Musím se s vámi ostatními podělit o zkušenost s pobočkou Electro World na adrese Chlumecká, Praha - Kyje / Černý Most.
Před asi třemi měsíci jsem dával do reklamace notebook zn. Asus s tím, že se z ničeho nic vypl a již nešel zapnout. Protože jsem ale nechtěl, aby mi byla v záručním servisu odcizena nebo nedopatřením odstraněna nezálohovaná data, vyjmul jsem tedy HDD a notebook odeslal do servisu bez něj. Tím jsem ztratil nárok na záruční opravu. Jelikož jsem při koupi notebooku zaplatil také pojištění HAPPYCARE, které je smluvně spjato s prodejnou Electro World, Jelikož jsem tedy ztratil nárok na záruční opravu, po asi měsíci se notebook odeslal do autorizovaného servisu pojišťovny, na kterou se vztahuje HAPPY CARE. "OPRAVA" trvala dva měsíce s tím, že mi notebook vrátili NEOPRAVENÝ. Servisní technik totiž - místo toho, aby opravil závadu - vyměnil DVD mechaniku a přidal nový HDD, ale závadu, kvůli které se tam notebook odesílal, neopravil. Odeslal to tedy zpět na pobočku a 19.9.2016 jsem si počítač vyzvedl. Dojel jsem domů, notebook zapnul. Po asi 4 hodinách "práce" na notebooku se opět vypl a již nešel OPĚT zapnout. Při koupi notebooku (tehdy na splátky) s námi sepisoval smlouvy jistý zaměstnanec slovenské národnosti na pobočce Chlumecká, Praha. Sdělil nám NEPRAVDIVÉ a NEÚPLNÉ informace ohledně pojištění. Řekl nám, že při nahlášení pojistné události máme nárok na OKAMŽITOU výměnu za jiný kus s podobnými parametry. Jméno pracovníka teprve dohledávám, na účtenkách a smlouvách je pouze: "Obsloužil vás pokladní č. 45**. Takže nikde žádné jméno, podpis zaměstnance nečitelný, takže se zde jedná z 95% o úmyslné uvedení nepravdivých informací, uvedení v omyl a poskytnutí nepravdivých informací k vlastnímu prospěchu (čím více uzavřených pojistných smluv, tím líp, že?!).
Zkontaktoval jsem tedy ředitelku pobočky paní FIALOVOU, která - krom toho, že je nepříjemná a arogantní, zřejmě souhlasí s tím, aby její zaměstnanci podávali nepravdivé informace klientům, hlavně že to prospěje firmě. Dnes jsem byl notebook opět dát do reklamace, tentokrát reklamuji reklamaci. Nechal jsem si zavolat paní Fialovou. Tak arogantního člověka jsem již dlouho neviděl. Dle paní Fialové jsou totiž nepravdivé a neúplné informace, které poskytují její zaměstnanci klientům, INTERNÍ ZÁLEŽITOSTÍ! Takže se zde dá mluvit o podpoře těchto lží, podávání neúplných informací klientům. Krom toho, že na této pobočce nikdy nikdo nic neví, neumí, neovládá, je tahle pobočka úplně na bednu. Takže moje hodnocení Electro Worldu je díky této pobočce a díky paní vedoucí Fialové bohužel záporné.