• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BRKODLAKKratom - Mytragina speciosa
    CDR
    CDR --- ---
    BRKODLAK: nevím jak je moc zkrizena tolerance mezi různými opiaty.
    Cose týče kodeinu, morfinu či heroinu, tak ačkoliv jsem se nikdy nedostal k regulérní závislosti, tak po 20 letech občasného užívání mám toleranci vysokou, dávky které jsem schopný ustát by jiné položil.
    Ale nemám srovnání s jiným kratomem.
    Jsem kratomovy nováček :)
    Tak když tak napíšu
    BRKODLAK
    BRKODLAK --- ---
    CDR: taky si myslim. jestli chces, rad ti za poštovny poslu vzorky kratomu, který tady kolega vex určitě rád doporučí.
    CDR
    CDR --- ---
    VEX: může byt
    VEX
    VEX --- ---
    CDR: když jsi toho musel spapat tolik, tak to spíš vypovídá o kvalitě toho kratomu než o tom, že to má každý jinak imho
    CDR
    CDR --- ---
    AAHHWISEGUY: ani náznak nauzey, ani klepání. Příjemné "vrnění" - pocit příjemného tepla a klidu, míru. Ale samozřejmě, každý to má jinak.
    Mitragynin účinkuje na opiodní receptory v mozku. Jsem s opiáty ve styku přes dvacet let, nikdy jsem si nevybudoval fyzickou závislost, ale mám je rád.
    Počítám, že tím je daná tolerance na vyšší dávku, dávka kratomu, která je mi příjemná může u jiného budit zvracení atd.
    FORACE
    FORACE --- ---
    FLOW: tezko rict, kazdej kratom je jinej, kazdej clovek je jinej, a tolerance rychle roste.

ja sem na to kazdopadne hodne citlivej, takze me staci na spicku lzicky, aby to na me par hodin fungugovalo, a kdyz sem si dal skoro pulku cajovy, tak sem se nebyl schopnej zvednout z postele. A druhej den sem vzdy takovej preslej a bez energie. Trochu podobny kdyz zhulim par gramu silnyho skunku.

uzivam to 1-2x do mesice, nikdy sem si na tom zadnou toleranci neudelal. Uzivam to idealne den po party, s kocovinou to celkem zatoci.

Michat se das cimkoliv. Me to nevadi jen s vodou, ale s dzusem je to lepsi..