UNREALONE: U tech dveri vytahu je to tim, ze ten jejich TSR (a nebo DLSS) nedostava spravne informace ohledne zpusobu/smeru jakym se ty dvere pohybuji - coz je pro veci jako TAA apod dulezite.
Totez se tyka i dveri a ramp na lodich a jinde.
Nicmene, tohle pry uz bylo opravene, ale ta oprava se asi tykala jen toho jejich vlastniho TSR reseni, protoze s DLSS nemuzou nic moc delat.
Blbe je, ze s DLSS to az na ty artefakty, mazani a ghosting, vypada vetsinou lepe nez TSR, ale DLSS zas dela tenhle bordel.
Ja bych byl radsi, kdyby slo misto DLSS/TSR pouzit nejaky AA (a myslim samozrejme neco lepsiho nez ten podelany TAA).
Mimochodem - je tu nekdo kdo to hraje ve 120 nebo 144 FPS? ...nebo jake FPS je pro ty higher-refresh monitory vhodny?
Logicky by se dalo asi predpokladat, ze to mazani a ghosting z TAA/TSA, nebo co to kyhocerta maji, nebude tak strasny, pokud vam hra bezi ve 120 FPS misto v 60 jako me.
Zkusim odemknout framerate, ale muj HW asi nebude mit na to, aby se dostal na 120 FPS, ale zkusit se to muze.
Na druhou stranu, i kdyby, tak to mozna pomuze trochu s ghostingem, ale rozmazany to s tim podelanym 66% DLSS bude porad.
Doufam jsem, ze tu treba bude nekdo vedet nejake user.cfg tweaky nebo tak neco :(