• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Nenene já mluvím o Filmu ne toho rypu videí co udělal fanoušek. https://www.csfd.cz/film/13895-wing-commander/prehled/
    Ale časové okno u SQ42 bych hádal podle toho jak zestránul Mark Hamill. :)
    Ale teď jsem se ztratil o jakém fanouškovském filmu z SC mluvíš ty? ;)

    No a já tím datovým propojením měl na mysli jako třeba nějaké staty postavy pokud se tam na něco takového hraje?

    Najít se dá i když si hru ještě nekoupil a nehrál? Jako čekal bych když jsem ten nějaký 4,5 miliontý registrovaný že bych mohl vyhledávat přátele aniž bych si to musel koupit.

    Hlavně tedy nesmím prošvihnout jak si psal? Že bude ten den otevřených dveří a že bych si to mohl zkusit zahrát bez nákupu.
    17 mi přijde ID tak propočítám a asi to zakoupím. Jen teď nemám už delší dobu moc dobré období a nějak mě nebaví nic hrát.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: jen k velikosti tech lodi bych dodal nasledujici obrazek:
    (nevim jestli jsem to jen ja, ale pro otevreni nezmenseneho obrazku s citelnym textem je nutno kliknout pravym na download ikonu vpravo a stahnout nebo otevrit v novem okne)
    Star Citizen Ship Size Comparison Chart – Community Hub
    https://robertsspaceindustries.com/community-hub/post/star-citizen-ship-size-comparison-chart-jc48WrIUQRr4X
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: jako poloprazdny zasobniky jsou demence uplna, uz na to je nekde v roadmape karticka, ale uz netusim pod jakym patchem, pocitam ze to tam bude pred/se zmenama co postoval BAT coz je jedna z tech veci ktery jsou uz hotovy v SQ42 a nekdo to "jenom" musi portnout do SC, treba se toho jeste dozijeme:))

    ROLAND: Jako ten film je fanouskovska vec udelana z gameplay footage SC, z toho se neda usuzovat aboslutne nic o pribehu SQ42 nebo cemkoliv jinym:) Lidskej utocnej carrier bude pocitam Idris jakozto nejvetsi lod co je zatim ve hre, ale film sem nevidel takze nevim. Idris bude mimochodem ted na IAE mit den otevrenejch dveri, takze si ji celou budes moct prolizt:)

    Data SC a SQ42 jsou propojeny, hvezdny systemy, lore, lode etc, je to opravdu jenom single / multiplayer v tom stejnym svete, uz tedka vidis kdyz delaj na nejaky lodi kterou potrebujou do pribehu SQ42 ze dost casto vyjde i v SC... jeden z nejvic dodelanejch dogfighteru v SC je gladius kterej je prekvapive jedna z hlavnich lodi s kterou litas v SQ42 storyline atd...

    jinak hrac podle nicku by se mel dat najit i kdyz je offline, posli kouknu se ti:)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky by mohli udělat zjednodušené nakupování nábojů - něco jako v CSku - koupíš zbraň a pak už jen klikneš "dej mi náboje do té co mám"
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    MONKEYFIGHTER: no už chápu proč zbraň co jsem sebral mrtvole reloadoval každých pár výstřelů - měl jsem prostě víc poloprázdných zásobníků
    Když už tak by mohli náboje prodávat na kusy že by si je člověk mohl doplnit do těch zásobníků
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Dají se tam někde vyhledávat hráči podle nicku? Chtěl bych si zkusit ověřit, jestli už dříve jsem si neudělal registraci a nezapomněl na ní. :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Za mě Star Citizen je super název pro MMO. Squadron 42 není nic proti ničemu. I když Wing Commander mi lahodí přeci jen trošku více. Jo asi mi vadit nebude že SQ42 bude takový odtržený single i když možná je to trochu škoda. A nepátral jsem jak je to časově dějinami zasazené. Ale uměl bych si představit nějaká ta propojení dat z SQ 42 do SC. Už kolem roku 2k jsem přemýšlel u své hypotetické grand strategie, že bych využil nějak data z toho jak hráč hrál, tak že by posloužil pro modelaci příběhu třeba pro FPS/RPG hru.

    A ano vnímám to tak, protože jsem to ještě nehrál a jen koukal na několik gameplay a samo jsem viděl i Film. :) A ten byl hrozná.... Cpt. Picard Facepalm. :) I když zrovna ten model toho lidského útočného carrieru byl ve filmu pěkný, ale tak nějak vizuálem mi to přišlo dost odlišné od těch modelů lodí z té počítačové serie. Ale to asi kvůli těm právům?
    A také už je to nějaký ten pátek takže výpadky. A také přemýšlím trochu v rámci nějakého práva a licencí a vím co jsou nejen v EA za sviňky. Taky se jim přezdívá Studio Killer.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: nemusis to delat rucne drag and drop, proste kliknes na zasobnik v inventari pravym a das equip, idealne to udelas na stacku zasobniku a das "eqip all" a mas plny vsechny sloty s necim jako fs-9 nebo demeco lmg mas vystarano na nekolik misi, pokud zasobniky vystrilis na 0 a neprebijis kdyz ti v nich neco zbejva tak je myslim bud rovnou vyhazuje nebo pri equipu nahradi prazdnej plnym
    BAT
    BAT --- ---
    UNREALONE: soucasny UI a souvisejici veci kolem FPS loadoutu, se bude nekdy(TM) predelavat.
    Mozna je neco trochu videt v tomto videu: https://www.youtube.com/watch?v=nJ9pc-1Aa7A
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    a doufám, že to v SQ42 nebude
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    jestli tam budou takovéhle kktiny, tak doufám, že udělají i ten toilet gameplay
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    přiznám se, že jsem doteď moc nestřílel, ale chápu to správně, že ve jménu total f***ing immersion musím ručně navěsit zásobníky na panáčka a když mi dojdou náboje, tak musím do inventáře a vyměnit prázdné za plné a navíc mi tam zůstávají prázdné zásobníky kterých se musím taky ručně zbavovat?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    ROLAND: Star Citizen / Squadron 42 je duchovni pokracovani wing commandera o tom nikdo moc nepochybuje. Fanbase SC / SQ42 jsou z velky casti fanouci WC(nebo treba freelancera, coz je robertsuv dalsi podobnej pocin - to namotalo me protoze u freelancera jsem ztravil mnoho hodin) - vsichni od toho cekaji wingcommandera dnesni doby. Imho jak se to jmenuje je kazdymu putna, ta chrisova vize neni o konkretnim pribehu, lodich nebo hveznejch systemech, je to hlavne o tom bejt "obcan vesmiru" kterej si svobodne muze delat co se mu zamane idealne s tak malo omezenima jak jenom soucasnej tech (pripadne tech co by se v soucasnosti dal teoreticky vyvinout) umoznuje

    jinak SC vs SQ42 - opravdu jde jenom o single player campaing vs MMO ve stejnym svete, puvodne to melo vyjit jako jeden celek, ale nekdy 2016 se to oddelilo protoze CGI doslo ze MMO bude technicky mnohem narocnejsi a tak celkem dava smysl vydat single player kterej bude ready o x let driv - asi jsem ted captain obvious ale z nekterejch tvejch poznamek mam pocit ze to vydis oddeleneji nez to ve skutecnosti je:)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Teď budu trochu spekulovat na základě nějakých těch znalostí i vlastních zkušeností ze zákulisí vývoje her.

    Tak Chris je otec Wing Commandera. To mu řekněme přineslo slávu a pozici a proto SC v KS trhlo takový rekord, který mě tehdy docela překvapil a jede dál. A Chris, proč jsem se už od první chvíle o SC zajímal a pak byl zklamán. Jen si nejsem vůbec jist. SC mi dost stilisticky připomíná něco z WC serie a jinak zase třetí verzi vizualizace nějakého toho jeho universa. Takže mě to mate. Ale nad SC jsem vlastně ani přes svou skeptičnost nezanevřel, jen se snažím šetřit si nervy. Spousty těch dnes už v podstatě v herním průmyslu legendárních tvůrců počítačových her nakonec selhalo.

    A u SQ42, když jsem zjistil že se tam objevili tihle legendární herci co hráli ve filmových interaktivních sekvencích ve WC3 a dále a když vezmu grafickou stylistiku SC a SQ42 které navíc přidává i akční část a vůbec oživuje ten jeho svět. Takže mi okamžitě automaticky naběhl Wing Commander.
    Polish tam vidím minimálně vizuální co jsem koukal na nějaké aktuálnější ukázky. Takže se i můj původně z původně negativního šidítka přeci jen změnil spíše v nadějné očekávání.
    Tak uvidíme jestli budu mít energii a náladu si to zahrát a nebo se pak podívám na celý gameplay.

    Takže jestli to nějak Chris nepodělá tak SQ42 může být hodně dobré šidítko při čekání na další pokrok v SC. I když domnívám se, že když by to mohl pojmenovat jako Wing Commander, tak že by se mu to povedlo asi i hypnout a i SC

    A kdo ví jestli by se Star Citizen jmenovala SC? I když asi jo. Ale jsem docela dost přesvědčený, že SQ42 není ve skutečnosti SQ42 ale jakýsi remake nebo jakési volné nebo cosi pokračování Wing Commandera. Ale protože, jak jsem se teď dočetl tak klasika zkurvené Electronic Arts vlastní práva na Wing Commandera. Takže Chris je tak trochu v kýblu v tomhle. Takže v SC se tedy asi neobjeví modely lodí z WC a nebo budou muset vypadat tak aby neevokovali WC a EA toho nemohla právně zneužít. A koupit práva bude asi nemožné, protože EA za ně bude teď požadovat neskutečný randál.
    A možná se jen mýlím a SC je úplně něco jiného a jen to evokuje mé vzpomínky. A také to jak se jako autor svého vysněného universa odmítl jen tak vzdát myšlenek a snah když bych přišel o nějaká svá autorská práva na něco. A stejně tak jako jsem svou hru musel přejmenovat z původního zamýšleného názvu, protože byl stejný jako právy chráněná úplně jiná hra.

    A koukám že nebyl jsem sám koho napadlo, že by zkusil ty filmové sekvence z WC3 poskládat. Tehdy dávno, když to napadlo mě ještě AI nebylo a ani že bych se mohl pokusit o nějaký vizuální remaster, jako jsem se pokusil u videosekvencí Imperium Galactica 2. A tak u WC3 jsem se na to nakonec vybodnul, protože jsem tehdy neměl vhodný video editor abych mohl ty sekvence upravit.

    Takže zde takový film nefilm, pro ty co nikdy v devadesátkách nehráli Wing Commandera. Enjoy: ;) (původní viedo sekvence měli tuším pokud se dobře pamatuji když jsem ty soubory otevíral extra 640x480.
    Wing Commander 3: Heart of the Tiger | Movie - WIP-v1 | HD 60fps | English | remastered with AI
    https://youtu.be/q-sn9U2x1JY?si=hRiWAI3s9tNhd-wJ
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VACA: Slideshow po instalu novy verze je normalni, dela to shader cache, po hodce / dvou hrani by to melo bezet naopak lip nez driv bez shader cache, pokud neni chce to promazt soubory v user slozce (vetsinou to radej u kazdyho updatu, je tam napsany co kde konkretne promaznout)
    Tohle to cos popsal je typycky servrama co jsem psal niz, kdyz narazis na cerstvej tak se ti mistama nechce verit ze hrajes star citizen, kdyz na nejakej prohnilej tak je to des bes - viz to ze si bouchnul cestou ven z hangaru - to je takovej desync ze dvere na serveru jsou jeste zavreny zatim co ty uz je mas na klientu otevreny a jdes jima vesele proletet)

    ROLAND: SQ42 venku veni a jeste chvili nebude, ale ve videu niz viz.CZTIBA CIG oznamuje ze jsou feature complete a jdou na polish, co to znamena v realu nikdo nevi a release date uz se nikdo po x failnutejch pokusech neopovazuje vyslovit, ale nejakej jednapanipovidala leaknutej interni termin pry je nekdy 2024.

    "SQ42 mi trochu brnkal na notu WC, ale beru jej jako takové psychologické šidítko ke zmírnění nespokojenosti a kritiky ze strany publika. A podle přijetí se jim to vůbec nepovedlo."

    nevim jestli uplne rozumim, SQ42 je v planu od kickstarteru v 2012, je to proste single player kampan SC. I pro lidi ktery SQ42 vubec nezajima bude jeho release dost dulezitej protoze to znamena v podstate ze naprosta vetsina lidi v cgi se muze venovat vyhradne SC, navic spoustu systemu / UI / etc obe hry sdileji a ceka se kdy to bude final ve SQ42 aby se to mohlo portnout do SC, v pristim updatu uz by se podle roadmapy melo obevit nekolik takovejch veci.. je to napriklad jeden z duvodu proc tak dlouho mrdaji na naprosto nepouzitelnou mapu ve hre - nema to pro ne cenu to fixovat kdyz uz maji v SQ uplne novy system
    VACA
    VACA --- ---
    Tak jsem tomu dal asi po roce zase sanci, ze to po praci na chvili zapnu…
    Uff nejdriv teda klasika asi pul hodiny nastavovani, hledani co se jak ovlada apod.
    Pak hrozna frustrace, v podstate slideshow, strasny lagy vseho.
    Kdyz sem se konecne dostal do hangaru, tak exploze lodi pri odletu, vubec nevim proc…
    Dalsi kolo, konecne jsem se odlepil a ze si dam nakej ez ukol na zacatek. Ale hrozne tezkopadne to bezelo, a po asi 20minutach 30k.
    Rikam si ze je to hroznej masochyzmus tohleto.. :D
    Ale do tretice, dam asijsky servery, a tyjo.
    Najednou to bezi jak po masle vsechno…

    Dokonce nevidanej upgrade! kdyz jsem zapadnul na stanici nekam do diry mezi potrubi, tak von normalne vylezl ven! A prelezl to zabradli zase spatky!! WOOW, to fakt cumim! :D
    Az se mi to nechtelo ani vypinat, jak pekne to slapalo…
    Ale hodun je moc:D
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    UNREALONE: Vím, kdybych to vše co jsem chtěl vyjádřit uměl nějak zkráceně a srozumitelně tak bych to samozřejmě udělal. Také nemám rád dlouhé čtení. A i v tom TLDR jsem asi nezmínil vše a mezi přemýšlením nejspíš i na něco zapomněl. Takže jsem to pak rozdělil jako na dva posty. V jednom jen vyznačil tučně asi to nejdůležitejší a zbytek je jen pro toho koho to zajímá. A druhou reakci pak řekněme praktickou? Nebo jak to nazvat.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    ROLAND: srsly TLDR
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Aha 17 listopad možnost free vyzkoušení. Tak to bych určitě rád zkusil.
    Ale jak seženu finance tak bych to zkusil ten starter pack za těch 54 s tou levou lodičkou v packu. A snad se mi povede využít i nějaký ten kupon.
    To bych se pak ozval a zkusil se tu domluvit zda by někdo nedal nějaký ten coop.

    Jako se sandboxem nemám problém, pokud se udělá zábavný, což mě zabavit je při mé historii docela obtížné. A přeci jen mi v těch hrách chybí nějaký ten život. A u takovéto hry bych dal přednost hrát s živými hráči.

    I když bych se raději věnoval vývoji a nějakému návrhu vlastní tvorby, tak asi se jen tak k ničemu zase dlouho nedostanu jestli vůbec. A také už chybějí síly. Ten můj první herní pokus mě docela vyždímal už jen že jsem musel fungovat i v pozicích pro které profesně zrovna vhodný tedy nejsem.
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Usuzují jen z gameplay a komentářů: A pardon za Wall post.

    Viděl jsem i nějaké porovnání se Starfieldem a až asi na 2-4 položky jsou tak nějak souhlasil a těm 2-4 položkám jsem přesně nerozuměl co vlastně hodnotí.

    Pokud vezmu ovládání hry tak to mi přeci jen Starfield přijde příjemnější i když bojoval jsem tam s klávesovými přehmaty a hodněkrát stiskl klávesu co jsem nechtěl. Ale pořád je to jen Falout 4 říznutý Skyrimem, a ještě celkově ta hra klasicky po technické stránce i gameplay totálně nezvládnutá.

    Star Citizen mi složitostí ovládání asi přijde na stejno jako X4 možná o něco lehčí? A to jsem hrál všechny série. Ale X4 mi přišla žalostně jako takové mrtvé prostředí. Nicméně rád bych ovládáni nějak jednodušší, ale jako tohle vyhandlovat je náročné. A pokud se nepletu SC počítá i s možností využívání VR, uváděl to už tehdy v jejich KS kampani. A to by mohlo poskytnout v budoucnu opravdu luxusní zážitek a jako, že bych si to VR pořídil až budou ty helmy v nějaké použitelné formě a dostupné za rozumný peníz. To co zatím je pro běžné hráče je za mě ještě nedostačující pro opravdový zážitek co by tahle hra až bude více ready mohla nabídnout.

    Jako určitě Star Citizenu fandím a po nějaké technologické stránce a technickému zpracování grafiky je to za mě ten styl co se mi hodně moc líbí. Proto jsem dal tu přirovnávací 17 let starou ukázku co dělali Maďaři? u Nexuse. Ale už to není kecnutí si na zadek, protože některé grafické vizuálnosti jsem viděl před 17 lety sice v tiny měřítku oproti SC, ale také na mnohem slabším HW a v realtime renderu. A kdy mi to přišlo že z toho HW výkonu tehdy vyždímali opravdu hodně. A když vezmu svůj první herní pokus kam až se mému programátorovi povedlo v Unity posunout optimalizace a hra je hratelná i na NTB 10 let starých. Takže zhruba docela přesnou obecnou představu co je možné mám. Naposledy jsem si sednul z technologického dema Unreal Engine 5.0. Ale vůbec si nejsem jist jestli by v UE5 bylo dostatečně proveditelné vytvořit hru kalibru SC. Jako podboné ano, ale stejné si moc jist tedy nejsem.

    U takového to žánru her, kde hodlám pracovat i s nějakou reálnou fyzikou si nejsem jist jestli by fakt plnohodnotně v UE5 to šlo. A jako chápu pokud se vytvoří vlastní engine pro takovýhle typ hry tak se bavíme o min 5-7 letech vývoje. A nějak hratelný stav s omezenými funkcemi bych viděl tak na min 2-3 roky. Takže z hlediska ceny těch 61M USD je fakt málo a bavíme se o stovkách zaměstnanců. A kdy bude potřeba několik schopných podmanažerů řídící jednotlivé sekce týmu. Takže pokud vezmu takový asi řekněme odhadovaný průměr platů a co jsem teď vyhledal tak SC má přes 400 zaměstnaců. Tak to máme zhruba cca 1,2M? USD jen v nákladech na platy zaměstnanců měsíčně.

    Ale i tak na nějakou hodně alpha to prostě vypadá opravdu pěkně.
    ----------------------------------
    NFT já se hodně bojím, protože vím co je to za ksindlárnu. A z ohlasů bych řekl že je to nová byznys modla pro většinu vývojářů. Asi tak jako crypto.

    IAP bohužel netuším co je.

    P2W - u této hry bych se asi také neobával, pokud nějak nedomrší v pozdějším vývoji a ponechají možnost hráči voleb a hracím stylem co každému bude vyhovovat a nebudou je někam tlačit.

    Jo to že se betě apod. nastaví jednodušší parametry je řekl bych běžné. Otázka zní jak moc se pak budou snažit protahovat uměle gameplay aby co nejvíce ždímaly. Třeba u mobilních her je to neskutečné mega peklo.

    A jako barevný skin lodě za 3USD? Co jsem zahlédl v obchodě mi přijde dost greedy. Ale jestli se to povede nakonec zase vyhypovat a jakože ten potenciál u téhle hry i přes všechny ty problémy vidím minimálně za sebe a ze svého pohledu a zkušeností hodně silný. Přitom nějaké to přebarvení atd. Co jsem kdy viděl různé možnosti u různých her tak není nic tak složitého, pokud s tím počítáš už při vývoji a práci s modely.

    ------------------------------------
    SQ42 mi trochu brnkal na notu WC, ale beru jej jako takové psychologické šidítko ke zmírnění nespokojenosti a kritiky ze strany publika. A podle přijetí se jim to vůbec nepovedlo. I když co jsem viděl nějaké gameplay tak mi to zase nepřišlo úplně špatné a jako že bych si to zahrál.
    I když tedy Mark Hamill, John Rhys-Davies v CGI a ne jako filmové cutscény, ale jako jo. :) Jen tedy nevím ten příhěh. Ale Kilrathy jako mimozemská rasa by byla fajn vidět ji i v SC. :)

    Takže SQ42 ještě není venku? Jako plnohodnotně hratelná nebo je?
    Jakožto milovník WC už od dob z Amigy a kdy mám plnohodnotnou krabicovou verzi 3 i s plánky stíhaček na tuším A3? na 6 CD bych si to asi moc rád zahrál. A snad to ještě zvládnu hrát. Přeci jen z akčních jsem dost vypadl a stal se ne zrovna šikovný něco trefit. :)

    No jinak u SQ42 si myslím, že to bude spíše tak trochu tuneling a zaplacení hereckých hvězd bude pěkně mastné. Když si vzpomenu kolik přišlo česká verze Mafie 2, kde jsem stříhal vedlejší dialogy a museli se zkracovat, protože nesměli být delší než anglické, jinak hra spadla. A kdy jsem dostal málem padáka za pravdu a pak omluvu a prosíka.

    A nějak se mi nikde nepovedlo ani najít kolik stál vývoj SQ42. Ale dle toho co jsem viděl bych odhadoval někde mezi 40-60M USD? A těžko říct jestli s marketingem nebo bez. A když vím že u těch tzv AAA je schopen marketing sebrat klidně i více jak 60% z celkové nákladové částky udávané pro vývoj.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    ROLAND: Ono nejenom graficky, technicky to co je mozny v ty hre delat neni mozny nikde jinde, nejakej starfield a podobne tomu nesaha ani po malicek, "jenom" tomu chybi poradnej gameplay aby sis nemusel hledat jenom nejakou sandbox zabavu a zamozrejme ten technickej stav je proste hodne alpha.

    Nejakyho NFT/IAP p2w bych se naopak teda nebal, pocitam ze v ostrym releasu to bude natazenejsi, ale jinak jakejkoliv patch je to tak ze si za tejden dva vydelas na top lod pro vetsinu gameplay loops co tam jsou, v aktualnim patchi je to teda az moc easy mod kde kdyz vis co tak si vydelas i na tu nejdrazsi lod ve hre behem par hodin. Kazdopadne vsechny lode jsou poriditelne ingame mozna bude nejaka placena nejaka kosmetika ale to je me osobne teda uplne fuk.

    Jinak teda tech 600M se rozpousti na dve hry, vetsinu toho polyka SQ42 a SC je chudej pribuznej, takze uvidme jak s blizicim se vydanim SQ42 bude ci nebude nebude narustat tempo vyvoje SC jak tvrdi CIG.

    Co se tyce toho naskocit/nenaskocit, ja tech 54 babek nelituju, uz ted sem si tam uzil vic zabavy za ten peniz nez se spoustu jinych her co jsem po par dnech odlozil, ale je to vsechno hodne sandbox zabava a pokud to nehrajes s lidma / nezajina te online rozmer tak se to hodne rychle omrzi, navic pokud nechces zazivat veci typu dva tedny se dobre bavim a po tom vyjde patch a nedari se ti ani prihlasit, pripadne jenom to ze ti s patchem wipnou vsechno co jsi vydelal/nakoupil za posledni mesic tak bych jeste cekal.

    17 zacina IAE a je freeflight asi dva tydny nebo jak dlouho, to je docela dobra moznost vyzkouset zadarmo jestli to v soucasnym stavu pro tebe nebo ne:)
    Star Citizen: IAE 2953 - Experience a Universe of Possibilities
    https://www.youtube.com/watch?v=Mj5dMa8XaVc
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Aj tak to je hodně nepříjemné.
    Jako stejně mi přijde že management vývoje nemají vůbec zvládnutý. Už na začátku mi to přišlo šíleně chaotické, když ukazovali sice různé pěkné vychytávky, ale neměli ještě ani pořádně hotový nějaký základ a plege dosáhlo tuším okolo 61M USD tak jsem to přestal sledovat, protože jen sliby, návnady a prakticky, žádný hmatatelný pokrok a začali se objevovat nějaké ty různé kauzy. A dnes nebo včera jsem v nějakém videu slyšel částku přes 600M USD? To je šílená suma.

    Tak trochu mi to připomíná figurku Dereka Smarta, jen v trochu jiném kalibru a přeci jen oproti němu dnes už je i něco hmatatelného i vidět, ale co jsem koukal na ty různé gameplaye, tak mi to přijde strašně málo. A registrovaných účtů je přes 4,6M.

    Ale jako graficky to jsou docela orgie z toho co jsem měl možnost vidět.
    I když Grafické orgie jsem viděl už dříve a u trochu jiného vesmírného žánru.
    Nexus 2: The Gods Awaken - First Tech Demo (ORIGINAL)
    https://youtu.be/BhZQEvg1V0Y?si=lgqrgcqZd20h7cbk.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam