaké má instrukce od nadřízených.
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    DYNK: On taky bude rozdíl roční operák, který se tu řešily většinou a kde jsou na to háklivější, a tříletej. U tříletý ojetiny na tom tolik nezáleží...
    DYNK
    DYNK --- ---
    Obecně největší slabinu operaku vidím v tom, co píše KORKMAZ. Člověk prostě musí to auto hlídat a proaktivne řešit i věci, který by na svym aute neřešil.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Ještě je otázka kolik uctujou za opravu v případě vrácení se škrábancema. Při ty vyšší spoluúčasti už by mohlo vyjít líp nechat drobný opravy na nich a pojišťovnu z toho vynechat.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Mě se třeba asi za půl roku udělaly vrásky na koženém volantu. Normálně poškození interiéru na vlastním autě příliš neřeším (viz ta děcka s kočárkem), ale tady jsem se bál, že se to začne časem loupat nebo co já vím, tak jsem šel na dvě reklamace - nejdříve vyhlazování vrásek (fakt, nekecám) a pak na výměnu volantu. Novej stál asi 25k na náklady výrobce. Během výměny jsem prošel salón a náznaky kazů na kůži mělo 90% škodovek (kromě superba), 90% VW (kromě Tiguana, včetně Tuarega za 2,5mio) a žádná Audi (Seat, Bentley a Porsche jsem neviděl).

    Takže tady bych se možná bál nadměrného opotřebení a dal si pozor už při převzetí vozu. Jinak na nekvalitní kůži si stěžuje od loňska dost lidí a problém je zřejmě v tom, že se změnil subdodavatel. Předtím se to dělalo v Bosně a cajk, teď se to dělá...wait for it...tady!
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    MR_DAN: hele tady bych se pri pocitani a reseni ridil tim, co mas jisty... a to je to, ze to co vzniklo pri jedny udalosti, bude jedna pojistna udalost. Cokoliv vic je bonus se kterym nemuzes pocitat. Pojistovna rozhodne nema zajem na to, misto 5ti pojistnech udalosti po 5ti tisicich mit jednu za 25... to by byli blby

    10% je podle me fakt vo drzku, kazdej takovej skrabanec celej zaplatis a to nechces. Dost to resi to pojisteni spoluucasti od Allrisku, ale musis mit tu skodu NAD spoluucast... tzn kdyz mas 10000spouucast a skoda je 9999 tak to stejne zaplatis ty a ne oni. kdyz 10001 tak oni.

    dite s kocarkem a taky bych na auto na operak asi skoro neriskoval, ten interier bude stat bilion a nejaka pojistovna ti na to nepomuze, takze tam asi hodne opatrne
    DYNK
    DYNK --- ---
    MR_DAN: V mém případě bylo potřeba vyplnit nějaké hlášení o škodě a v rámci toho byl popis nehody.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    DYNK: musi se to vymejslet, jo? ti mi znami prave ani nemuseli, ze jim rekli jo to je vpohode, udela se to vsecko najednou
    ale je mozny, ze se i pristup pojistoven od ty doby zmenil, nevim...

    jinak samozrejme jsem dostal epesni hodiny a odrel jsem to kolem dokola vsecko najednou, zejo :-) nic lepsiho nevymyslim
    DYNK
    DYNK --- ---
    MR_DAN: Pokud ses schopnej podat věrohodně scénář jak vzniklo více škrábanců při jedné události, tak to dáš pod jednu pojistnou událost. Měl jsem například na jedné PU rozbité zrcátko a škrábanec na stejné straně auta.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    to jsem presne vedel, ze se nekdo chytne diskuse jaky kocarky se nacpou do golfa :D

    pls jeste se pripomenu s tim dotazem ohledne skrabancu - jaky mate zkusenosti? co mam znamy, tak meli stesti na pristup, ze to vsechno zaplacli na jednu spoluucast, ale to jsou ty "stary" operaky a bylo to u jinych znacek aut
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    GREVE: Mě se tam vešel britax motion plus i mutsy urban rider a to jsou giganti mezi variabilníma kočárkama. Jasně, pérák od liberty tam nedá.

    Na blití je super kůže, ale ta stojí u VW nesmysl. Před faceliftem měli maratónci aspoň bočnice a tapce dveří z lakované kůže. Po faceliftu to prohodili a z alcantry jsou středy sedaček a boky plus dveře z černý látky a tam je to vidět celkem dost.
    GREVE
    GREVE --- ---
    KORKMAZ: Kočárek jako skládací golfky tam možná narve, ale kočárek pro mimino s korbou ani náhodou.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    KORKMAZ: jo vsak my mame jeste druhy auto, prakticnost tolik neresim, kocarek jen v kontextu toho poskozeni (oslintani, pobliti, ...) interieru vs. vraceni

    na kradeni aut jsem ani moc nemyslel, precejen huste obydleno, vsude kamery atd. uplne zapominam ze se to jeste porad dela :-)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    ADAM: Stání na ulici je ještě ok v kontextu drobných poškození. Mnohem horší je parkoviště někde u kšeftu.

    Pokud jde o lapky, tak černej golf byl sice vždy solidní tahák, ale dneska už je to pomalu chudej příbuznej v lavinách těch suv.

    Kočárek do golfa hatchback sice narveš většinou v pohodě, ale zabereš si tím skoro celej kufr a nezbude moc místa na jiné nedeformovatelné věci. Vydržel jsem to s ním půl roku než jsem přešel na kombíka, takže bacha na tu fixní dobu.
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    ADAM: no garazovy stani min. 1500/mesic, to vyjde asi draz
    MR_DAN
    MR_DAN --- ---
    NOISEGATE: no ja pocitam ze to bude tak za 6-6500 prave s ohledem na tu spoluucast a dalsi parametry, pod 6 se s vybavou a motorizaci asi nedostanu
    uvidime u tech skladovych vozu v akci, jestli spravne chapu VWFS, tak by mi meli moct dat operak uplne na jakykoliv auto, ne?
    500/mesic rozdil je docela dost, to uz se pri nejakym ne moc vysokym poctu udalosti prestava vyplacet...

    jak to funguje se skrabancema? ani ja ani zena auta neodirame a nebourame, ale skrabancum z ulice a parkovist se vyhnout moc neda ... da se to pak vsechno spravit na jednu spoluucast, nebo to bude kazdej skrabanec zvlast? nebo jeste uplne jinak?
    ADAM
    ADAM --- ---
    tyjo stani novyho auta v praze na ulici - nevim nevim.

    da se pocitat, ze to bude ruzne otukany a pocital bych s tim, ze par (desitek) tisic pri vraceni vysolis...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam