MONKEYFIGHTER: No pokud se nekdo v 300i rozhodne dogfightovat Hammerhead, tak ma 300i smulu, protoze nebude mit firepower ani na to aby odrel lak.
Na druhou stranu by to 300i melo taky prezit bez uhony (pokud neni pilot totalni idiot), protoze neni snadne takovou manevrovatelnou vosicku trefit, a bude pro ni snadne uletet.
HW by mel hrat dulezitou roli - skill je potreba porad, naopak, ja tvrdim, ze skill je potreba ted i vic - nehlede na HW.
To povazuji za naprosto spravne.
"Co treba sere me je ze to celkem slusne zabilo heavy fightery co se tyce hry v parte kde ted je vzdycky vyhodnejsi letet napr ve dvou fighterech po jednom nez dva lidi v jednom. Kazdou takovou vec vnimam v multiplayer hre jako slusny minus, a zrovna ve star citizenu uz tech veci kde te gameplay motivuje hrat spis solo nez v parte uz je dost (napr odmeny za v podstate jakykoliv mise)."My teda s partou porad pouzivame vetsi lode, podle toho kolik nas je a co chceme delat samozrejme, kde kazdy obsadi jednu vez.
Polovicka lidi v nasi parte nejsou kdovijak dobri piloti, tak nas to tim spis vic nuti do multicrew.
"jako tenhle tierlist jako vysledek master modes hovori za vse"Omlouvam se, ale nemam chut sledovat 51 minut video, tak jsem si jen pretocil na konec, kde je ten list celej vyplnenej a nevim tak co ten clovek rika.
Me to na prvni pohled pripada, ze to dava celkem smysl - ALE z tech lodi jsem lital asi jen na 5 z nich, a dobre znam mozna dve z toho.
Co na tom shledavas spatnym, nebo dobrym, nebo jakymkoliv?