GANBOY: hele je to zajímavý a klidně sem přispívej dál, ale upřímně - ty už nemáš elektrokolo, ale elektroskutr - tj. jako hlavní zdroj pohonu je motor a ne lidská síla jako u klasických elektrokol a jestli tam máš kliky s pedálama, tak ty tam jsou jen do počtu..
Na druhou stranu - tohle mě asi rve tepny o poznání míň než označování přemotorovaných elektroskůtrů ve tvaru koloběžky označením ELEKTROKOLOBĚŽKA.. to už nemá s "..běžkou" absolutně nic společnýho - taky na západě už od toho dávno upustili a všechny tyhle mrdky označujou souhrně ELECTRIC SCOOTERS (E-SCOOTERS) .. tj. skůtry, byť čeština je umí přeložit i jako koloběžku, ale z významového hlediska nejsou slova "skůtr" a "koloběžka" to samé..
A vrcholem debility je označování pojmem "elektrokoloběžka" třeba takovýhle sviní, to už je na podmínku a tučnou pokutu za klamaní spotřebitele..
Elektrická koloběžka EcoWheel GR25 40Ah černá | Eco-mobilitahttps://www.ecowheel.cz/Elektricka-kolobezka-EcoWheel-GR25-40Ah-cerna-d167.htmbtw: Včera a předevčírem sem si vzal na cestu do práce testovacího efulla s BOSCH CX 4 GEN motorem vč. odblokování limitu 25kmh. Nominální výkon 250W, špičkovej 0,75kW .. I s mejma 100kg to jede jak debil, po rovině na stezce mě stačila pro pohodlnou jízdu 30kmh ..
(když už od Amíků EU kupujeme F-35ky a kdeco. tak poďme s nima sjednotit max. speed přípomoci na jejich normu 20mph, tj. 32 kmh)
.. a když bych spěchal tak 40kmh za hodinu.. Motor by zrychloval i dál, ale nejsou už převody a vesměs ani důvody - těch 40kmh dlouhodobě mi na horským kole stejně přišlo jako hrana hlavně z hlediska bezpečnosti, hlavně v zástavbě a rušných cyklostezkách..
Můžete mi teda prosím někdo vysvětlit, k čemu jsou dobrý motorový nesmysl s výkonem 3-5 a víc kW? Poučte mě pls! :-)