TRAVIX: úplně si nejsem jistý, jestli bych takhle jednoduše řekl, že tě kryje oprávněný zájem. To funguje malinko jinak a ten příklad je, že třeba tvoji zaměstnanci mají na badge fotku je kvůli tomu, aby když jde ochranka, aby si mohla zkontrolovat, zda se tam netoulá někdo, kdo tam nemá co dělat.
CYBERWOLF: Co se Tebe týká, tak bys měl mít nějak rozumně zpracovanou "informační povinnost" (privacy policy). A k Tvým bodům.
1) To, že máš embedovaný Google maps na webu, Heureka atp, to by nikoho trápit nemělo. Tohle bys měl mít vyřešené tak, že máš nějakej cookie popup, který se Tě ptá, jestli chceš využívat jen nutné cookiny a nebo i nějaké marketingové atp. Takže souhlas na mapu? nevidím důvod.
2) Znovu, tohle by Ti měl vyřešit ten cookie nástroj.
3) Já stále nerozumím tomu, na co bys chtěl GDPR souhlasy. Ono je to s nima trochu složitější, než jen někam dát zaškrtávátko.
Obecně všechny e-commerce aktivity (reklamy, remarketing, ...) budou lépe vyřešené v "eGDPR" (eprivacy regulation), která se bude věnovat jen tomu digitálu. Je hezké vidět, že o tom přemýšlíš, ale imho řešíš věci o úroveň níže, než bys reálně měl.