YMLADRIS: jen tu snadnost formulace porovnavam se snadnosti provedeni. koncept, prototyp, seriova vyroba - jiny svety.
pro me ta cesta pres uvazovani nejakyho planetarniho zivotniho standardu urcite vede... a muze se to ukazat vhodny pro 'seriovou vyrobu' po projiti nejakejma uzkejma mistama - nedostatek materialovej, energetickej, celkova systemova nestabilita - pak se budou selektovat rekneme kandidatsky reseni urcitejch problematik, akorat musej bejt pripraveny a ozkouseny alespon v nejakejch meritkach, a to strasne trva a je to zas rozpracovanejsi nez faze konceptu. tzn. otazky, jak vypada 'bydleni planetarniho', jak vypada regenerativni management [vzdy regionalniho] ekosystemu? jak vypada civilizace na zpusob 'cirkularni eko/logistiky'? ... atp.
... misto toho keruje do elektroaut, ktery alespon muzou fungovat na lokalne nebo reigonalne produkovanou energii, narozdil od fosilu... nic o tom, ze se brutalne redukuje pocet nutnejch komponent, ze tesla jede filosofii developmentu zalozenou na smerovani k jednomu nebo par maximalne zjednodusenejm modelum, ze se dokaze tim padem daleko lip prizpusobovat realite dodavek materialu... atp. coz je nutne myslet [koncept] a taky je nutny ocetit realitu ty 'seriovy vyroby' ... mysleni je 'drahy', ale teprv ta realita to overuje, a to je jeste daleko drazsi, ve smyslu, ze je to investice, skin in the game .)