BAT: ad hw, to ze na hw zalezi vic nez predtim je to co pokladam za krok spravnym smerem, jak jsem psal uz predtim, tocit si s lightfighterem hammerhead bez skrabance je samozrejme nesmysl.
Co se tyce skilu, co se ted ve hre absolutne vytratilo je v podstate schopnost litat tak aby si schytal co nejmin damage, to je v novym modelu skoro neexistujici slozka, driv si mel jako hodne skilled pilot moznost si poradit klidne se trema fighterama v podobny vahovy kategorii pokud si umel dobre evasive, power management a presne strilet. Ted je v podobny situaci celkem jedno kdo v tech fighterech sedi. Tim ze se vsechno deje v pomalejsich rychlostech ma nevyhnutelne za nasledek to ze mirit je mnohem jednoudssi.
Mel sem a to za to ze je ted mnohem nizsi skillcap se shodujou temer vsichni na vseh frontach od pvp skilleru po cargo haulery ktery pvp a dogfighty jenom serou. Rad se necham vyvist z omylu, v cem ty vidis ze je ted potreba vetsi skill?
Ohledne ty MP gameplay, nerikam ze se to neda hrat, ale jde o to k cemu te hra motivuje, co je vyhodnejsi herne. Taky beham s kamosem bunkry a dalsi FPS mise, ale fakt ze ses znevyhodnenej az tek ze mas polovinu prachu a reputace mi prijde celkem chucpe. Stejne tak mi u dogfightu prijde situace kdy dva dobri hraci radsi nasednou do dvou single seateru protoze budou mit jednoznacnou prevahu oproti dvoum dobrejm pilotum v jednom heavy zhorseni oproti predchozimu stavu.
ad tierlist - podivat se na konec tierlistu naprosto staci. Co je na tom spatne je ocividny prave kdyz ti lode znas a vis k cemu jsou urceny, drtive vyhravaj interceptory nebo dokonce lode ktery jsou urceny na racing, cokoliv pomalejsiho je naprosto na chvostu vcetne lodi ktery maj bejt podle designu i lore top fightery. Napriklad gladius v tieru B nebo arrow mezi odpoadem je fakt slusna komedie.
Cokoliv z tohohle se da doresit a predkladam ze se casem doresi balancingem, jenom proste za soucasnyho stavu rict ze je to na plny care lepsi nez predchozi stav a ze je snad potreba vetsi skill mi prijde odtrzeny od reality.