LINKOS: ty ale nechápeš rozdíl mezi svalováním a analýzou (a navíc, proč bych zrovna chtěl "zasahovat" co nejvíc lidí s nějakou analýzou?)
solární kola nejsou "občanská inicitiva" - je to prostě hobby, lifestylová záležitost, je to jako bych před 100 lety razil třeba lyžování.
Babiš je jiná generace a nevěřím, že na tu, která přichází, budou marketingové kampaně platit (dobře Horák, a dnešní voliči - ale to nebylo tak těžké, doba si žádala nějakou naději, bylo lehké si na ní zahrát...). Všechny strany dnes řeší marketing... já věřím, že pokud by v politice někdo dokázal najít nové ideje, které fungují, tak marketing půjde crowdsourcovat. (a "fungováním" velmi zhruba myslím to, že pokud se někdo té myšlenky bude držet a sám se jí řídit, dostane takové výsledky, jaké lze očekávat)
Ano, já se držím tak blízko původního "hlavního proudu" Pirátů, že je těžké se něčím odlišit (i když jeden čas se mi to tak nejevilo, ale asi to tak je). Jedním z rozdílů bylo, že jsem aktivní na NYXu, místo na Facebooku. Těžko jít si na to stěžovat jinam než na NYX (např. na Facebook? :-)
A kdo říká, že se stranicky "neangažuju"? Pouze necílím na komunální politiku, protože ta je o něčem jiném.