• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MASTER_AStar Citizen
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Já jsem teda lama a mám pořád jen starter Auroru, ale prostě nemám tolik času abych grindil a pak o to přišel při wipu.
    Ale tuhle jsem tam viděl zajímavou misi se snižováním stavu nějakých zvířat. V popisu mise teda asi nebylo kde je hledat, ale google to jistí...a pak jsem se tam nezvládl přemístit :⁠-⁠D
    BAT
    BAT --- ---
    VACA: Tak to jsem taky zvedavej.
    Ale jeste chvili pockam, ted bude urcite velkej influx hracu a urcite se zase podela kde co.
    VACA
    VACA --- ---
    Hej tak 3.24 je ode dneska live!

    Ja jsem od zavedeni MM dal pauzu, prave i kvuli tomu co psal UNREALONE, trochu sem si od toho casu totiz sliboval ze stihnu zapomenout stary rutiny ovladani:)

    Tak sem zvedavej, jak hodne rozbity to zase bude :D
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    já vím že sem furt píšu nějaký ranty, ale tvl jak tohle může někdo normálně hrát je mi záhadou
    vyznáte se normálně v tom novým systému režimů? fungujou vám klávesový zkratky?
    mě se to furt nějak mrdá teď jsem si říkal že dám nějaký obyčejný mise, ale po chvíli jsem to vzdal, protože jsem nebyl zchopnej zapnout quantum
    v nastavení 3 miliardy keybindingů, čekal bych že to bude defaultně nějak jak by to dávalo smysl, ale to bych asi chtěl moc
    když si teda chci něco nastavit, tak mi to zahlásí, že už to má asi 10 dalších funkcí jestli jsem si jistej že to chci nastavit a pak to stejně nefunguje
    OK zkusím kombinaci s ALT, CTRL, WIN, whatever - to nejde nastavit protože to glitchuje a prostě to nejde i když některý defaultní bindingy tam kombinace mají, takže to akorát zas nefunguje v menu omg jdu si zapnout Elite :D

    ještě mi pro nic za nic naběhnul crime stat když jsem se pokoušel zapnout ten mód pro quantum a nic jsem nedělal
    UNREALONE
    UNREALONE --- ---
    Inside Star Citizen: Intro to Jump Points
    https://youtu.be/vw0sHcLGP6k?si=AiSVkiwRtOrlBo3r
    BAT
    BAT --- ---
    Pouzivate nekdo "media" klavesy pro ovladani nejakeho prehravace zatimco jste v SC?
    Museli jste udelat neco, aby to zacalo fungovat?

    Ja mam totiz problem, ze kdyz jsem v SC, tak muj prehravac na pozadi (konkretne Strawberry) na media klavesy vubec nereaguje.
    Obavam se, ze to je proste problem Strawberry, ale treba jste na neco podobneho narazili a znate reseni?
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Taky mi jde o kredity az v druhe rade.
    Hledal jsem co bychom mohli s kolegou delat, co by bylo trochu zabavne a treba i neco hodilo, a tohle docela jde.

    A porad hledam neco dalsiho, protoze ani ROC mining nelze delat donekonecna aniz by prestal bavit (nebo si od toho na chvili odpocinout), tak kdyby mel nekdo nejaky tip...
    Zabava predevsim, ale kdyz to pujde, at to i neco malo hodi.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Diky za info, urcite prubnu, uec nejsou na prvnim miste ale slespon neco rozumnyho potesi pri holy prdeli po wipu)
    BAT
    BAT --- ---
    Jinak bych jeste zminil malickost ohledne hledani tech shluku kameni...
    (pozor: o nize uvedenem nemam 100% jistotu, ale zatim se mi to vyplaci, a dava to i smysl)

    Kdyz hledate shluky kameni pro ROC mining, da se hodne casu usetrit tim, ze ignorujete nove zobrazene markery ve vzdalenosti vetsi nez 5.0km.
    Zkratka letim, scanuju, a zajimaji mne jen markery co se nove objevi ve vzdalenosti MENSI NEZ 5km.
    Moje hypoteza je, ze cokoliv co detekujete na vzdalenost vyssi nez 5.0km, musi byt neco vetsiho, nebo s vetsi hmotou (proto to detekujete na vetsi vzdalenost), zatimco shluky mensiho kameni pro ROC mining jsou relativne male nebo s malou hmotou, takze ty detekujete teprve az kdyz jste u nich mnohem bliz.

    Tim, ze se neletite podivat na kazdy marker co se objevi, usetrite dost casu (i paliva, pokud mate mensi nadrz jakov Cutlass Black, u Herculesu se palivo nemusi resit).
    BAT
    BAT --- ---
    BAT: oprava, ty shluky kameni byly mozna 4, ale jinak casove a financne to podle screenshotu sedi.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Vejvar zalezi na tom jakou ma zrovna Chris naladu a jakymi bugy se te rozhodne trestat.
    Urcite je dobre se pred spustenim hry poklonit a pomodlit u sochy Chrise spasitele a spocinout na chvili v tiche meditaci, potom vylit pohar vina a pozadat sve predky o prizen v nasledujicich hodinach, a nakonec obetovat jehne (nebo aspon kure, nebo burta, pastiku, proste co je).

    Posledni mining run jsem to sledoval, takze z toho mam data:
    Za 37 minut jsme ze 3 shluku kameni Hadanitu ziskali 1093 kamenu, coz dela 300.575,- kreditu.
    Rozdeleno 50:50 to dela ~150.000,- na osobu.
    S casem 37 minut to neni zle, kdyz uvazime ze je to zaroven docela zabava.

    Nezapomente, ze na Aberdeen je potreba Pembroke oblek, na Magdu Novikov.
    Coz v obou pripadech dela asi 19K za oblek a 11K za helmu.

    Asi nemusim zminovat, ze je dobre mit co nejvetsi batoh, pokud by bylo potreba ho pouzit k presunu kamenu z ROC do lode (kdyz se inventory neceho nejak glitchne).
    Pokud standardni inventory nejak blblo a neslo presouvat veci, zatim vzdy se nam to darilo resit pouzitim "LOOT" inventory (a tam se ten batoh muze hodit, protoze tam obcas chybi moznost vybrat jako cil lod, ale batoh tam je vzdy).
    Podobne se muze hodit i cargo bedna, kterou si koupite v shopu s mining supplies a umistite do lode.

    Jinak neni to vzdycky vsechno ruzovoucke a mekkoucke.
    Staci kdyz si kolega zapomene nasadit helmu nez vyjedde se svym ROCem ven, nacez se behem par vterin chaoseni udusi a zrmzne/usmazi.
    To hned prida treba 10 minut casove ztraty.
    Nebo kdyz si Chris mysli, ze ses malo modlil, a sesle na tebe nejakou inventarni kletbu, a ty potom presouvas kameni z ROC do lodi po 10 kamincich, protoze sis misto poradneho batohu vzal jen chlebnik.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Nice, Mining uz sem chvili nezkousel tak asi s kamicem dam, co z to tak kapne za vejvar?
    BAT
    BAT --- ---
    Udelal jsem maly objev - ROC mining ve dvou je docela zabava.
    Vezmete C2 Hercules, nacpete do nej dva ROC vehikly, a sup na to...
    Jeden ROC kameni rozbiji, druhej nasava.

    Je to temer dvakrat tak rychly nez kdyz clovek dela vsechno sam, tak ani moc nevadi kdyz se pak o vydelek rozdelite.
    A ma to i vyhody - uz jen fakt, ze jste tam dva a mate dva ROC, dost pomuze kdyz se neco pokazi.

    A doporucuju tezit na Magde, protoze ve srovnani s Aberdeenem ma lepsi klima, resp. lepsi viditelnost, coz uz samo o sobe znamena lepsi zazitek.
    Na Aberdeenu clovek pres ten prachovy opar skoro nic nevidi ani kdyz je hezke pocasi, nedejboze kdyz vam do toho pod tim "spravnym" uhlem sviti slunce.
    Taky mam pocit, ze na Magde se da Hadanite najit casteji nez na Aberdeenu, ale muze to byt jen pocit, nebo jsem mel stesti (kazdopadne horsi to urcite neni).
    Je potreba mit Novikov oblek a helmu, protoze v noci tam klesaji teploty hodne pod -100'C.
    VACA
    VACA --- ---
    MONKEYFIGHTER: Jj oni ted ty lode prej jsou na nejakejch default statech jen podle archetipu, nikdo z nich se tomu zatim vic nevenoval…
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: Hmm me prave prijde ze spomaleni lodi ty rozdily v charakteristikach spis maze a rozdil je hlavne v tom kolik toho tvoje lod dokaze do soupere nasypat a kolik toho vydrzi, a pak jeste v podstate binary parametr jestli muzes nebo nemuzes se svoji lodi disengagnout fight. Power management nehraje roli, evasion temer nehraje roli, mireni je mnohem mnohem jednodussi nez driv... velka cast toho co driv tvorilo skill pilota je bud uplne out a nebo ma minimalni vliv. Ty ostatni veci ktery si tu driv jmenoval

    Hlavne ani nemam pocit ze by pred mm nejak neexistoval rozdil mezi kategoriema lodi naopak presednout napr z light na heavy byl velikej rozdil a musel si litat uplne jinak, kdyz si souperil treba vanguard vs arrow tak si hodne dobre musel znat obe lode a vedet co si muzes dovolit, oba meli sanci to vyhrat pokud byli dobri piloti.

    To je duvod proc sem postoval ten tierlist, prislo mi ze je to na tom dost videt. Nejde o to ze by par lodi nebylo vybalancovanejch, ale ze to je naprosto rozstreleny cely, vetsina roli je uplne smazanejch a v podstate pro pvp existujou dve kategorie, bud mas interceptor a jsi brutalne ve vyhode a nebo ne - to je vysledek malejch rychlosti, interceptory drtej lode "designovany" na dogfight protoze je jedno jak jsi obratnej kdyz nemuzes disengagnout fight a oponent jo.

    Taky je dulezity si rict o cem se bavime protoze tech zmen je hodne a kdyz rikam ze bych rad videl tweak smerem zpet tak tim samozrejme nemyslim 100% revert, master modes v principu, dmg refactor, novy staty zbrani atd vsechno vnimam jako krok k lepsimu. Jedinou vec kteroy vnimam negativne jsou aktualni rychlosti a ani tam ta otazka nestoji jestli to ma vejt 1000 nebo 200. Bylo to mesice na test serverch a za celou dobu nikdo nezkusil co by to delalo treba okolo 500 atp, a ja doufam ze se tam klasickej cig gamedesign ode zdi ke zdi dostane.

    no nic sorry za TLDR uz se se asi opakuju jak radio, takze uvidime, urcite je jasny jak rikas ze tohle budou tweakovat, i na primo devs to na sektru psali v reakci na negativni feedbacky ze je to jeste daleko k finale s kterym by byli spokojeny ze se spousto z namitek souhlasej a ze je to spis takovy prvni vykopnuti tak uvidime kam to dostanou:)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Mel jsem na mysli prave i PVP - to zpomaleni podle me dava vic vyniknout charakteristikam lodi a jak je clovek umi vyuzivat.
    Jasne ze je porad hodne co vylepsovat, i mimo nesmyslnosti ohledne urcitych lodi co jsi zminoval, a to prijde, protze proste musi.
    Ale vracet to zpatky? tak to teda ne-e, to by byla velka chyba.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    BAT: "Ja se ted musim v dogfightech daleko vic snazit nez driv, coz beru jako ze je ted potreba vetsi skill."

    Pokud se bavime pouze o PvE tak naprosto souhlasim, jenze PvE byl a porad je low skill gameplay oproti PvP. Tam je to tedka proste oproti predchozimu modelu hloupa arkada a to je duvod proc je cast komunity nespokojena. Chapu ze PvP neni pro spoustu lidi a myslim ze by melo fungovat oboje, ale je otazka jestli jedina cesta k tomu jak udelat PvE dogfighty zabavnejsi a vyvazenejsi je takhle brutalne sundat skill cap. Spousta lidi si mysli ze neni a ja s nima celkem souhlasim, dofam ze CiG potweakuje smerem zpet a necha ty aspekty ktery fungujou dobre.
    BAT
    BAT --- ---
    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/starcitizen/comments/1cw8gou/cig_i_love_ya_but_this_some_bullshit_right_here/
    Pobavil me comment:
    Looks like Death Of A Spaceman has been replaced by Debts Of A Spaceman
    :)
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja to zatim nedobrovolne zkousel jen na New Babbage.
    Mozna taky zalezi kde jsi, nekde je to treba bugly.
    BAT
    BAT --- ---
    MONKEYFIGHTER: Ja se ted musim v dogfightech daleko vic snazit nez driv, coz beru jako ze je ted potreba vetsi skill.
    A ze i vic zalezi na urceni lode je dobre, a jestli nejaka lod svym chovanim svemu urceni neodpovida se pochopitelne bude resit - o tom snad nikdo nepochybuje ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam