• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    VINC: Bafang, JB
    250, 750,1000 W si můžeš vybrat..
    VINC
    VINC --- ---
    SN0008102070570: něco málo jsem našel na aliexpresu, ale nevim jak moc se tomu dá věřit. našel jsem i hezký motory s baterií, co se ovládá bezdrátově, ale to se asi dělá jen do předního kola. Asi nezbejvá než to risknout a pak to nějak zbastlit :)
    VINC
    VINC --- ---
    shánim motor do zadního kola za rozumné peníze. Poradíte, kde koupit? Chci si doma postavit kolo/generátor :) Klidně bych koupil i bazarovej, ale zase tolik tomu nerozumim a nevim na co si dávat bacha...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SN0008102070570: Jak dlouho ti trvá než proclíš díly nad 20EUR? Nebo máš na to nějaký jiný řešení? Já bych taky potřeboval pár dílů , v evropě téměř nic na 20x4" nekoupíš..
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SN0008102070570: jsi spis mensina, ale jako mainstreamovy prodejce nerikam ze tuhle cestu nechapu..
    A pripadna zaruka/reklamace na motor - cinan funguje rychle a flexibilne?
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007:
    MOTASH:
    prave to byla ta myslenka. vim, ze silny motor nevyuziju. staci malicka pomoc. nejvic by se mi libilo nejake Kenevo SL (s malym motorem), ale to (zatim) neexistuje...

    kde budu jezdit?
    1. teleport na hvizdenec (mam cca 30km od baraku. => rychleji se tam dostat, vickart vyjet nahoru)
    2. budu nekolikrat za rok ve Finale ligure. shuttly nahoru jsou otrava (musis se domlouvat, cekat, platit). takze pekne v klidu nahoru "za svy" na ebajku mi dava mnohem vetsi smysl.
    3. rodice bydli v jesenikach, takze kouty kdyz nejezdi lanovka, serak, ten smrk co jsi mi vedle nedavno radil...

    kenevo je bozi, ale motor zbytecne silnej, 2x waty by mi rozhodne stacilo. asi si fakt pockam na neco jako (treba) bude Kenevo SL.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: sice jsem radil sjezdaka, ale kdyz nad tim premyslim tak ja bych ho nechtel a koupil bych si to lehke enduro :-) viz. MOTASH. je to proste jiny level jezdeni, ovladatelnosti atd.

    navic kdyz nejezdis na lanovku tak kde na tom sjezdakovi budes teda jezdit? vyuzijes ho?
    ?
    BATY
    BATY --- ---
    MINER: Ale jak je to kolo lehký, tak si ani nevšimneš, že se ti to vypnulo. Vytáhne tě to na tu 30ku a pak to přestane pomáhat, ale udržet někde na asfaltu na rovině tuhle rychlost už je pohoda. Poslal jsem manželku rozrážet vítr dopředu. Koukám, že už jedeme asi 33, tak si najedu vedle ní a říkám jí: "Víš, že už ti to teď nepomáhá..." A ona: "Aha...". Ani si toho nevšimneš, když ten motor vypne. Na horáku s boschem, co jsem měl na chvilku půjčený od kamaráda, který s tím právě tahá ty vozejky, tak tam, když se ti ta pomoc vypne, tak to je pocit, jak když si začal brzdit :)
    BATY
    BATY --- ---
    MINER: Snaží se to být co nejlehčí a prostě to dává na maximální přípomoc 2x tolik wattů, co dáváš ty. Asi to není kolo na tahání 30kg vozíků s 2 dětma :) Ale je to přesně to, co jsme chtěli...
    MINER
    MINER --- ---
    BATY: jak se to chová s porovnáním s Bosch? Je to podobnej koncept, který ti umožní valit co nejrychleji nebo je to spíš asistence nebo je to spíš jako https://www.focus-bikes.com/gb_en/bikes/e-road/paralane2 který se snaží být co nejlehčí a jen lehce asistovat do kopců?
    MOTASH
    MOTASH --- ---
    ADAM: No, já si na jaře pořídil tohle https://www.kursport.cz/giant-full-e-1-5-pro-2018-black-blue-l , s tema tvejma asi neni uplne porovnatelny, ale jeden postreh po pár mesících ježdění: vybíral jsem neco s co nejsilnějším motorem - a na takový to lítání je to super. Ale když už teď jezdím pravidelněji, zjistil jsem, že ty dva (z pěti) nejvyšší stupně přípomoci skoro nepotřebuju.
    Jezdim cca 20 km do kopce (převýšení asi 800m) ze začátku po rovině a mírný kopec bez přípomoci a pod kopcem dám eco a s tím vyjedu až nahoru. Tam jsem dost utahanej, tak přepnu o trochu vějš a pojezdím si nahoře abych si odpočinul a pak lesem dolů. Vracím se s cca 60% baterky.
    Takže teď bych už vybíral radši něco slabšího a lehčího.
    BATY
    BATY --- ---
    BATY: Světla jsou napájená z baterie pro pohon, což je fajn, že člověk nemusí řešit baterky. Tohle Vado SL bez E jako Equipment - blatníky nosiče atd. má to zadní světlo vzadu na sedle. Zajímalo by mě, jak mají to napájení vyřešený. Nevidím žádný kabel...
    BATY
    BATY --- ---
    ADAM: To Creo za 235K jsme měli jen půjčený. Jiný kolo s tímhle motorem na prodejně k půjčení neměl. Manželka rozhodně nepotřebuje karbonový kolo za 235K :) Ale budu jí kupovat teď to nové Vado SL. Má to stejný motor a baterku. Bereme tu nejlevnější verzi za těch 78K. Čekám až to vyleze, prý to bude mít až na konci srpna :(( No, snad mě překvapí a bude to snad dřív. Černý bude už v červenci, ale manželka si vybrala samozřejmě to červený :o)

    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: na co to elektrokolo chces, kde budes jezdit a budes to kombinovat s klasickym endurem? pises, ze jo, takze z toho vychazi opravdu spis to Kenovo, ktere ma velkou baterku a motor a vyveze te vklidu nahoru.. ultralehky elektrobajk je dobry, ale to bys mel dve podobne kola vicemene
    ADAM
    ADAM --- ---
    Já se furt nemůžu rozhodnout, jestli Elektro chci víc:
    1) mini-sjezdaka typu Kenevo s 180-200 odpružením a váhou kolem 25. (takovej sjezdak, co nepotřebuje lanovku- na tu se z Prahy dostanu jen párkrát do roka)
    2) ultralehký Elektro bajk s váhou kolem 18kg jako all-round trail bike. Typu to nové Levo SL.


    Chvíli jsem se priklanel k té lehké variantě, ale když to teď po sobě čtu, tak mi možná dává smysl ten motorovej sjezdak, protože trajlbajka už mám bez baterky (Santa Hightower)

    Nějaký názory?

    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: je to klasicky 4-čep (Horst Link) co pouziva vetsina vyrobcu v ruznych variantach.... s tim motorem asi ani neni potreba nejaky dw-link atd.

    na levnejsich variantach uz jsem jezdil, ale to bezdratove razeni, vidlice atd. to je velky rozdil ve vyslednem pocitu z jizdy
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: to zadni prepakovani mi prijde tak 7-10 let po sezone.. Ale když to funguje, tak proč ne..

    Cože to přesně je?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    povazuju se spis za odpurce elektrokol :-) ..ale jezdit na tomhle je opravdu zazitek...

    cena 220k, carbon ram a komponenty, bezdratove razeni a sedlovka, top odpruzeni... moc pekne svezeni


    JOPS
    JOPS --- ---
    MAESTRO_007: takze to je kolem 20 kol denne ? to je slusny
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    JOPS: Akumo je jeden z nejvetsich prodejcu elektrokol v CR. prodaji denne elektrokola za 1 a vice milionu...

    ja jsem z tech castek uz znechuceny, holt nejsem majitel prodejny :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam