• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    Klub na výměnu zkušeností či (konstruktivních) názorů o tomhle čím dál rychleji se rozvíjejícícm odvětví cykloprůmyslu.

    VZHLEDEM K SITUACI VEDLE V KLUBU SLUŠNÉ HEJTY POVOLENY, CO BUDE ZA ČAROU SMÁZNU
    rozbalit záhlaví
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: tak ja to koupim taky pres pspower sajtu. baterku bohuzel v cechach zadnou nemam. tak zkusim jestli ji maj nekde v eu skladu. chtel bych to dat segre na kolo, aby mohla jezdit do bohnic na volejbal a nebyla z hostivare uplne vyrizena az tam prijede. s tim brass gear teda rozumim, no to je chytry. ja taky koukal v mym bafangu na ty umelohmotny gears...to je teda ten duvod. taky se daj objednat. kam ale das ty loziska? nejak me nenapada kam je dat. kdyz sem instaloval bafang tak sem byl rad, ze sem tam vtisknul ty potrebny krouzky na upevneni. na naky loziska nebo cokoliv jinyho nebylo misto
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: je to asi jedno odkud to obednas ja sem to bral primo ze sajty pspower ale slo platit jen pres paypal .Pokud uz baterku nejakou mas tak ji pouzij a zvol motor pro potřebnou voltaz. Ja sem baterku a charger bral extra z Aliexpressu záleží jaky mas preference na dojezd ci vahu pripadne misto na rámu .Brass gear nebrat je to hlučný a muze to víc věcí dojebat nez vylepšit ten nylonovej Blue gear ma svuj duvod a chrání motor navic je o dost tišší neni problem to jednou za cas vymenit je to designovaný jako point of failure. Konektor sem si napajel xt60 prislo to tusim z nejakym jinym ale xtcek mam doma mraky. Ty loziska nejsou nutnost ale je dobrý je tam dat skoro nic to nestojí ja je mam ze železářství od vedle ale na aline je maj určitě taky.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: tyvle zpomal, zpomal, ja sem primitiv...
    takze mam objednat z alixepresu z toho pspower merchant storu nebo primo z pspower sajty? uz to vidim, ze to muzu do eu dat vyskladnit z nemecka. tak kdyz zvolim 250w verzi, tak jakou naklikam k tomu baterku teda? taky z toho pspower? jakou ale? kde si naklikal ty loziska, vidim jenom blue gear? tak ja bych radsi objednal ten brass gear ne? ten se nerozemele tak snadno jako plast
    Plastic or Metal Gear Replacement for TSDZ2 Mid Drive Motor Upgrade from Blue Gear,Tongsheng TSDZ2 Torque sensor mid motor Kits
    https://www.pswpower.com/products/plastic-or-metal-gear-replacement-for-tsdz2-mid-drive-motor-upgrade-from-blue-gear-
    musi se zvlast objednat baterka a zvlast charger? v bafang kitu sem si naklikal v jednom orderu co chci a to postupne prislo, battery, charger included
    u ty baterky je kompatibilni ten port s tim dratem s portem pro motor? nebo se to musi nejak premrdat a objednat ten port sam o sobe? ten bafang i jeho baterka meli zlutej xt60 port
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: Do cech to jde asi tejden kdyz to obednas pres PSpower kterej vyjde nejlevneji tak oni to maj naskladneny v nemecku .U tech motoru je treba pocitat s tim ze cim vic wattu tim vic to zere baterku tongsheng je defakto porad ten samej motor je to omezeny pouze softwarove control board je trosku jina pro 48V verzi. Ja volil tech 250W abych moh dat obyc baterku ze scootru nechtel sem ty giganticky baterky do ramu kuli vaze a tezisti. Jinak pokud to koupis tak se urcite vyplati vzit rezervni blue gear (redukcni ozubeny kolecko) a ja sem si jeste pridal tri lozsika (6902) na osu aby se min namahala (par lidem praskla) je tam na to misto ,kdyz se sundaj prachovky.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: aha, no to s tim retezem mi nedoslo. ten tongsheng ale prej nezasilaj na moji adresu, unlol. nejak to este zkusim udelat. 250w staci jo? no to ja si taky rad slapnu, mam nohy jak romansky sloupy. taky me sere jak ten bafang kope. ja to ale nevedel, vsichni psali bafang nebo bosch, ale ten sem nesehnal a navic se mi ani nechtelo svaret na kole, tak nakonec bafang. ale kvuli tomu kopani sem se nevysekal. proste to dycky nekde ujede, jak se odhali led a je tam spatne posypano piskem a ja nemel zadnej grip.
    vcera sem delal research a propocital sem to a ty plaste se spikama si udelam sam. s tim tongshengem si me teda ale dost nahlodal kua.. ted budu spatne spat. jinak mas pravdu no, jak je -20 a niz tak prestava radit. ja mel stredni prevod prave kvuli tomu porad a slo s tim jezdit. ale jezdil sem celou zimu, ac kazdej den bylo kolem -30ti a to fakt byla pohodicka oproti autu, ktery se musi 15 min nahrejvat a pak jet jak podesranej. takhle sem otevrel dvere, s kolem sem se vysral ven, zapnul motor a ihned vyjel vstric svetlym zitrkum...
    tak diky za poznatky. za mesic se jedu zrekreovat do cech a nejradsi bych to objednal tam a namontoval segre na kolo a vyzkousel....
    za jak dlouho ti to prislo? mam strach tedka s pandemii, ze to bude hrozne dlouho trvat, to poslat do evropy, unless to maj v nakym eu skladu. lidi tam pisou ze to byla rychlovka po evrope
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: dylka retezu zavisi na prevodniku jakej pouzijes ja sem si tam dal mensi 36t pac jezdím spis po lese nez po městě každopádně novej řetěz je to nejmenší nejtovacka taky stojí prd. Tongsheng mam jen 250w coz me bohatě stačí ja si do toho rad slapnu po svym, motor je na nižší stupeň dopomoci skoro úplně tichej na vyzsi stupeň uz je trochu slyšet ale neni to nic hroznyho.Motor mam zatim chvíli najeto teprv 500km jsou lidi co stim maj najeto pres 10k ono je rozdil jestli to mas jako commuter nebo dopravu po kopcích ve volným case ty kilometry naskakujou po silnici o dost rychleji.A k ty zime ja sem to většinou prohanel v horach a parcích po trailech po tom co je lidi trosku proslapli a sníh si sednul (jak kazdej snowbordak v Kanadě miluje powder tak ja ho na kole nenáviděl pac to v něm jede na hovno).Jezdil sem na tom druhym kole a to ma plus size plaste (sirka 3.0) širší pláště se jezdí v zimě na nizkej tlak a pak to zdaleka tolik neklouže ale je samo třeba dávat bacha a na ledu jet rovne :-) taky jde o to ze ten torque sensing motor je citlivější nez treba bafang kterej rad kope coz pri jizde po black ice neni zrovna dobry. Jinak pláště ze spikama sem si na první kolo v Kanadě vyrobil po svym staci par vrutu ktery nasroubujes do starsich plášťů a zevnitř das kus duše pro ochranu ty stávající.Po dvou měsících dojíždění na kole v -20 sem si koupil auto pac ono to i prestavalo radit zamrzali mi lanka v bovdenu :-).
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: aha, no to zni zajimave. jen se zeptam, jestli sis musel koupit a seridit delku novyho retezu? protoze ten muj rika 44t. ja se zeptam znamyho, jestli to chce na jeho kolo a kdyztak bysme smenili.
    jako s tema jizdama v -20ti a niz, to jako neni zadna prdel teda. ja sem se vymlel snad 50x za zimu. hlavne kvuli black ice, kterej se vsude skryva. jednou sem jel snad 4 metry a o pangejt se zastavil a rantlem si dal do rozkroku tak, ze sem 2 dny chcal krev. jednou sem malem dojel pod auto v druhym pruhu, jen sem bezmocne rukama placal na lede v rukavicich abych zastavil.. proste zalezi jak je posypano. a to nejezdim jak kreten, ale proste tahle zima na picu. dycky to roztalo, pak vsechno zmrzlo na kost.. premejslim ze na dalsi zimu koupim gumy se spajkama. ted uz se jezdi paradne. jako ale bojim se. ten bafang ruzne vrze a vydava takovy divny zvuky. ne vzdy ale po nakym case. uz sem byl vevnitr a promazal sem vsechny kola predepsanou vazelinou a zadny osmajdany zuby nebo kusy plastu ani kovu tam nejsou. nevim cim to je.
    jak je hlucnej ten tvuj sheng? vydava to naky zvuky? koliks na tom zatim najel? jakou wattaz ma tvuj motor? 350W 500W 750W
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: Odpor bez zapnuti motoru je minimalni srovnatelnej s tim co mam speslu Levo . Baterku mam mit 10Ah 36V ,ale ve skutecnosti to bude spis 7Ah jezdim ted hlavne po kopcich okolo Slap a da se s tim najet cca 30km .Tongsheng oproti bafangu zere vyrazne min pac je to torque sensing motor tzn jako vetsina produkcnich ebiku . Na druhou stranu od toho nemuzes ocekavat vykon jako od bafangu ,ale je to takova vic naturalni jizda u ktery se i zapotis :-) . JJ jizdy v -30C v Calgary a okoli mi ted trosku zacinaj chybet na snehu to byla sranda.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    FREERIDER: ja sem takhle z aliexpresu namontoval bafang. jezdim jen par km z prace do prace, kdy do prace je to vicemene z kopce, ale zpatky, kdyz sem zedrenej je to furt do kopce. problem toho bafangu je, ze to klade fakt nesmyslnej odpor, kdyz je to vypnuty nebo na nizkej stupen rychlosti i v silnym prevodu je prakticky nemozny to uslapat jak normalni kolo. vydrz baterky neni zadnej zazrak, no ale neni se asi cemu divit kdyz sem ji v zime obalalil mirelonem a jezdil v -35ti stupnich. ta baterka 46v stala v prepoctu as 8k. uz sem najezdil pres 700 km, zajima me jak je ten tongsheng, kdyz je vyplej, da se na tom slapat? kolik km v prumeru pri ne moc hornatym terenu vydrzi?
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    Tu duct tape na baterce nereste zatim jsem se nedostal k vyrobe lepsiho drzaku a ona ta lepenka plni svuj ucel vic nez dobre :-)
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    DEVIL: Nepotrebujes bosh bohate staci tongsheng tsdz2 od pspower z aliexpressu .Mam to na rezevnim hardtailu a je to skoro srovnatelny s pocitem jizdy na plnohodnotnym ebiku co mam .Obrovska vyhoda je moznost si to opravit sam diky dostupnejm dilum a baterka me vysla cca na 2500 coz je oproti tomu origo specialized co mam obrovskej rozdil tam je baterka 20000 .Jde to namontovat skoro na kazdej ram s klasickym stredem.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    CHEWBACCA: tak to jde no. to zavidim. ale zas kilo za kolo.. kez by se ten bosch dal nekde i se strevama koupit.
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEVIL: abych byl presnejsi, jako jizda na 25 kilovym non ekole :-) odpor mi prijde minimalni.
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    MAESTRO_007: spis sem to myslel jestli to nejak spatne nenastavili ale zda se ze to bylo spis pocitove nez fakticke
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    DEVIL: pri rozjezdu, do kopce samozrejme nepojizdne ale kdyz se to rozjede na rovine tak jsem byl velice prekvapen ze se to skoro rovna jizde na non ekole.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    CHEWBACCA: muzu se jen ot zeptat, jak se slape s tim motorem na kole, kdyz je motor off? klade to velkej odpor?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    CHEWBACCA: kroutici moment jde vidět v diagnostice. U Smart systému možná i v aplikaci, to nevím. Nemyslím si, že by ho Bosch schválně snižoval. Měl bys mít 85nm. Těch motoru se prodalo desetitisíce a určitě nejedou na maximum..takže potenciál je vyšší. Pokud by ti kroutící moment snížili, což jde, tak bys ten motor mohl vrátit a vyměnit..kupoval sis motor s jiným výkonem.
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    CHEWBACCA: Jasně proč by ne.
    To zní že motor v režimu turbo jede na výkon který dlouhodobě nezvládá, nebo nějaký komponent, a tim se přehřívá. A jelikož nebudeš první, tak v novém firmware to fabrika upravila na stabilnější výkon...
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    kolo uz je doma a v papirech k oprave je napsano u te chyby na cyklopc co jsem posilal ze muze dochazet k nizsimu vykonu motoru(zrejme mysleno pri vyskytu te chyby. V realu motor prestal po par slapnutich fungovat uplně). ale na to se ptát nechci. chtel bych se dotazat zdali je mozne po softwarove uprave (byl nahran novy firmware) nebo jine oprave aby ten motor mel mensi vykon (slabsi podporu) nebo se mi to jen zda pocitove a neni to mozne?
    CHEWBACCA
    CHEWBACCA --- ---
    MAESTRO_007: tak volali ze byl pry problém s cidlem (uvolnene/nefunkční poradne sem do telefonu nerozumel, detail zjistim pri prebirce) takze po vymene/oprave je vse od a motor funguje a chyba se neobjevuje. tak uvidime po zátežáku z mé strany.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam