• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja se ted musim v dogfightech daleko vic snazit nez driv, coz beru jako ze je ted potreba vetsi skill.
    A ze i vic zalezi na urceni lode je dobre, a jestli nejaka lod svym chovanim svemu urceni neodpovida se pochopitelne bude resit - o tom snad nikdo nepochybuje ne?
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: tak sem zrovna chcip na stanici kde mam nekonecne gearu a ten suit s helmou mi to v nemocnici spawnulo stejne jako driv, akorat to vypada ze uz je zase spolecnej inventar nemocnice / stanice. ackoliv mi to v nemocnici psalo KX clinic a mimo ni everus harbor vidim tam ty samy veci, ale netusim jestli to tak ma bejt nebo ne, to mi funguje dost random poslednich par patchu
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Uplne uprimne tvoje poznamky k tierlistu jsou hodne lichy asi hlavne z duvodu ze jsi videl jenom konec (predpokladal jsem ze to bude jasnejsi z listu samotnyho, ale bez lepsi znalosti jednotlivejch lodi asi uplne ne). Vsechny veci co pises ze je potreba brat v uvahu tam a1 samozrejme probira
    V momente ze ti lod urcena na zavody v dogfightu rozseka lod designovanou na dogfighty tak je neco hodne spatne ne?
    Tech nesmyslu tam je hodne, ale asi nema smysl se v tom babrat do detailu.

    Ja jako naprosto chapu ze fakt nemas potrebu na to cely koukat, a ze ti soucasnej stav vyhovuje mnohem vic a mas ve vysledku zabavnejsi hru, ono se v podstate shodneme protoze i ja to povazuju za krok spravnym smerem, jenom to nevidim zdaleka tak cernobile. Jenom proste kdyz ses ptal co teda na tom tak lidem vadi tak sem se to snazil trochu objasnit, neckal sem ze se me budes snazit ubit argumentama proc zrovna to nevadi.

    Naprosto objektivne ted hraje skill pilota mnohem mnohem mensi roli nez driv (imho vzhledem k tomu jak rozdilny skupiny hracu sc se na tyhle jedny veci dokazou shodnout) a lidi ktery sc hrajou primarne kvuli kompetetivnim dogfightum proste sere ze skillcap je mnohem niz. "Souvisejici logistika a nejaka strategie" hrala velikou roli uz predtim, v pvp group dogfightech naprosto. Nicmene "litani a trileni" pokud to je potreba takhle zjednosit aby snme si rozumeli byla vzdycky slozka kde ten rozdil ve skillu byl vzdycky obrovskej a je to neco co jsi mohl trenovat mesice a porad se v tom zlepsovat - nic takovyho tedka ve hre neni a to zrovna tyhle skupine lidi sebralo hodne velkou cast hry.

    dava to takhle smysl? Nemusis s tim souhlasit a nemusi to bejt tvuj gameplay, ale za me je to naprosto validni
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: No ja to beru jako docasny stav.
    Opravte me jestli se pletu, ale na planu ohledne Death of Spaceman se prece nic nezmenilo, ne?

    Nevim, co je opravdu vedlo k tomu, ze to s tema luzkama ted udelali jak to udelali.
    Mozna za tim je trochu snaha prodat vic Nursu, mozna je za tim snaha v chybama prospikovane alpha verzi hry dat lidem moznost zmirnit frustraci z umirani kvuli nejakym bugum, nebo co ja vim.
    Ale at je duvod jakykoliv, ja si zatim nedovedu predstavit zadny negativni dopad.

    Muzete nekdo uvest nejaky konkretni priklad, kdy ty postele budou lidem kazit hru?
    (Vacovu stiznost na absenci prilezitosti pro medic role playing chapu, ale v kontextu posteli uplne neuznavam, protoze to asi neni kvuli postelim kdyz je to dlouhotrvajici stav ktery tu byl davno predtim)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: "ad tierlist - podivat se na konec tierlistu naprosto staci. Co je na tom spatne je ocividny prave kdyz ti lode znas a vis k cemu jsou urceny, drtive vyhravaj interceptory nebo dokonce lode ktery jsou urceny na racing, cokoliv pomalejsiho je naprosto na chvostu vcetne lodi ktery maj bejt podle designu i lore top fightery. Napriklad gladius v tieru B nebo arrow mezi odpoadem je fakt slusna komedie."

    No nerikam, ze to je idealni, urcite tam jsou nejaky haluze, a lore vubec neznam.
    Ale u mnoha lodi mi prijde jejich umisteni celkem v poradku - je treba vzit v uvahu duvod proc urcite lode dal do nizsich tieru.
    Tim duvodem je IMO zjednodusene to, ze dana lod neni vsestrany zabijak.
    Ze nejaka lod sama nedokaze vsechno vyhrat, to neni vubec spatne - znovu jsme u toho "skillu", ze to neni jen o litani a jakou ma kdo musku.

    Napr. nektere lode jsou glass cannon, potrebujici support ostatnich - TO JE V PORADKU.
    Jenze on ty lode diky tomu umistil do low tieru, i kdyz vubec low tier nejsou, jen je potreba je spravne nasadit.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja vidim ten vetsi skill prave v tom, ze uz si nemuzes sam povodit dalsi 3 fightery, dokonce ani kdyz jsou to NPC.
    Ze abys byl ted uspesny v boji, nestaci byt jen dobry v litani a umet se trefit.
    Pro me "skill" neni jen to "umet litat a trefovat se", ale i souvisejici logistika a nejaka strategie - abys mel aspon nejakyho wingmana a abyste vedeli co delat a umeli efektivne spolupracovat.

    To, ze spoluprace v parte nema financni incentive mi taky vadi.
    Hlavne kvuli tomu, jak je ted combat tezsi, tak jsou combat mise casto primo ztratova aktivita (a to casto i kdyby se odmena nedelila).
    To se musi urcite nejak zmenit.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    Jinak k ty nurse, jedna zasadni vec o ktery se zatim jenom mluvilo je death of the spaceman, at uz to vyresej jakkoliv casem by mela bejt velka motivace k tomu aby dobrovolny exnuti byla ta nejposlednejsi varianta. To ze tam tedka neni vytvarelo spoustu herne debilnich situacich v mnoha pripadech imho horsich nez tedka situace s nursou, od "backspace teleportu" po ruznejch pvp cornercases.

    Soucasne mimo to co zminoval VACA je treba i naprosto zbytecny snazit se mit lepsi tier medbed, staci proste backspacnout a ses respawnutej bez zraneni naprosto bez nevyhod = med bed tier ted nema absolutne zadnej vyznam.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: ad hw, to ze na hw zalezi vic nez predtim je to co pokladam za krok spravnym smerem, jak jsem psal uz predtim, tocit si s lightfighterem hammerhead bez skrabance je samozrejme nesmysl.

    Co se tyce skilu, co se ted ve hre absolutne vytratilo je v podstate schopnost litat tak aby si schytal co nejmin damage, to je v novym modelu skoro neexistujici slozka, driv si mel jako hodne skilled pilot moznost si poradit klidne se trema fighterama v podobny vahovy kategorii pokud si umel dobre evasive, power management a presne strilet. Ted je v podobny situaci celkem jedno kdo v tech fighterech sedi. Tim ze se vsechno deje v pomalejsich rychlostech ma nevyhnutelne za nasledek to ze mirit je mnohem jednoudssi.
    Mel sem a to za to ze je ted mnohem nizsi skillcap se shodujou temer vsichni na vseh frontach od pvp skilleru po cargo haulery ktery pvp a dogfighty jenom serou. Rad se necham vyvist z omylu, v cem ty vidis ze je ted potreba vetsi skill?

    Ohledne ty MP gameplay, nerikam ze se to neda hrat, ale jde o to k cemu te hra motivuje, co je vyhodnejsi herne. Taky beham s kamosem bunkry a dalsi FPS mise, ale fakt ze ses znevyhodnenej az tek ze mas polovinu prachu a reputace mi prijde celkem chucpe. Stejne tak mi u dogfightu prijde situace kdy dva dobri hraci radsi nasednou do dvou single seateru protoze budou mit jednoznacnou prevahu oproti dvoum dobrejm pilotum v jednom heavy zhorseni oproti predchozimu stavu.

    ad tierlist - podivat se na konec tierlistu naprosto staci. Co je na tom spatne je ocividny prave kdyz ti lode znas a vis k cemu jsou urceny, drtive vyhravaj interceptory nebo dokonce lode ktery jsou urceny na racing, cokoliv pomalejsiho je naprosto na chvostu vcetne lodi ktery maj bejt podle designu i lore top fightery. Napriklad gladius v tieru B nebo arrow mezi odpoadem je fakt slusna komedie.

    Cokoliv z tohohle se da doresit a predkladam ze se casem doresi balancingem, jenom proste za soucasnyho stavu rict ze je to na plny care lepsi nez predchozi stav a ze je snad potreba vetsi skill mi prijde odtrzeny od reality.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: aha, tak to se asi objevuje jenom pokud nejakej suit nemas - a jelikoz jich tam mam hromadu kdysi nakoupenych, tak mi zadnej nedavaji.
    To by i vysvetlovalo, proc jsem si toho nikdy nevsiml, protoze to se asi nikdy nestalo abych umrel, respawnul, a zaroven nemel uz predem nakoupenou zasobu aspon nekolika obleku (jak jsem zvykly cinit uz od nepameti)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    VACA: Jako jako game over, neni nad adrenalin nabehnout do prvniho bunku v trenkach a doufat ze zatim co stahujes prvni npc co si mu zakroutil krkem z gearu te nejaky dalsi nesejme))
    bez suitu se toho da delat dost ale bylo by to samozrejme lehce HC pro novy hrace.


    BAT: mas pristup do local inventory v kterym se ti obevi jeden noob suit navic pokazdy kdyz umres, necekoval jsem jak je to ted ale par poslednich updatu ten inventar v nemocnici byl dokonce odelenej od toho na zbytku stanice. Jestli si nekdy umrej a nedostal noob suit tak spis to byl bug, tohle je opravdu featura ktera tam je hodne hodne dlouho
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Asi hrajes nejakou jinou hru nez ja :) anebo je to bug (o cemz v tomto pripade moc pochybuju).
    Ted jsem to zkousel, a v nemocnici mam pristup proste do meho local inventory na stanici.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: OK, tomu potencialu pro roleplay jako medik, to mozna trosku ublizi.
    I kdyz neni jasne zda vubec, nebo jak moc.

    Kdyz hraju v parte, vzdycky ma nekdo medpen (ja mam 3 equipnute a dalsich 6 v batohu, vetsina dela totez), temer vzdy ma nekdo i medgun, zcela vyjmecne s sebou bereme i Cutlass Red (ne primo kvuli respawnu, spis kvuli leceni).
    Takze v parte neexistuje situace, kdy by bylo potreba volat externiho medika.

    Jen kdyz hraju solo a podari se mi nekde "umrit", tak by se to vyjmecne hodilo.
    Bohuzel na muj beacon nikdy nikdo nereagoval, a uz jsem davno rezignoval na pokusy to zkouset - jen kdyz mam nejaky hodnotny loot, nebo drahy gear, tak to obcas jeste zkusim, ale zatim to k nicemu nebylo.

    Mozna jsem prilisny optimista, ale ani v tomhle bych jeste nehazel flintu do zita.
    Podle me se v prubehu casu SC meni spis k lepsimu, tak treba se i tohle nejak zmeni.
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Tak pokud to tam je, toho jsem si nikdy nevsiml :)))
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Ja porad nevidim, tu absenci handicapu o ktere mluvis.
    Musis poridit Nursu a k tomu lod do ktere se vejde (podle toho co mas v planu, takova lod se na nic jineho nez na prepravu hodit nemusi).
    Nekam si musis pro Nursu doletet a vyzvednout (ok, casem snad tohle nebude treba a spawnes si lod rovnou s Nursou uvnitr).
    Potom musis doletet k cili a zaparkovat pobliz - at uz jen Nursu, nebo celou lod (v obou pripadech pravdepodobne potrebujes jinou lod/vehikl, abyses dostal k samotnemu cili).
    Pripada ti vyse uvedene nejak jednodussi, nez vzit Carrack a nic z toho neresit?

    Ja nemam pocit, ze by moznost respawnu v nejakem vozitku a par lodich navic, najednou nejak devalvovala hodnotu zivota meho in-game charu.
    Umirani je otravne.
    Casto to znamena, ze prijdes o equip, podle toho co delas, nejspis i o lod, prijdes o mise ktere jsi nabral, a musis resit jak se zas vyzbrojit, a jak se kam dostat (at uz z vozitka/lode/stanice) - NIKDY to neni prijemny zazitek a chci se mu vyhnout i kdybych mel pobliz respawn luzko.

    Tim nechci rict, ze je vsechno perfektni, ale je to WIP a takhle to stejne nezustane, tak mozna i proto me to vubec netrapi.
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Kazda nemocnice kde mas imprint generuje free undersuit v local inventory bezprostredne po respawnu v prostoru nemocnice
    Je to zakladni mechanika hry od nepameti :D

    A je to nutna mechanika hry, protoze kdyz by jsi se spawnul a nemel prachy na suit, tak by to byl defacto game over :)
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: "Kazda nemocnice generuje udersuit s helmou, to nevis? :)"
    Jestli me trolis, tak to musis rict, ja to nepoznam.

    Jo takhle, ty si proste vezmes svuj undersuit z local inventory ...no ale to neni nic co by nemocnice/luzko generovalo.
    Ale porad si tam ty veci musis sam napred nakoupit, a potom si je do toho local inventory dat, ne?
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: kvuli carracku za aUEC si podvedenej neprijdu. Ve hre jsem utratil pres 200milionu aUEC za lode.

    jen mi prote tohle s nursou a spawnovanim ze vsech tieru luzek prijde krok spatnym smerem, uz jen kdyz se clovek podiva na oficialni nursa advert:


    RSI Ursa Medivac
    https://www.youtube.com/watch?v=_pBehf-UKMk



    "mam tisic pokusu" Zadna motivace pro medik roleplay, kazdej radsi zmackne backspace a spawne se znova a znova a kolikrat chce, neni v tom zadnej handycap.

    pred lety jsem backnul hru kde byl zajimavej potencial pro roleplay, kde byla vize nejakyho "death of spaceman" apod.
    Ale ted jsem proste trochu zneklidnenej, ze proste je dulezitejsi prodat 100tisic nursy za 40 dolaru, a mit casual strilecku s vesmirnou tematikou, nez vize kvuli kterejm jsme hru backovali.

    Ve star citizenu nakoupit a nalootit hromady armoru fakt neni o zadnejch hromadach penez. Penize jsou momentalne celkove dost rozbity.
    To ze se clovek po smrti spavnul spatky na nejaky lokaci, nebo musel mit drahou lod se spoustama nevyhod jako 890 nebo Carrack byl aspon nejakej handycap.
    Tedka? Backspace a jedem dal, clovek si zivota nemusi nejak extra vazit.

    Ale to je jen muj postoj a nazor, nikomu ho nenutim.
    A tak nejak doufam ze tohle vykompenzujou jinejma handycapama a proste spawn nebude jen casual vec ktera neboli..
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: No pokud se nekdo v 300i rozhodne dogfightovat Hammerhead, tak ma 300i smulu, protoze nebude mit firepower ani na to aby odrel lak.
    Na druhou stranu by to 300i melo taky prezit bez uhony (pokud neni pilot totalni idiot), protoze neni snadne takovou manevrovatelnou vosicku trefit, a bude pro ni snadne uletet.

    HW by mel hrat dulezitou roli - skill je potreba porad, naopak, ja tvrdim, ze skill je potreba ted i vic - nehlede na HW.
    To povazuji za naprosto spravne.

    "Co treba sere me je ze to celkem slusne zabilo heavy fightery co se tyce hry v parte kde ted je vzdycky vyhodnejsi letet napr ve dvou fighterech po jednom nez dva lidi v jednom. Kazdou takovou vec vnimam v multiplayer hre jako slusny minus, a zrovna ve star citizenu uz tech veci kde te gameplay motivuje hrat spis solo nez v parte uz je dost (napr odmeny za v podstate jakykoliv mise)."
    My teda s partou porad pouzivame vetsi lode, podle toho kolik nas je a co chceme delat samozrejme, kde kazdy obsadi jednu vez.
    Polovicka lidi v nasi parte nejsou kdovijak dobri piloti, tak nas to tim spis vic nuti do multicrew.

    "jako tenhle tierlist jako vysledek master modes hovori za vse"
    Omlouvam se, ale nemam chut sledovat 51 minut video, tak jsem si jen pretocil na konec, kde je ten list celej vyplnenej a nevim tak co ten clovek rika.
    Me to na prvni pohled pripada, ze to dava celkem smysl - ALE z tech lodi jsem lital asi jen na 5 z nich, a dobre znam mozna dve z toho.
    Co na tom shledavas spatnym, nebo dobrym, nebo jakymkoliv?
    VACA
    VACA --- ---
    BAT: Kazda nemocnice generuje udersuit s helmou, to nevis? :)

    Staci otevrit inventar v prostoru nemocnice kde ses respawnul a je to tam. (Prostor nemocnice ma svuj vlastni “local” inventar oddelenej od zbytku lokace.)
    Uz je to tak leta:)

    A dava to smysl protoze hrac s nulovym kontem by po respawnu byl defacto vyrizenej bez moznosti cokoli delat..
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Jo, chapu, ze pokud si nekdo treba poridil lod jako Carack z casti hlavne kvuli respawnu, tak se ted muze citit mirne podveden, ze nekdo jiny ted ma respawn levneji kdyz si poridi Nursu.
    Ale to bychom se tu rozbreceli asi vsichni, protoze snad neni vic co by v prubehu casu nepodlehlo podobnym zmenam ci prime nerfum.

    "Ted mam pocit ze kazdej si da do kdejaky lode nursu za par set tisic uec a stane se z toho vic casual hra kde smrt nehraje moc roli. Coz me trochu asi mrzi, bavil me ten element ze kdyz chcipnu, budu zase na nejaky space station, nebo v pripade carracku velky lodi ktera je spis handicap nez vyhoda…
    Nastackovat si armory a zbrane do lodi neni problem…"

    Ja si to vubec nemyslim. Ano, naplnit si lod armorem, zbranema, undersuitama, a jit nekam griefovat, to neni problem.
    Potrebujes "jen":
    - hodne penez na vsechno to vybaveni (o ktery z vetsiny prijdes, pokud ti tu lod nekdo rozbije).
    - dost casu stravenym nakupem tech veci, a jejich presunem do lodi (se to nezda, ale i kdyz je to jen klikani v inventari, pul hodina to bude jak nic)
    A pokud se cokoliv podela, nekde se rozbijes, nekde narazis na silnejsiho nepritele, tak o to vsechno prijdes (nebo s persistenci to budes muset jit nekam posbirat, cimz stratis hodinu casu ani nemrknes).

    A i potom porad plati, ze si tu lod musis zaparkovat CO NEJBLIZ svemu cili - a to je velmi omezujici faktor, protoze to znamena, ze ji muze kazdy snadno najit a znicit.
    Ze ma tvoje respawn luzko na tve lodi dosah 50 km, to je ti v PVP k prdu, protoze stejne budes chtit parkovat max ~1-2 km od cile, aby ti netrvalo hodinu nez z te lodi zase pesky dobehnes k cili.
    Abys mohl zaparkovat dal, musi ti jiny hrac delat taxi s nejakym vehiklem - vehiklem ktery lze snadnio videt, znadno znicit, nebo snadno vysledovat kam jede a znicit opet lod.
    Nemluve o tom, ze v zavislosti na terenu, urazit X km jakymkoliv pozemnim vehiklem je obvykle strasne peklo samo o sobe - obvykle nemas dalnici po ktere bys mohl jet, ale divoky tankodrom, v pripade mesicu prospikovany kratery, balvany, prurvami, neprekonatelnymi kopci, atp.

    Ja tve obavy nesdilim, ale cas ukaze.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam