JOPS: dobry taky je, ze napriklad stredaky Bafang MaxDrive si muzou zvysit rychlost pár klikama ovladacem bez nutnosti instalace predrazenyho deblokacniho cipu
- tj. pres dvojklik tlacikem I se dostanes do servisniho menu, najedes na polozku MAX SPEED, kde mas z vyroby nastaveno 25kmh, zmacknes znova tlacitko pro editaci a nacvakas si tam treba 50, 60 nebo podobnou hovadinu.. A ejhle - motor pomaha a pomahaa ty letis jako vitr .. kdyz si to clovek nacvici, tak se to da zmenit zpatky behem 3-4 sekund..
JENZE - clovek nesmi bejt bezmozek a vzdycky vedet co si muzu a nemuzu dovolit. I já - jako trénovanej biker, co jezdi na trailovým celoperu veci typu Rychleby nebo Trutnov Trail a snad tak uz trochu vi jak kolo ovládat - jsem ve vyšších rychlostech cítil, ze radsi klidek a neprehanet to.. Tj. palit to 45kmh po prazdny cyklostezce/silnici OK, jinak - zejmena v hustsim provozu - vzdycky pouzivat mozek, zvolnit, predvidat a chovat se ohleduplne ostatnim..
Je to hrozne navykovy, ale staci mala chyba a na pruser je zadelano.. Bohuzel cim dal vetsi cast uzivatelu elektrokol se zacina rekrutovat z necyklisticky verejnosti - tj. bez zakladnich cyklistickych navyku a zkusenosti a kdyz se k tomu prida jeste arogance a neohleduplnost (jako to bezne vidime na nasich silnicich zhusta u ridicu silnejsich aut), tak to načipování muze bejt fakt dar z pekel...