• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: zajímavé, pěkné kolo:-) ..kámoš ten jejich rám Theos zlomil za tři dny :-) a to váží 65 kg, prý nějaká vadná řada co je vyrobena v belgii (stovky kusů)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Novinka: Kellys představuje lehoučký e-bike systém MAXXPRO - motor plus 900 Wh baterie váží jen 6,1 kg | DoleKOP.COM
    https://dolekop.com/clanek/10716-novinka-kellys-predstavuje-lehoucky-e-bike-system-maxxpro-motor-plus-900-wh-baterie-vazi-jen-6-1-kg
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    HEAVYN: tak ona to bude mit treba i taková ta česká mainstream značka APACHE - na karbonu (samozřejmě jen přední rámovej trojúhelník ale i tak..) a s 800Wh baterkou - za 114.000,- nebo kola s Avinoxem připravuje i rakouskej velkovýrobce KTM..
    Takže ano, nebude one brand show, těch značek bude nakonec asi dost.

    Servisní centrum má DJI v Itálii, tak uvidíme jak jim to pošlape (Bafang má už pár let ve Wroclawi a pořád to není moc ideal..)
    HEAVYN
    HEAVYN --- ---
    PSYSBEE: NS Bikes by mely mit na pristi rok taky fulla s Avinoxem, ale bude zalezet jestli do te doby nekrachnou 🤦🏻‍♂️
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PSYSBEE: konecne dustojnej bajk pro Jardu Jagra!
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: to jo. Nepředpokládám že bude lehčí než jejich top model, který váží 21kg. A to bylo to co mě zajímalo, elektro pod 20kg s 800w baterkou o kterém jsi mluvil :-)
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Vidím ten jejich base model za 6500 € - https://www.ebike24.com/amflow-pl-carbon
    ADAM
    ADAM --- ---
    Unno mith má 21.3kg, s 800wh baterkou, zdvihy 160/170 vc. pláštu s DH casingem. Stojí 12tis EUR.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: no ptal jsem se proto, že jsem myslel že takové kolo existuje a mluvíš o nějakém konkrétním :-)

    Co se divam na ten Amflow tak váží 21kg a stojí 300 000,-
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Proč se ptáš mě? Já ty kola nevyrábím :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    MAESTRO_007: předpokladam nejakou eco flow krabici
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PEPAZZ: z jaké power banky? :-)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: to je super featura, to jsem ani netušil, díky za info
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: jj v sobotu u plešivce byl jeden kluk s amflow a dopoledne odjezdil , v ramci oběda dobil z power banky na 50% a jezdil dál.
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Je to tady, od druhé minuty... https://youtu.be/UKd2BJ0QSDk?si=lfExcbopSeIp9Qjw


    Životnost baterií dji bude lepší než bosh. Mají velmi pokročilý management. umí se třeba sami vybít, když nebudeš dlouho jezdit. To je pro mě killer feature. Já mam ebike trvale v IT, kam jedu 1x za 1-2 měsíce. takze vždy před odstavení musím baterky složitě řešit, at jsou kolem 60%. Nejhorší je, když plánuju posl. den jezdit, ale pak je hnusně a nevyjedu. Pak mám v bateriich 100% a jezdim kolem baráku v dešti s primacklyma brzda a, at to aspoň kousek vybiju....
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: jo to rychlé nabíjení to může být super. Obecně ta baterie je "problém". Velká těžká, pomalé nabíjení atd. Takže každý posun v tomto je velké plus. A jsme ale zase u te životnosti a spolehlivosti. Dělal jsem diagnostiku u 10let starých baterií Bosch co jezdí denně a kapacita byla třeba 75%. Což u levných konkurenčních baterii je životnost pár let a nová baterka má kapacitu 80% :-)

    Obecně se mi ten dron taky líbí, nějakou technologií u motorů už za sebou mají, větší výkon je i z marketingového hlediska potřeba, to je jasné..otázka co ta životnost a jezdecký projev. Nenajdeš náhodou ten rozhovor? O kole Unno uvažuju (bez motoru zatím) :-))
    ADAM
    ADAM --- ---
    Možná mate pravdu, já mám zkušenost jen se svým sramem (který ale papírové má výkonu hodně).

    Nicmene když koukám na videa, kdo dji zkusi, tak ho chce. Např. Majitel značky unno. Jak to vyzkoušel, tak to byl tak jiný vesmír, že topmodel mith celej z boshe předělali na dji. Popisoval to nekde v rozhovoru.

    Me láká nejvic rychle nabíjení. Nevím, jak vyřešit celodenní trip, baterka I s extenderem mi vydrží max pul dne. Dji nabíjí tak rychle, že by to bylo řešení v půlce na chvíli nabít.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    MAESTRO_007: podepisuju v plnem rozsahu :)

    a k tomu výkonu - papírová hodnota krouťáku je jedna věc, ale neméně důležitá je i křivka výkonu motoru - tj. jak motor dokaže s tím výkonem/krou´tákem pracovat v širokém spektru otáček.. A zde jsou již poměrně velké rozdíly, typický připad jsou motory BAFANG - papírově má jejich M510 95 Nm, což je o 10 Nm víc než CX 4 GEN - a do prudkých výjezdu je znát .. ale při běžném použití je výkon oproti Boschi dost nelineární - při rozjezdu HRRR! nahoru, ale pak začne citelně vadnout, kdežto u BOSCHE člověk cítí zátah lineárně furt..

    A jiný to má Shimano nebo Yamaha..

    btw: vzpomínáte na 120 Nm FLYON? :-)
    D_B_M
    D_B_M --- ---
    osobne mi uz bosch cx 4 gen prijde jako skoro strop pouzitelneho vykonu pro technickej vyjezd v lese/ po sutrech, vetsi kroutak uz guma proste neprenese..
    a uz ted mam 12speed retez tak na 800, max 1200km a slx kazetu na 3000km, nedovedu si predstavit, co bych delal se 100Nm motorem..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam