JCD: má příběhy, má lore, má konec, má toho hromadu, jen to nesměj lidi hrát jako Rust. Ale zas eje dobrý, že jim to vlastně nikdo neřekne, takže to pitomce automaticky odfiltruje a ve hře nestraší.
Je tam toho docela dost, ono mi přišlo, že halvní tvůrce ve FunCom patří i mezi vzácný lidi co pochopili, v čem je i kouzlo her jako Dark souls. Nejen různý druhy bojů a pohybů odvyslích od výbavy, ale i – všimněte si toho – design prostředí (těch cestiček, propojovátek, tajných chodbiček, podvodních sifonů, kterejm se kamkoliv můžete dostat, odtamtud postavit malej můstek a máte cestu rovnou, všude poschovávaný NPC, deníčky, duchy, nemrtvé, dungoeny a další tajemství.
Na první pohled jsou to jen pláně, vysočina a džungle a pak začnete hledat, potápět se nebo vylezete na horu... taky najdete různý klíče nebo indicije a zkusíte je použít jinde a ono to něco dalšího otevře. A nechává vyprávět i to prostředí.
Ona je to neskutečně bohatá hra.