• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAJJAKUX - User experience design
    VORTEX
    VORTEX --- ---
    Ahoj, řešil jstě někdo organizování řízeného testování na živo? Kde brát vhodné respondenty pro web, pro produkt?
    VORTEX
    VORTEX --- ---
    Ahoj, hledam UX / CRO experta na part time./ext. spolupraci. Idealne aby dobre ovladal VWO. Pro ceske portaly s navstevnosti pres 100k./mes.
    REEFER
    REEFER --- ---
    Jak casto vysvetlujete lidem rozdil mezi UI a UX? Mezi interakcnim navrhem a navrhem sluzby/zkusenosti/zazitku? Vnimate ten rozdil vubec?

    PS: a co bylo na tech obrazkach v zahlavi? ja bych se na cenik rad kouknul vzdycky, porovnat se sebou, zejo. :)
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    URPUTNIK: jsou i jiny tooly kdyztak –› hotjar, fullstory, ..
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---
    PANORAMA: jasny, to chapu :) jen jsem se snazil ziskat nejaky informace o nasich zakaznicich a odvodit z toho nejaky zavery pro 'svuj' problem .. smartlooks predam spravnemu oddeleni :)
    PANORAMA
    PANORAMA --- ---
    URPUTNIK: na tohle jsou rozhodne lepsi nastroje, nez GA. zkousel si treba neco jako https://www.smartlook.com/cs/? muzes tam generovat heatmapy a koukat na videa, kde vidis stejny rozliseni a stejnou obrazovku jako ten uzivatel.
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---
    URPUTNIK: tak podle vseho slo o bug v iOS9.3, nesouviselo to s delkou odkazu
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---
    jeste jsem z naseho GA vytahnul nejmensi rozliseni 320x?, predpokladam ze z mobilu .. podle tohodle by to melo odpovidat zhruba 30-40 znakum (ja vim ze se to neda presne zmerit, protoze font), ale jako hruby cislo mi to staci .. je muj postup uplne mimo? :)
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    URPUTNIK: mate v odkazu nejake specialni znaky?
    URPUTNIK
    URPUTNIK --- ---
    ahoj, zkusim stesti protoze chapu, ze je to dost obecny dotaz .. objevil se nam reportovany problem, kdy Safari prohlizec spatne zalamoval odkazy a rozbijel je tim (v nasem pripade to byl odkaz na zaplaceni) .. zkousim ruzny kombinace klicovych slov, ale nic moc na mne nevypadlo :) takze

    a) vite o nejakych omezenich v prohlizecich, i historickych verzich, ktere se tykaji odkazu? napriklad vim ze IE10 ma problemy s http redirectem .. + to safari (jeste patram po detailech)
    b) posilat odkaz na zaplaceni s odkazem generovanym nejakou cizi sluzbou neni zrovna brand-friendly? :)
    c) chapu ze cim kratsi, tim lepsi, ale neco jako "pod 50 znaku to bude safe i na malickatych rozlisenich"?
    KULHY
    KULHY --- ---
    CUBICULA: Hele ted uz si bohuzel nevybavim minimum pro registraci, ale rozhodne byla moznost zadat vsechno – tedy adresy a dalsi kontaktni udaje, iča atd
    CUBICULA
    CUBICULA --- ---
    KULHY: registrace ve smyslu username/pass?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KULHY:

    ja mam lepsi zkusenosti s jednokrokovou, lidi pak nevyplnuji nesmysly jen proto, aby se treba dostali k zadani slevoveho kodu nebo k cene dopravy...
    KULHY
    KULHY --- ---
    Zdar uxaři,

    registrace zákazníka pro eshop ve více krocích obecně lepší?
    IKA
    IKA --- ---
    VIRUS31, VIRUS31: Netrolím, len ma zaujíma, ako to vnímaš ty.

    Kto je podľa teba v uvedenom príklade s riaditeľom, ktorý nakupuje software pre stovku zamestnancov, zákazník, a kto je užívateľ?
    BOB69
    BOB69 --- ---
    VIRUS31: Však jo, já s Tvým vymezením obsahu pojmů CX a UX naprosto souhlasím, jediné, co se mi nezdá, je zařazovat UX "pod" CX, tak to v mém vidění světa prostě není, v Tvém zřejmě ano a já Ti to neberu, jen s tím zkrátka nesouhlasím, to je celé ;)
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    BOB69: priklad.. tohle popisuje touchpointy s nejakou znackou (napr. canyon.com). Tak customer experience se deje naprosto vsude, kde se ji dotykame – tzn prichazime se znackou do styku. At uz to je kontakt moderovany/cileny (nekym od canyon.com) nebo organicky, napr v diskuznich forech, sockach, ...User experience se deje v mistech interakce uzivatele (ve smyslu vedome ovlivnitelne interakce) se znackou jako takovou (nakup, servis, asistence, ..). A tahle user experience, kterou popisuju, uz nesouvisi s produktem, ktery jsem si poridil (jizdnim kolem v tomto pripade) a nejak se mi na nem jezdi – to je uz jina story – ktera zase zapada k cele CX. Ale to prece musite v MSD vedet, ne? : )
    BOB69
    BOB69 --- ---
    VIRUS31: No a teď mi ještě prosím prozraď, kde je na tomhle grafu UX jako podmnožina CX? ;) Ano, ten graf je naprosto v pořádku z pohledu CX, ale vůbec nezachycuje produkt jako takový a tedy ani zážeitek při jeho užití = uživatelský zážitek (UX).
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    To jen pro poradek, co to je ta customer experience..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam