• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jinymi slovy jsou to kvalitni 2-3kW motory a vydrzi hodne oskliveho zachazeni.

    Nicmene dobry 3kW motor nezklame a jedinne co zvazit je zda potrebujes objednat silnejsi navinuti (omezi maximalni otacky, ale zase prida tah v nizkych otackach).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    GANBOY: No ten rating vychazi Proud*Napeti na baterii - ale interni odpor je zavisly na otackach (Saturace magnetickeho pole). Lide z QS205 vytahli klidne 13kW pri vysokych otackach. Nicmene to vyzaduje ladeni a hlavne spravne chlazeni:
    Statorade - Grin Products - Product Info
    https://ebikes.ca/product-info/grin-products/statorade.html

    Zvysovanim napeti se krasne zvedne ten rating (proto prodavaji 750W motory jako 1500W), ale nemeni se interni odpor a hlavne tepelny odpor mezi vedenim a venkem (Proto se nad 2kW dava dovnitr kapalina jako modifikace)

    Takze narves do motoru 5kW, ale podle otacek z toho odvedes 3kW jako mechanickou praci a 2kW jako tepelne teleso. Interni navinuti se okamzite zahreje a jako akumulacky zacne vysilat do sveta skrze rotor. Ten to odstini a motor se prehreje. S pridanou kapalinu se z rotoru stane heatspreader a i bez extra hliniku doda obrovsky rozdil.

    Pokud dostanes vychozi nastaveni Sabvotonu, pak krivka nebere v potaz full throttle :)
    Sabvoton controller set up | Endless Sphere DIY EV Forum
    https://endless-sphere.com/sphere/threads/sabvoton-controller-set-up.99999/
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    MCKIDNEY: to mě zajímá, mohl bys to rozvést?
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    GANBOY: Stare dobre qs205. Ale i na 72V budes rad za 3kW. Kazdopadne klasika z 2022.

    Prenastaveni kontroleru je nutnost pokud to nechces upect :)
    BEEBLEBROX
    BEEBLEBROX --- ---
    ADAM: Rocky Moutain Powerplay.

    Viděl jsem ho naživo a byl z toho docela odvařenej, kámoš je prodává.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: "asi"? To by bylo nejlepší si podobné kolo vyzkoušet tam kde chceš jezdit a jestli na tvůj způsob jízdy do kopce stačí baterka malá.nebo potřebuješ velkou...

    Vozit v batohu je s nejhorší možnost (velká váha na zádech)
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Šlapat můžu, ale těch 2000 výškových metrů je tak nějak minimální denní nájezd. A k tomu buď těch 900 v rámu nebo náhradní baterka v batohu...

    Me se nejvíc líbí ten Relay, ale je o 100tis drazsi a k tomu bych se asi bez druhé baterky v batohu neobesel
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: tank je to pěkný. Na mě moc velký zdvih a zbytečně velká a těžká baterka. Líbí sei nějaký Rotwild třeba s menší baterkou. To si dokážu představit líp má všech trailech i nejakych hladších

    Ale jestli to máš do Alp na těžké traily a nechceš šlapat tak ok
    ADAM
    ADAM --- ---
    U CF 9ky s 900wh píšou 24.6 ale samozřejmě netuším jestli kecaji.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: 25kg v malé velikosti a s mensi baterkou, bez pedálů atd.
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Já to mám právě do Alp. A udávají váhu cca 25.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: děsí mě, že to bude vážit 30kg a nevím kde bych s tím v ČR jezdil. Na důchod do Alp ok :-)
    ADAM
    ADAM --- ---
    Co si myslíte o canyon torqueON CF? Já ho už asi konečně koupím s 900wh baterkou.

    Původně jsem chtěl transition relay, ale je to asi zbytečné moc drahý a navíc bych tam potřeboval koupit ještě druhou baterku.

    Napadá vás jiný tip na enduro se zdvihy kolem 180mm a 29 koly (aspoň vepředu)?
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    PEPAZZ: Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! US $846.03 8% Off | 150mm Dropout QS205 50H V3 48-72v 5000W Brushless Hub Motor Electric Fat Bike Kit Ebike Conversion Kit fit Super73 Sabvoton UKC1
    https://a.aliexpress.com/_mLW1UsS

    Link lepší než fotka;)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Uka foto! :)
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Hlášení- 1500w jednotka nepřežila zkušební výjezd to terénu.
    Je fakt že kopce Vítkova s asfaltem pro ni byly jen tak tak, ale terény už sou moc.
    Čest její památce.
    Po krátké poradě se známým co dělá elektro kola (takový ty choper a cruisery retro) sem obědnal novou jednotku Sabvoton 100a v kitu s 5kw motorem.
    Zatím tam nahodím 52v baterku co mám doma a až bude víc peněz, nebo prodám Thunder koloběžku, tak pořídím novou 72v baterku…

    +nový brzdy, pneu, odpružení… no, zmoriginálu tam zůstane rám, řídítka a světla 😂
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    SCHWA: viz MARASAN anebo to mám já u svýho traila - pevné osy vepředu i vzadu, vzadu na ose nasazená odnímací páčka s imbusem. Tj. tou páčkou mohu vyšroubovat přední i zadní osu. Inteligentní řešení, dělá to myslím i DT Swiss..
    Vypadá to TAKHLE
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    Čistě náhodou- nějaká zkušenost s motorem cca 5000w a dobrou jednotkou co má volitelný napětí 52-72v tu někdo nemá?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    + když to vezmeme do detailu tak osu na imbus dotáhneš na přesnou sílu pomocí momentového klíče. Je pak ideální "sevření" vidlice a zadní stavby pro ideální chod pružení :-)

    Jinak rychloupínák není nic hrozného, pevná osa lepší (hlavně u odpružení), ale použitelný je bez problémů .)
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    MARASAN: Za mě už je ta packa na zvážení, je to přeci jen něco, co přečuhuje a můžu to teoreticky urazit nebo se tím o něco chytit. Imbus v kapsičce s lepením a multiklíčem tuhle nevýhodu nemá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam