• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PSYSBEEElektrokola
    ADAM
    ADAM --- ---
    OT_: Motor tq je boží. Za tu cenu to bude paráda. Já ho taky chtěl. Ale nakonec jsem koupil plnotucne emtb a nelituju. Na 630wh baterce dam asi 1500 vyskovych. Do kopce makám min, ale porad dost, hr zóna 3. A tech 1500 je dost málo. Optikou klasického kola se to zdá hodně, ale na ebiku to je záležitost na hodku a půl. Bez extender u skoro nevyjizdim a i tak to mám max na půl dne.

    S duhou baterkou v baglu to asi bude dobrý, ale já bych SL stejně nekoupil.
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    jen si odložím :

    TQ HPR50 - Kola Trek (CZ)
    https://www.trekbikes.com/cz/cs_CZ/HPR50/

    .. Co je to válečková harmonická převodovka? ... eliptického generátoru vln..

    - dle popisu to skoro vypadá, že tam ještě někde bude převaděč spojitosti, který díky harmonické převodovce a generátoru vln odvibruje jezdce do vyšších astrálních trailů...

    :-D
    OT_
    OT_ --- ---
    Lehce uvažuji nad koupí SL kola (protože děti, méně času atd., takže když už se teď dostanu jednou za čas na kolo, chtěl bych si to pořádně užít, než mi dojdou síly ale přitom i podat nějaký výkon). Na Ebike jsem v podstatě nikdy nejel, ale představuju si to tak, že budu pořád celkem dost dřít, s nižší dopomocí, v boost režimu spíš výjimečně. Jezdím většinou sám, takže nemusím řešit, že bych nestačil kumpánům na full fat ekolech nebo naopak ujížděl lidem na klasickém mtb:)

    Samozřejmě AMFLOW by byl dokonalý, ale rozpočtově je pro mě totálně mimo. Nejvíc se mi pozdává Fuel EXE 8 XT (teď za 2500 EUR, což mi přijde pěkné https://www.mount7.com/trek-fuel-exe-8-xt-2025.html ). Akorát se pořád trochu bojím síly a dojezdu, co myslíte? Mé nynější vyjižďky jsou tak 40 km/900 m výškových a představuju si spravně, že se SL kolem bych to v ECO režimu navýšil třeba o půlku? To by mi asi stačilo.

    Navíc bych eventuálně mohl dokoupit range extender nebo spíš rovnou druhou rámovou baterii do báglu (1,8 Kg, to je asi ok, stejně tahám velký foťák a v létě tři litry vody a vzhledem k akční ceně kola by se asi cena té druhé baterie snesla:)
    HEAVYN
    HEAVYN --- ---
    Tak Amflow tu už má ofiko distributora, tak kdyby někdo měl zájem, rád kolo dodám do vánoc :) Praha/Kamenice
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: borec už to prodává za 200k. To je skoro polovina. A s bezdušákama Pirelli je to prý pod 20kg :-)

    Amflow PL Carbon za 8 600 € | Cyklobazar.cz
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/genJM2O7P2MPM/amflow-pl-carbon
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    PSYSBEE: Tu prvni DJI Amflow Owners ,zrovna dneska tam nekdo daval video a mel v haji baterku (kolo melo najeto jen 400km) .
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    FREERIDER: kterou z nich sleduješ? (ptám se pro šéfa :-)

    OT_
    OT_ --- ---
    A co ta polykarbonátová ozubená kolečka v Avinoxu? Ta se zatím neserou?
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    PSYSBEE: To jenom potvrzuje ze je lepsi počkat než vychytaj mouchy . 4 z 5ti baterek to je teda dost špatný score :-) . První rada avinoxu mela taky problem z rachtanim sprag spojek ale to uz prej vychtaly .
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    FREERIDER: no nechtel sem to psát, ale taková malá perlička na okraj - když v továrně KTM dělali výrobu prvních pěti funkčních vzorků na otestování, tak 4 baterky z 5ti od DJI byly nefunkční..
    FREERIDER
    FREERIDER --- ---
    PSYSBEE: Sleduju Amflow skupinu na FB a právě ten záruční servis se zatim jevi jako největší kamen urazu . Vsecko to trva a nekdy dokonce zamitaj i vec ktera je jasne na zaruku . Necasteji jsou problémy z baterkama a ramecek displaye rad praska okolo uchycení,na reklamaci motoru je to taky pekna cekacka . Je to porad moc nový nevyzkoušený bude to chtít cas .
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: 20.7 kg in size L když už se v tom chceš šťourat

    The best e-mountain bike of 2025? AMFLOW PL Carbon Pro On Test | E-MOUNTAINBIKE Magazine
    https://ebike-mtb.com/en/e-mountainbike-test-2025-amflow-pl-carbon-pro/
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: To bude až Pepazz bude kolo kupovat. A jinak ten top model s 800 Wh váží lehce přes 20, ne 21 kg, když už gramaříme :) - https://www.amflowbikes.com/cz/pl-carbon/faq.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PSYSBEE: zajímavé, pěkné kolo:-) ..kámoš ten jejich rám Theos zlomil za tři dny :-) a to váží 65 kg, prý nějaká vadná řada co je vyrobena v belgii (stovky kusů)
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    Novinka: Kellys představuje lehoučký e-bike systém MAXXPRO - motor plus 900 Wh baterie váží jen 6,1 kg | DoleKOP.COM
    https://dolekop.com/clanek/10716-novinka-kellys-predstavuje-lehoucky-e-bike-system-maxxpro-motor-plus-900-wh-baterie-vazi-jen-6-1-kg
    PSYSBEE
    PSYSBEE --- ---
    HEAVYN: tak ona to bude mit treba i taková ta česká mainstream značka APACHE - na karbonu (samozřejmě jen přední rámovej trojúhelník ale i tak..) a s 800Wh baterkou - za 114.000,- nebo kola s Avinoxem připravuje i rakouskej velkovýrobce KTM..
    Takže ano, nebude one brand show, těch značek bude nakonec asi dost.

    Servisní centrum má DJI v Itálii, tak uvidíme jak jim to pošlape (Bafang má už pár let ve Wroclawi a pořád to není moc ideal..)
    HEAVYN
    HEAVYN --- ---
    PSYSBEE: NS Bikes by mely mit na pristi rok taky fulla s Avinoxem, ale bude zalezet jestli do te doby nekrachnou 🤦🏻‍♂️
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    PSYSBEE: konecne dustojnej bajk pro Jardu Jagra!
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: to jo. Nepředpokládám že bude lehčí než jejich top model, který váží 21kg. A to bylo to co mě zajímalo, elektro pod 20kg s 800w baterkou o kterém jsi mluvil :-)
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Vidím ten jejich base model za 6500 € - https://www.ebike24.com/amflow-pl-carbon
    ADAM
    ADAM --- ---
    Unno mith má 21.3kg, s 800wh baterkou, zdvihy 160/170 vc. pláštu s DH casingem. Stojí 12tis EUR.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NAILER: no ptal jsem se proto, že jsem myslel že takové kolo existuje a mluvíš o nějakém konkrétním :-)

    Co se divam na ten Amflow tak váží 21kg a stojí 300 000,-
    NAILER
    NAILER --- ---
    MAESTRO_007: Proč se ptáš mě? Já ty kola nevyrábím :)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    MAESTRO_007: předpokladam nejakou eco flow krabici
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    PEPAZZ: z jaké power banky? :-)
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: to je super featura, to jsem ani netušil, díky za info
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    ADAM: jj v sobotu u plešivce byl jeden kluk s amflow a dopoledne odjezdil , v ramci oběda dobil z power banky na 50% a jezdil dál.
    ADAM
    ADAM --- ---
    MAESTRO_007: Je to tady, od druhé minuty... https://youtu.be/UKd2BJ0QSDk?si=lfExcbopSeIp9Qjw


    Životnost baterií dji bude lepší než bosh. Mají velmi pokročilý management. umí se třeba sami vybít, když nebudeš dlouho jezdit. To je pro mě killer feature. Já mam ebike trvale v IT, kam jedu 1x za 1-2 měsíce. takze vždy před odstavení musím baterky složitě řešit, at jsou kolem 60%. Nejhorší je, když plánuju posl. den jezdit, ale pak je hnusně a nevyjedu. Pak mám v bateriich 100% a jezdim kolem baráku v dešti s primacklyma brzda a, at to aspoň kousek vybiju....
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    ADAM: jo to rychlé nabíjení to může být super. Obecně ta baterie je "problém". Velká těžká, pomalé nabíjení atd. Takže každý posun v tomto je velké plus. A jsme ale zase u te životnosti a spolehlivosti. Dělal jsem diagnostiku u 10let starých baterií Bosch co jezdí denně a kapacita byla třeba 75%. Což u levných konkurenčních baterii je životnost pár let a nová baterka má kapacitu 80% :-)

    Obecně se mi ten dron taky líbí, nějakou technologií u motorů už za sebou mají, větší výkon je i z marketingového hlediska potřeba, to je jasné..otázka co ta životnost a jezdecký projev. Nenajdeš náhodou ten rozhovor? O kole Unno uvažuju (bez motoru zatím) :-))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam