• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
    rozbalit záhlaví
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: jj tak. Hodne to nerfli takze je potreba trochu skipovat nez najdes lod s nejakym tucnym kargem(tzn oscanovat lod a kdyz nema dobry kargo tak ani nevylejzas a des na dalsi) ale furt to vydelava nasobne vic nez kterejkoliv jinej loop, spolehlive tak 10m / hod po tom co se v tom clovek rozkouka.

    btw jestli nemas vulture staci napsat do chatu(pripadne dej klidne echo me kdyz budu on) a nekdo ti puci a pak na to tahani carga se da pucit constalation za asi 70k na den, pak uz ji stejne nepotrebujes protoze na svoji c2 si vydelas tak za hodinu)

    Making Millions of aUEC - Salvage Guide - Star Citizen Gameplay 3.21 (2023)
    https://www.youtube.com/watch?v=aVM6RpJ9lBM
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    MONKEYFIGHTER: btw to mluvíš o těch misích kde musíš zaplatit a dostaneš souřadnice nějakého vraku?
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    MONKEYFIGHTER: 12mega? I wish. Já to zatím teda hrál spíš sporadicky, tak Jump byl největší výdělek :⁠-⁠D
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: ted pred IAE vychazi novej patch kde je novy fps enemy AI z SQ42, nicmene porad to stoji a pada jako vsechno ostatni na tom na jakym jsi serveru - kdyz das do konzole r_displayInfo 1 tak vidis FPS serveru, vetsinou ses nekde 5 - 10, posledne sem hral tuhle jump misi na serveru kde bylo server fps okolo 28 a vytuh sem tam dvakrat, ale to byl teda server hodne v kondici, tolik sem asi predtim ani nevidel.

    Jinak jednou jsem odletel s celym tim jumpem, ale neslo quantum bohuzel.

    Btw jestli si nekdo chce este vydelat hodne penez tak sou imho tak posledni dva dny v tom patchi bude dost nerfnuty salvage cargo, dneska sem si tam zabeh ulovit poslednich 12mega do zasoby, trvalo to asi pul hodiny celkem)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Inteligence npc nepřátel je pořád prakticky nulová.
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Tak se mi jednou zase podařilo hrát misi a neumřít. Ještě že jsou ty npcčka takový lamy. Dal jsem si Jump misi a už tam byl jiný hráč, tak jsem chvíli váhal, ale asi pak umřel on. Zajímavé že jsou výstřely zevnitř vedlejší lodi ve vesmíru slyšet. V hangáru jsem viděl opuštěnou loď Origin 300ku, tak jsem zkusil vlézt dovnitř a šlo to, tak jsem chtěl odletět, ale to nešlo, nějak lagovalo ovládání a pak jsem se nemohl dostat ven :⁠-⁠D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Tak v každém Wing Commanderovi byli emzáci - kočky, brouci, teď jsou na řadě ještěrky
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    PECA: Tak Star Trek a i Pán Prstenů to jsou jiné ligy a jsou tu už pěkně dlouho.
    Jako jsem zvědav co za protivníky nebo i možné spojence bude?
    Kilrathiové nejspíš nebudou což je škoda.
    V nějakých těch ukázkách SQ42 jsem zahlédl nějaké mimozemštany. Ale přijde mi hloupé jet takovou tu klasiku nepřátelství.
    Takže jsem zvědav na nějaký ten finální scénář.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    PECA: wiki je trochu stroha, ale jsou tam ruzny linky treba i na Xi'an slovnik:)
    Alien languages - Star Citizen Wiki
    https://starcitizen.tools/Alien_languages#cite_note-6

    Xi'an Dictionary - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
    https://robertsspaceindustries.com/comm-link/spectrum-dispatch/16202-Xian-Dictionary
    PECA
    PECA --- ---
    Já vám trochu unesu diskusi. Zaregistroval jsem a viděl na některém videu, že v SC jsou zřejmě 2 regulérní cizí jazyky (jako by mimozemské). Ale úplně mi nepřišlo, že by bylo možné se je nějak rozumně učit. Nebo jsem prostě jenom vhodné materiály nenašel?
    Víte o tom někdo něco, zajímá vás to někoho, hodlá se tomu někdo věnovat, jako například "trekís" Klingonětině?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    ROLAND: Ah jasne ja myslel ze mluvis os SC:) Jinak data uz rozumim no, jediny o cem vim je ze si v sq42 gameplay odemknes nejaky lode ktery nepujdou bezne koupit v SC, hovorili tusim i o nejakych statech etc, ale vic info jsem o tom uplne nepotkal

    bengal je asi nejvetsi o ktery vim, ale ty hodne budouci in concept ships moc najety nemam.
    Idris uz se da potkat ve hre (sundat ji v parte je celkem zabava:)) a presto ze neni jeste komplet hotova da se i cornout a proletet.
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Jako největší jsem zatím v listingu našel tuhle a je u ní napsané to samé jako u Irdisu.
    The Javelin - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42
    https://robertsspaceindustries.com/pledge/ships/aegis-javelin/Javelin
    A co jsem tak pátral tak v budoucnu asi největší se kterou hráč bude moci hrát bude Bengal?
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Nenene já mluvím o Filmu ne toho rypu videí co udělal fanoušek. https://www.csfd.cz/film/13895-wing-commander/prehled/
    Ale časové okno u SQ42 bych hádal podle toho jak zestránul Mark Hamill. :)
    Ale teď jsem se ztratil o jakém fanouškovském filmu z SC mluvíš ty? ;)

    No a já tím datovým propojením měl na mysli jako třeba nějaké staty postavy pokud se tam na něco takového hraje?

    Najít se dá i když si hru ještě nekoupil a nehrál? Jako čekal bych když jsem ten nějaký 4,5 miliontý registrovaný že bych mohl vyhledávat přátele aniž bych si to musel koupit.

    Hlavně tedy nesmím prošvihnout jak si psal? Že bude ten den otevřených dveří a že bych si to mohl zkusit zahrát bez nákupu.
    17 mi přijde ID tak propočítám a asi to zakoupím. Jen teď nemám už delší dobu moc dobré období a nějak mě nebaví nic hrát.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: jen k velikosti tech lodi bych dodal nasledujici obrazek:
    (nevim jestli jsem to jen ja, ale pro otevreni nezmenseneho obrazku s citelnym textem je nutno kliknout pravym na download ikonu vpravo a stahnout nebo otevrit v novem okne)
    Star Citizen Ship Size Comparison Chart – Community Hub
    https://robertsspaceindustries.com/community-hub/post/star-citizen-ship-size-comparison-chart-jc48WrIUQRr4X
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: jako tlacitko "move all" ktery pridali po x letech hovori za vse, driv kdyz si musel lootovat polozku po polozce a jeste ve spravnym poradi tak to normalne pomerem zabitej cas / vydelek nemelo cenu vubec delat, lepsi jit na dalsi misi a pak si gear nakoupit
    BAT
    BAT --- ---
    S tema zasobnikama mi to zas tak hrozny neprijde.
    Ale mozna to bude tim, ze to nedelam zas tak casto, a taky jsem zvyklej si volit loadout podle toho co mam v planu ve hre zrovna delat, uz od dob Army (vlastne uz od dob OFP).
    Zjednoduseni bych urcite uvital, ale spis jde o takovy ty zakladni "pravidla" prace s inventarem - drag/click se shiftem/ctrl pro rozdeleni stacku na pul, nebo oddeleni X mnozstvi veci ze stacku, atp.

    Hlava mi nebere, jak vubec mohl vzniknout inventar v soucasny podobe.
    To snad muselo vymyslet nejake decko, nebo nekdo kdo nikdy nehral hru kde je inventar, nebo (a nemyslim to zle, proste to fakt nechapu) nejakej uplnej debil :-)
    I kdybych delal inventar jako docasnej placeholder, tak bych ho udelal nejmin 10x lepsi a uzitecnejsi, a nedalo by to o nic vic prace nez mohla dat ta soucasna zhuverilost.
    Vzdyt na tom neni NIC k vymysleni (resp. tady nedoslo ani ke splneni zakladni funkcnosti na ktere neni co vymyslet).

