MONKEYFIGHTER: Teď budu trochu spekulovat na základě nějakých těch znalostí i vlastních zkušeností ze zákulisí vývoje her.
Tak Chris je otec Wing Commandera. To mu řekněme přineslo slávu a pozici a proto SC v KS trhlo takový rekord, který mě tehdy docela překvapil a jede dál. A Chris, proč jsem se už od první chvíle o SC zajímal a pak byl zklamán. Jen si nejsem vůbec jist. SC mi dost stilisticky připomíná něco z WC serie a jinak zase třetí verzi vizualizace nějakého toho jeho universa. Takže mě to mate. Ale nad SC jsem vlastně ani přes svou skeptičnost nezanevřel, jen se snažím šetřit si nervy. Spousty těch dnes už v podstatě v herním průmyslu legendárních tvůrců počítačových her nakonec selhalo.
A u SQ42, když jsem zjistil že se tam objevili tihle legendární herci co hráli ve filmových interaktivních sekvencích ve WC3 a dále a když vezmu grafickou stylistiku SC a SQ42 které navíc přidává i akční část a vůbec oživuje ten jeho svět. Takže mi okamžitě automaticky naběhl Wing Commander.
Polish tam vidím minimálně vizuální co jsem koukal na nějaké aktuálnější ukázky. Takže se i můj původně z původně negativního šidítka přeci jen změnil spíše v nadějné očekávání.
Tak uvidíme jestli budu mít energii a náladu si to zahrát a nebo se pak podívám na celý gameplay.
Takže jestli to nějak Chris nepodělá tak SQ42 může být hodně dobré šidítko při čekání na další pokrok v SC. I když domnívám se, že když by to mohl pojmenovat jako Wing Commander, tak že by se mu to povedlo asi i hypnout a i SC
A kdo ví jestli by se Star Citizen jmenovala SC? I když asi jo. Ale jsem docela dost přesvědčený, že SQ42 není ve skutečnosti SQ42 ale jakýsi remake nebo jakési volné nebo cosi pokračování Wing Commandera. Ale protože, jak jsem se teď dočetl tak klasika zkurvené Electronic Arts vlastní práva na Wing Commandera. Takže Chris je tak trochu v kýblu v tomhle. Takže v SC se tedy asi neobjeví modely lodí z WC a nebo budou muset vypadat tak aby neevokovali WC a EA toho nemohla právně zneužít. A koupit práva bude asi nemožné, protože EA za ně bude teď požadovat neskutečný randál.
A možná se jen mýlím a SC je úplně něco jiného a jen to evokuje mé vzpomínky. A také to jak se jako autor svého vysněného universa odmítl jen tak vzdát myšlenek a snah když bych přišel o nějaká svá autorská práva na něco. A stejně tak jako jsem svou hru musel přejmenovat z původního zamýšleného názvu, protože byl stejný jako právy chráněná úplně jiná hra.
A koukám že nebyl jsem sám koho napadlo, že by zkusil ty filmové sekvence z WC3 poskládat. Tehdy dávno, když to napadlo mě ještě AI nebylo a ani že bych se mohl pokusit o nějaký vizuální remaster, jako jsem se pokusil u videosekvencí Imperium Galactica 2. A tak u WC3 jsem se na to nakonec vybodnul, protože jsem tehdy neměl vhodný video editor abych mohl ty sekvence upravit.
Takže zde takový film nefilm, pro ty co nikdy v devadesátkách nehráli Wing Commandera. Enjoy: ;) (původní viedo sekvence měli tuším pokud se dobře pamatuji když jsem ty soubory otevíral extra 640x480.
Wing Commander 3: Heart of the Tiger | Movie - WIP-v1 | HD 60fps | English | remastered with AIhttps://youtu.be/q-sn9U2x1JY?si=hRiWAI3s9tNhd-wJ