Jak na GDPR v oblasti správy domu (společenství vlastníků jednotek - SVJ)?
V našem SVJ je z GDPR výbor úplně paf, že prozatím ani nechtějí spustit internetové stránky SVJ (jako SVJ jsme vznikly nedávno). Slíbil jsem jim, že jejich otázky tady zkonzultuji:
"Především se jedná o informace při důležitých upozorněních co se týká domu, při opravách a při zápisu ze shromáždění:
- co se může/nemůže zveřejňovat při podávání informací členům společenství?
1) v prosklené skřínce společných prostor, (ve vchodové chodbě je skříňka, do ní mají přístup kromě obyvatel domu návštěvy, pošťačka, opraváři apod.)
2) zaslání emailem, poštou či vhození do poštovní schránky (vzhledem k tomu, že polovina obyvatel jsou senioři bez internetu, tak se informace distribuují jak emailem, tak vhozením do poštovní schránky)
(např. jedná se především o jména, datum narození, úplná adresa, tel. kontakt, podíly apod.)
- co se může/nemůže poskytovat k nahlédnutí všem členům společenství?
1) v kanceláři
2) na shromáždění
3) na internetových stránkách SVJ
- co se může/nemůže poskytnout za informace třetím osobám
(např. číslo bytu, jméno, adresa, tel. kontakt atd...)
Další věci budou muset být řešeny vnitřními předpisy:
Např. při kterých záležitostech si musíme nechat podepsat od členů společenství "prohlášení, o poskytnutí informací třetím osobám"?"
Dík za názory.