DANYSEK: já ani Kalouska nechci řešit, už vůbec ne padáky a ani si nejsem jistý, že se do něj má smysl strefovat. Podstatné naproti tomu je, že to byl lobbyista hazardu, v nějaké formě (asi ne jediný, protože těch zájmových skupin tam určitě bylo víc a šly pro sobě - jsem amatérský trollolog, ne kriminalista který někdy studoval organizovaný zločin v ČR a jeho spin-offy...).
Přišlo mi zajímavé, že ho veřejnost vnímá skrz spolupráci se Schwarzenbergem jako "pravicového politika", rozpočtově odpovědného konzervativce, pohotového komentátora dění, apod. a ne jako hráče pokru (nebo co to hrál za hru) a jako kádr bývalé Národní Fronty před rokem 1989. Tohle bylo nejspíš to, co id Vyhulený Ufo naštvalo a začal se o mě zajímat a shánět "zajímavost" z offnyx života. Nemusím souhlasit s dramatickou stylizací z "volebního autobusu", která nutně napomáhá takovému tomu narativu "padouch nebo hrdina": ve skutečnosti, významný padouch také jitří imaginaci davů, negativní reklama neexistuje: stačí si povšimnout, jak se stal lidovým hrdinou odsouzený vrah Kájínek.... a Zeman se toho snažil využít a surfovat na jeho popularitě.