    Na druhou stranu, nestastne resenej inventar ma nejakym zpusobem snad vetsina her od nepameti, a nemalo her ho ma nesmirne dojebanej, takze by me to asi nemelo prekvapovat.
    Ale snad uz to nebude trvat dlouho a dockame se neceho lepsiho.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    UNREALONE: jako poloprazdny zasobniky jsou demence uplna, uz na to je nekde v roadmape karticka, ale uz netusim pod jakym patchem, pocitam ze to tam bude pred/se zmenama co postoval BAT coz je jedna z tech veci ktery jsou uz hotovy v SQ42 a nekdo to "jenom" musi portnout do SC, treba se toho jeste dozijeme:))

    ROLAND: Jako ten film je fanouskovska vec udelana z gameplay footage SC, z toho se neda usuzovat aboslutne nic o pribehu SQ42 nebo cemkoliv jinym:) Lidskej utocnej carrier bude pocitam Idris jakozto nejvetsi lod co je zatim ve hre, ale film sem nevidel takze nevim. Idris bude mimochodem ted na IAE mit den otevrenejch dveri, takze si ji celou budes moct prolizt:)

    Data SC a SQ42 jsou propojeny, hvezdny systemy, lore, lode etc, je to opravdu jenom single / multiplayer v tom stejnym svete, uz tedka vidis kdyz delaj na nejaky lodi kterou potrebujou do pribehu SQ42 ze dost casto vyjde i v SC... jeden z nejvic dodelanejch dogfighteru v SC je gladius kterej je prekvapive jedna z hlavnich lodi s kterou litas v SQ42 storyline atd...

    jinak hrac podle nicku by se mel dat najit i kdyz je offline, posli kouknu se ti:)
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Taky by mohli udělat zjednodušené nakupování nábojů - něco jako v CSku - koupíš zbraň a pak už jen klikneš "dej mi náboje do té co mám"
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    MONKEYFIGHTER: no už chápu proč zbraň co jsem sebral mrtvole reloadoval každých pár výstřelů - měl jsem prostě víc poloprázdných zásobníků
    Když už tak by mohli náboje prodávat na kusy že by si je člověk mohl doplnit do těch zásobníků
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    Dají se tam někde vyhledávat hráči podle nicku? Chtěl bych si zkusit ověřit, jestli už dříve jsem si neudělal registraci a nezapomněl na ní. :)
    ROLAND
    ROLAND --- ---
    MONKEYFIGHTER: Za mě Star Citizen je super název pro MMO. Squadron 42 není nic proti ničemu. I když Wing Commander mi lahodí přeci jen trošku více. Jo asi mi vadit nebude že SQ42 bude takový odtržený single i když možná je to trochu škoda. A nepátral jsem jak je to časově dějinami zasazené. Ale uměl bych si představit nějaká ta propojení dat z SQ 42 do SC. Už kolem roku 2k jsem přemýšlel u své hypotetické grand strategie, že bych využil nějak data z toho jak hráč hrál, tak že by posloužil pro modelaci příběhu třeba pro FPS/RPG hru.

    A ano vnímám to tak, protože jsem to ještě nehrál a jen koukal na několik gameplay a samo jsem viděl i Film. :) A ten byl hrozná.... Cpt. Picard Facepalm. :) I když zrovna ten model toho lidského útočného carrieru byl ve filmu pěkný, ale tak nějak vizuálem mi to přišlo dost odlišné od těch modelů lodí z té počítačové serie. Ale to asi kvůli těm právům?
    A také už je to nějaký ten pátek takže výpadky. A také přemýšlím trochu v rámci nějakého práva a licencí a vím co jsou nejen v EA za sviňky. Taky se jim přezdívá Studio Killer.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam